tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Mayıs 2017 Salı

Bu Son Olsun...

Klasik yoğun ve yorgun bir Pazartesi işten çıkmışım araba kullanıyorum, üzerimde haftasonunu sevgilimle gizli geçirdiğim İstanbul kaçamağının yorgunluğu, ışık kırmızı yaklaşırken, daha durmamışken dürttü şeytan, dayanamadım baktım. Neredeyse 4 kocaman yıl önce beni b.k gibi ortada bırakan, hayatımın aşkı dediğim adam, her şeyden çok sevdiğim dediğim adam orada bir fotoğraf karesinde başka bir kadınla duruyordu. Benim sevdiğimdin ya, senin gibi kimse sevemez beni diyordun, bir kez bile çiçek almamıştın bana nasıl aldın o kırmızı gülleri de o benden çok çirkin karıyı istemeye gittin sen? Bana bunu nasıl yaptın, niye yaptın Cio Çocuk? Nasıl nişanlandın ya, hangi haksız kefede benden ağır bastı? Ağlama krizim geldi, nefesim kesildi, sonra da ellerim, onlar da uyuştu. Hissizleştim ağlarken, ama ne oldu biliyor musun Cio Çocuk çabuk geçti, öyle ya 2 yıllık ilişkimiz üzerinden 4 yıl geçti… Hem ben aşığım biliyor musun, senden daha çok seviyorum başkasını, o kadar iyi bir insan ki kırmaktan korkuyorum, incitmekten korkuyorum, alıp içime saklamak istiyorum kimse dokunmasın ona diye. Koyu mavi gözleri var, bir görsen ben her baktığımda eriyorum. Her bakışımda gidenlere teşekkür ediyorum beni böyle bir adama emanet bıraktıkları için. Göğsünde yattığımda dünyanın en huzurlu, en mutlu kadınıyım.. Ama korkuyorum Cio Çocuk sen o b.ktan, seni kapakladığını söylediğin kadına gidebilmişken benim gibi saf temiz kadını çok üzerler bu dünyada, biliyorum çünkü istatistiklerim kötü senden ötürü… Hem ben senden önce mutlu olacaktım, senden çok mutlu olacaktım, neden yaptın ki bunu? Eve gelince bana aldığın Pepee’yi çaldım duvardan duvara sonra da sordum sana sorduğum gibi “İnsan sevdiğini hiç üzer mi?”

4 yıl sonra beni yine çok üzdün, ama bilirsin güçlü bir kadınım ben, hem aşığım da şimdi, s.ktir ettim seni hadi git, insan sevdiğini üzmez sen sevmedin beni, hiç de hak etmedin zaten… Biliyorum bu kez gerçekten bittik…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?