tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Mayıs 2016 Salı

Bana Sevilmeyi Anlat

Son günlerde artan farkındalığım ve işittiklerim ile içime oturan kocaman bir yumrukla geziyorum. Onca zamanı aşıp, onca derdin üstesinden gelmişim, ne kadar güçlü olduğumu kanıtlamışım ama bunu farketmeye başladığımdan beri içim acıyor, ruhum acıyor, kalbim bu kadarını kaldıramıyor. Sürekli kafamda aynı şey yankılanıyor "Sen hiç sevilmedin ki..."
Kimsenin en değer verdiği kişi olamadım bu hayatta... O yalanlarla evlenen kadın kadar bile olamadım ya da 12 yıldan sonra bırakıp giden ama hala arkasından yası tutulan bir diğer kadın kadar da olamadım. Peki ya bir diğeri, terkedildiği halde hala unutulamayan o kadın? O kadar da olamadım. Ben hiç vazgeçilmeyecek kadar çok sevilen olmadım. Ben hiç unutulamayacak kadar çok sevilen olmadım. Nasıl sevilir çok güzel biliyorum da sevilmek nasıl bir şey bilmiyorum ben. Bana kırılmak öğretildi, sevilmemek, istenmemek, vazgeçilebilir olmak, ilgiyi hak etmemek, hayatta tek başına bırakılmak, tek taraflı sevmek öğretildi bana. Ama ben hiç çizginin öteki tarafını bilemedim. Olmadı işte ben hiç sevilemedim ve bu his tarifsiz bir şekilde canımı yakıyor artık. Neler yaşadım hiçbiri yıkamadı da bunu derinlerde hissetmek yıktı işte beni. Günlerdir, haftalardır ve belki aylardır kafamda aynı şey dönüyor. Sevilmek nasıl bir şey, neden ben hak edemedim? Çok mu değersizdim acaba, yoksa bir eksiğim mi vardır sevilmememi gerektiren? Neden ya neden ben hiç sevilemedim, neden sevilme duygusunu hiç öğrenemedim. Ben çok sevmek nasıl bir şey iyi bilirim de çok sevilmek nasıl bir şey hiç bilemedim.
İnsan sevilince çok mu mutlu olur bilmiyorum, kendini o zaman değerli hissedebilir mi bilmiyorum, rüzgarlarda savrulmaktan vazgeçip değerli olduğu yere bağlanır kalır mı bilmiyorum. Bir kez sevdiğimin yarısı kadar bile sevilseydim eğer dünya benim olurdu galiba, ama bu hiç tahminden öteye gidemedi. Ben en kıymetli olmayı hiç bilemedim...
Sürekli kafamda aynı şey yankılanıyor, gözümde ise akamayan bir damla yaş eşlik ediyor "Sen hiç sevilmedin ki..."

2 yorum:

  1. okurken şu geçti aklımdan "çok sevilirken de çok kırılıyorsun". o çok sevmek dediğimiz şey bazen bir saplantı bağımlılık gibi şeylere dönüşünce "hay lanet olası, sevmeseydin keşke beee" diyor insan..
    hangisi olmalı bilemedik sevilsek mi sevilmesek mi

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tam tersi severken kırılırsın, beklentiye girersin ama belli edemezsin çünkü sevgin sana aittir karşılık bekleyemezsin. Sevdiğim neden beni sevmedi diye ancak böyle cevapsız sorular sorarsın kendi kendine. Sevmek yine de güzeldir ama yaşadığını dibine kadar hissedersin. Sevilmekse işte ben onu hiç bilmiyorum...
      Şunu da söylemeden geçemeyeceğim gerçek hayatta seni sevmeyeni saçma bir saplantı ile sevmeye devam edemezsin, vazgeçersin. Bu dediğiniz ancak dizilerde olur bence. Eğer biri beni sevseydi lanet etmezdim o yüzden...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?