tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Kasım 2016 Perşembe

Bir Kere Ölen Bir Daha Ölemez

Bunlar koymaz bana çocuk bir kere ölen bir daha ölemez. Öyle de bir güzelliği var bu ölmelerin, bir kez diplemişsen hayatı görmüşsen en dibi bir daha itseler de koymaz. Görünmez olursun, su olursun, ateşin kendi olursun da o dipte yanmazsın bir daha. Dünyayı yerinden oynatacak kadar güçlenmişsin savaşın sonunda bir küçük adamcığa mı yenileceksin bu saatten sonra? Hem bilir misin ihanetle vurulmuş bir kalp öyle bir daha cesaretle kanatlanamaz. Cebimde çekmeye hazır silahım, içimde hırçın rüzgarların yorgunluğu, dalgalar vurdu yine kendimi attığım sularda gemime, dönmedim ama bu kez yenilmedim de. Giden giderken kalanı öldürürmüş ki ne kadar yüzsüz de olsa dönemesin geri ve kalan öyle güzel öldürürmüş ki içinde yaşattığı onun izi bulunan her hücresini bir daha kendi bile bulamazmış kendini. Dönecek yer yok çocuk aslında hiç yer yok, iki doğru tek bir noktada kesişti o da o kadar küçüktü ki hızlı bitti, gelemez geri. Giderken çıktığın kapı yok anlayacağın, zaten aynı yerde de değil hiç kimse, bundan böyle kesişim kümesi boş küme, sakın dönme. Zaten ben de cebimde birikmiş acılarımı yanlışlıkla dönmeyeyim diye geçtiğim yollara bıraktım, inan bana çocuk öyle çok gitmişim ki bir daha hiç rastlamadım. Zaten çocuk dedim ya bir kere ölen bir daha ölemez diye, bir kere giden de dönmez, kalan da aynı yerde kalmaz işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?