tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Haziran 2014 Pazartesi

Temiz Aşk

Masumiyetini çoktan kaybetmiş olanlardanım, çok kirli şeylerin ortasından çıkıp gelmişim. Benim ellerim kirli diyebilecek kadar cesur, saklayanlarınkinden çok daha temizim aslında. Kendimin en büyük yargılayıcısıyım, vicdanıma teslimim, ondandır insanların yargılamalarına hiç gerek kalmıyor, en ağırı bende mevcut. Yaşayarak bulduğum tüm doğruların ölümüne savunucusuyum. Kendim gibi vicdan muhasebesini yapmış sonunda kendini affetmiş erkekleredir ilgim, ikinci kez aşık oldum yine tüm yaşanmışlıkların ardından saf aşkı yaşamaya niyetlendim. Ben aslında kötü biri değilim mesela çok güzel severim, çok temizdir aşkım ve sınırsızdır. Korkutur belki aşkım, göremeyebilirsiniz gerçekliğini ama ben sevdiğim zaman yüreğimi ortaya koyarım. Kendimden vazgeçerim, bize bile değil sana adarım tüm varlığımı. Gözlerimden akar aşk ve sana her baktığımda içimde kelebekler uçuşur kanatları birbirine çarptıkça da kalbim hoplar. Eğer gözlerimden yaş yakmasını sağlayabilmişseniz o duygusal boşalma yaşadığım anda sizi gerçekten sevmişimdir ve hissetmişinizdir benden size akan aşkı. Saklamam ki ben duygularımı doruklarda yaşarım ve yaşamaktan hiç korkmam. Korkak küçük bir kız çocuğu olsam da ürksem de kavgalardan, karanlıklardan, kalp kırıklıklarından en büyük kaynağımdır aşkım.
Kesiştiremediğim hayat yollarımızın ayrılığında sevdim seni, herkese ve her şeye rağmen. İmkansız ve mantıksız diyen tüm sesleri duymazdan gelerek sevdim seni. Cesaretim kendimi bile korkutuyor oysa ama alamıyorum kendimi senden. Rüzgarına kapıldı aklım ve kalbim sana akıyorum aşkla. Çok kirli yollardan geldim, çok kirli hayatlara dokunup kirlenerek geldim ama içinde barındırdığım kirli aşklara rağmen çok temiz bir kalple geldim sana. Ona iyi bak kimsenin kirletemediği kalbimi koru ve sev. Sana güveniyorum ve hatta ilk kez birine güveniyorum, hak ettiği değeri vereceksin biliyorum… Seni seviyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?