tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Nisan 2014 Pazartesi

Zaman Geçer, Aşk Gelir...

Her şey tüm tutkusuyla yaşadım hayatı diyebilmek içindir, ben severim, ben aşık olurum, ben hata yaparım, ben hep burnumun dikine giderim aşk söz konusu olunca…

Cevap veremedim, bildiğin hatırlayamadım sahi ne zaman kıçıma tekmeyi koymuştu bu Cio Çocuk? Saydım sonra 3 Temmuzdu yeeeeaaahh dedim her şeyi unuturum da o günü unutmam. Kolay mı ben o gün o saçma sapan parkın önünde ruhumu teslim etmişim, kalbimin üzerinde tepinir iken en duygusuz hali ile, bir ömür unutulur mu? O da unutmaz ki evlilik yıl dönümü ne kadar boktan olsa da, sen ne güzelsin günsün 3 Temmuz dünyanın en boktan günü, ağız tadıyla aşık olacaktık niye kara leke gibisin kişisel tarihlerimizde? L Her neyse saydım işte 9 ay 10 gün olmuş dedim vayy be 9 ay 10 gün çocuk olsa doğmuştu, ben küllerimden doğdum be o da sayılır mı ki? İçimden geldiği gibi ağladım, kızdım, küfrettim, beddualar savurdum, dilekler diledim, nasıl kandırdı beni diyip dalga bile geçtim kendimle, gerçekten çok istedim tekrar gülebilmeyi, beni yıkıp gidene inat yeniden ayağa kalkmayı umut ettim, huzuru mutluluğu aradım en olmadık yerlerde yaşadım kısacası 9 ay hayatı diplememe rağmen günleri bir bir saya saya yaşadım ben. Sonra biri geldi yine direndim ben bu kez çok ama çok haklı sebeplerim vardı sadece ben değildim bana engel. Direndim ama yenildim yine kalbime, ahhh kalbim bir kez de söz dinlesen, o kadar herkesin tasvip edeceği aday varken sen neden hırpalanacağını bildiğin aşkların peşindesin ki? Yine boktan bir durumdayım işte ama kimin umurunda ben dün fark ettim yokluğunun günlerini saymıyorum artık, saya saya tüketmişim be zamanı Cio Çocuk yürü anca gidersin kalbimde sana yer yok artık ama kinim ve nefretim ebedi kalacak. Unuttum seni ama affetmedim asla unutma, bana yaşattığını yaşamadan ölme sakın. Her şeye rağmen severken can nasıl acıtılırmış yaşa ölmeden. Ve sen U.K sakın yakma canımı, benim yaralarım derin, benim yaralarım ağır. Duyduğum yalanlar boyumu bile aştı inançsızlığım ondan, anla işte kanmam öyle film repliklerine.

-  Neredeydin sen daha önce çıksaydın karşıma olmaz mıydı? İlk kez aşık oldum ben.
-  Madem aşık değildin o zaman aşık olmadan biriyle hayatı geçirebileceğin yanılgısına düşmeseydin.
-  Yalnızlık zor ama seninle tanışacağımı bilseydim beklemez miydim hiç?
- Marifet bilerek beklemekte değil, bak ben hep aradım aşkı bulamama ihtimalime rağmen, yalnızlık korkuma rağmen.
-  Bilemezdim ki…
-  Peki ben ne yapayım geç kalmışsak birbirimize? Ben beklemiştim ki…
-  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?