tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Mayıs 2015 Perşembe

Veda Dileği

3 Temmuz 2013’tü tarih…
O kadar mutluydum ki bitmesinden korkuyordum.
O kadar mutluydum ki şu an ölebilirim diyordum, hayatın en güzel tadı damağımda.
Ben o gün öldüm. Ama mutluluktan değil, dünyam üzerime yıkıldı ve ben en savunmasız anımda altında can verdim. Bir daha hiç içten gülemedim, hiç mutlu olamadım. Yaşadım, yeniden başladım ama hiç gücümü toplayamadım. Çuvalımda kırgınlıklarım, hiç indiremediğim gardım ile bir ümit mutlu olmaya çalıştım. 2 ay sonra 2 yıl olacak ve ben bugün ilk kez kendimi güçlü hissettim, ilk kez güldüm ben ta içimden gelen bir huzurla.
Bugün hıdrellez, ben bugün bütün yüklerimi attım  ve balon gibi yükseliyorum aklımda tek bir dilekle. Her ne olursan ol ama benden uzak ol. Seni asla affetmeyeceğim, bana yaptıklarını unutmayacağım ama seni özgür bırakıyorum. Yarım kalmış hikayemizi gömüyorum artık ve ilk kez senin gibi benim de canım hiç yanmıyor. Bugün ilk kez kendime inanarak sana hoşça kal diyorum.
Hoşça kal sevgilim…
Hoşça kal bebeim…
Hoşça kal Cio Çocuk…
Artık özgürsün…
BİTTİ…
                                                                                                                                              06.05.2015
                                                                                                                                                   01:25


Not: Psikolog veda et ona dedi, ben de ettim sonunda…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?