tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Mayıs 2017 Salı

Aşk Sana Benzedi

Kirlenmişti dünya, anlamını yitirmişti. Günleri dolduruyor hayallerimle birer birer vedalaşıyordum. Bir tek sevgim saftı onun dışında kalan her şey kirli. Saçmaydı işte yeniden mutlu olabileceğime inancımı yitirmiş küçük bir parça huzur arıyordum sadece ve her seferinde çok yanlış bir yerde olduğumu anlayıp pes ediyordum. Sayısız savaştan galip çıkmış kendime yenilmiştim, umutsuzluğa... Üzerimde dünlerin yorgunluğu vardı, bitirmeye ve yeniden başlamaya gücüm yoktu. Tükenip gidiyordum ait olmadığım, olamadığım hikayelerde. Ama harika bir maskem vardı en pembesinden, mutluymuş gibi yaptığım geç anlaşılıyordu.
Sonra sen geldin... Kalbimin yerini hatırladım önce, birinin yüzüne bakınca nedensiz heyecanlanmayı, zeminin ayaklarım altından kayma hissini...
Geldin yeniden iyi biriymişim gibi hissettim kendimi, dünyanın geri kalanını umursamadan gözlerinde kaybolmak istedim, bembeyaz ve tertemiz oldu her şey...

Geldin ya kocaman bir keşkem oldu. "En başından beri seninle olmak varmış desem de avuçlarıma taze baharın mutluluğunu yeniden saklayabileyim diye gidenlere ve hiç gelmeyenlere teşekkürlerimle..."

Not: Hiç aklıma gelmezdi bir gün gidenlere teşekkür edeceğim, bana yeniden yazdıran adam hoşgeldin...  (24.04.2017)



Çünkü sen geldin, aşk sana benzedi..

2 yorum:

  1. yeniden yazmaya başladın demek:)) Vatana millete hayırlı olsun.. insan aşık olunca içine kapanıyor. ondan bu yazmalar hep ondan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun, en güzel yazılarımı onu kaybettiğimde yazdım. Ama duygularımın en yoğun olduğu anda geri döndüm :) Yine de mayıstan bu yana çok zaman olmuş :(

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?