tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Haziran 2015 Pazartesi

Hesabım Kalsın Mahşere

Mükemmel sandım onu, benim mükemmelim… Öyle çok sevdim ki dünya alem şaşırır. Mükemmel kadını oynadım 2 yıl. O beni sevsin yeterdi bana. Ama sevmedi…
Öyle güzel bıraktı ki beni dünya başıma yıkıldı, hayat durdu, kalbim durdu…İnsanın kalbi nasıl paramparça olurmuş, ruhu nasıl ölürmüş yaşarken o öğretti bana. Ben sevdim, yeniden başladım ama bir daha aynı PukiDiki olamadım. O da aynı Cio Çocuk değil biliyorum, yoksa aklı bende kalmazdı, biliyorum.
Sadece tek söyleyebileceğim hiçbir hakkım helal değil sana, ben seninle hesabımı mahşere bıraktım. Orada çık karşıma ve unutma bizim hesabımız çok büyük…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?