tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Mart 2014 Pazar

Eskisi Kadar Özlemiyorum Seni...

Zaman yeniyor bizi sevgilim, beni terk edişinin 8. ayının dolmak üzere olduğu şu saatlerde kendimdeki değişikliği sonuna kadar hissediyorum. Mesela biliyorum başka tenlerde denediğini, başka muhabbetlerde aklına bile gelmediğimi, belki de yeni arabanda sürtüklerle takıldığını. Ama umurumda değil be sevgilim çünkü benim derdim bana yeter. Çünkü ben sikmiş olduğun hayatımın, o boyladığım diplerinde dolanıyorum. Saçma sapan şeyler yapıyor kendimi tanıyamıyor ama yine de çırpınıyorum sevgilim. Çünkü sen yoksun, çünkü artık ben ben değilim. Umursamıyorum çokça kimleri üzdüğümü, bencilce harcıyorum insanları sanki kanlarından besleniyormuşum gibi. Farkındayım hatta kendi hayatımı da sikiyorum tıpkı senin yaptığın gibi, ama öyle cesurum ki kaybedecek hiçbir şeyim yokmuş gibi rahatım. Zaman yeniyor bizi, eskisi gibi gelmiyorsun aklıma, lanet olsun ki kendi derdim başımdan büyük seni mi düşüneyim bu dipten nasıl kurtulacağımı mı? Üzülme ama sevgilim, sen giderken biliyordun diplemeden yükselemeyeceğimi, ben dibin de dibindeyim, mutlu ol yükselemedikçe unutuyorum seni. Eskisi gibi sana akmıyor gözyaşlarım kendi halime ağlıyorum bilesin. Ama gülümsüyorum da umursamazca. Sahi etrafımdaki herkesin kafası nasıl bu kadar güzel ki, yeni işimde onlara uydum delirmiş gibi her şeye rağmen gülüyor, delice saçmalıyorum. Yeni hayatım güzel, yeni hayatım bok gibi, yeni hayatım hayalimdeki gibi, yeni hayatım cehennem gibi. Delice içip, saçma sapan yaşıyoruz işte soytarıların dünyasında, artık ben de onlardan biriyim. Sen iyileşiyorsun diyorlar, unutuyorsun sonunda onu, bilmiyorlar ki deliriyorum ve umursamadan saçmalayacak kadar rahatım artık. Ama işte diyorum, her işte vardır bir hayır, ne gelirse başa çekerim. Ve durup durup okuyorum bu şiiri severim bilirsin edebiyatı sen de okursun belki sevgilim…

Eskisi Kadar Özlemiyorum Seni

Eskisi kadar özlemiyorum seni,
Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda..
Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor..
Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık.
Biraz yorgunum…
Biraz kırgın…
Biraz da kirletti sensizlik beni!
Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama
?İyiyimler? yamaladım dilime.
Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak,
Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni..
Gel diye beklemiyorum artık,
Hatta istemiyorum gelmeni…
Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde.
Ara sıra geliyorsun aklıma, banane diyorum
Benim derdim yeter bana banane!
Alıştım mı yokluğuna?
Vaz mı geçiyorum, varlığından?
Tedirginim aslında,
Ya başkasını seversem?
İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem…
                                       
                                                                                                    Özdemir Asaf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?