tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Nisan 2015 Çarşamba

Beni Bırakın!

Aylar sonra ilk kez yazabilecek gücü buldum kendimde çünkü çok uzun zamandır hiç bitmeyecekmiş gibi hissettiğim bir depresyondayım. Çaresiz hissettiğim çok günüm olmuştu, diplerde çok dolaşmıştım ama bu değişik. Çöktüğüm yerde kıpırdamadan bekliyorum, kurtulmaya dair umudum yok, zaten isteğim de yok. Bir yorganın altına saklanmak ve günlerce, aylarca çıkmak istemiyorum. O yorganın altına gömmek istiyorum ruhumun yaralarını. Öyle yorgunum ki…
Sırf midem ağrımasın diye yediğim yemeklerim, her şeyi unutmak için içtiğim alkolüm, hiç yüzümden silemediğim yorgunluğum, aynada bakmaktan kaçtığım makyaj yapmayı çoktan unuttuğum bir yüzüm var. Bütün olumsuzluklar var, en ufak bir tebessüme sebep olacak güzellikler yok…
Bazen sadece ne olur beni unutun burada, yok sayın, nüfustan düşün, siz devam edin ben gelmeyeceğim demek istiyorum. Bazen hiç ama hiç yaşamak istemiyorum, mümkünse kalmak o gömüldüğüm yorganın altında.


Not: Öyle çok hikaye biriktirdim ki cebimde, hayal kırıklıklarım taşıyor her yere. Ama benim yazmaya gücüm yok…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?