tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Ocak 2014 Salı

Unut(a)madım...

Ben hiç unutmadım seni ama en çok da sana dair kötü anılarımı…
Mesela o gece sürpriz yapıp yanına gelip de senin bana sürpriz yapıp bir anda terk edişini. Mesela beni aldatışlarını hiç unutmadım, sen o sürtüklerle konuşurken şifreni bana söylediğini çoktan unutmuş olmandan yararlanarak o konuşmaların hepsini ağlayarak okumalarımı unutmadım. Bizim için özel olan, o ilk buluştuğumuz mekana Hocamdan bulduğun orospuları götürmeni de unutamadım, birlikte keşfettiğimiz yerlere tırnağım bile olamayacak şırfıntıları götürüşünü de. Güzel olan anılarımızı unutamadım ama daha çok o güzelim anıları piç edişini unutamadım. Tam altı buçuk ay geçti ben ne seni ne de bana yaptıklarını unutabildim ve inan bana istesem de unutamadıklarım izin vermez affetmeme seni. Onca şeyi affettim de sadece bir kez affedilemedim ya işte bunu asla kabul etmiyor içim. Üzgünüm, sustum ama unutmadım hiçbirini…

                                                                                                                                     18.01.2014   00:50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?