tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Haziran 2014 Pazar

Yeniden Şarkılar Aşka

Söylemiştim sana gitme gönlünün sahiline,
Seni alırsa fırtına dayanamam yokluğuna…




Oysa sana söylenmiyor artık şarkılar, söylemiştim “Ben yine severim çok da güzel severim ama sen benim kadar seveni bulamazsın…” Sevdim ben, çok sevdim, çok da güzel sevdim yine. Bana öyle güzel bakan bir adamı sevdim ve hep severim ki sanki daha önce hiç sevmemişim gibi. Ama daha çok sevmenin öyle bir korkusu var ki onu alırsa fırtına bu kez beni de alır yokluğa…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?