tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Nisan 2014 Pazartesi

Beklemek

Beklemekle geçti ömür…
Her kış baharı bekledim, her yaz tatile gitmeyi. Her gün babamı bekledim kapıdan girince sarılmak için boynuna, kardeşimin öğle uykusundan uyanmasını bekledim oynamak için. Küçüktüm hayalini kurduğum hayata ulaşmak için büyümeyi bekledim, büyüdüm emeklerimin sonucunu bekledim. Okullarımın teker teker bitmesini bekledim, sonra da hayata atılmak için bekledim. İnsanları hep sevdim onların da beni sevmesini bekledim. Aşık olmayı bekledim, aşık oldum bu kez de unutmayı bekledim. Unuttuğumdaysa yeniden sevmeyi, güvenebilmeyi bekledim. Güvendiğimdeyse canımın yanmamasını bekledim, sonra da bana gelmesini. Gelip gelmeyeceğinden emin bile olmadığım onlarca şeyi bekledim.
Hayatta hep bir şeylerin sırasının gelmesini bekledim, bazen geldi beklediklerim bazense hiç gelemedi. Ama ben hep bekledim ta ki bugüne kadar, bugün her hücremin ayrı ayrı ne kadar yorulduğunu fark ettim yıllardır beklediklerimden. Bugün beklemek hiç olmadığı kadar ağır geldi.


Sabrı öğütler zaman, oysa odur durmayan
Ben beklerim de zaman beklemez ki beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?