tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Ocak 2014 Pazartesi

Geçmiyor Dertler

Nefes almanın yaşamanın zor geldiği gibi yazmak da zor geliyor artık. Oysa eskiden yazdıkça uçardı yavaşça dertlerim, kuyuma bağırdıkça rahatlardım ama şimdi öyle mi? Gitmiyor kara bulutlarım, karanlık gecelere hapsoldu ruhum. 2014’e dünyayı sallamayarak uyur uyanık girmemden belliydi zaten bu yıl da iyi geçmeyecek benim için, daha yeni yılın ilk günlerinde 2 gece sinir krizi geçirdim. 6 ay 10 gündür sürekli olarak gelen ağlama krizlerimi, kendimi tutamamamı “Allah’ım nolur bana yardım et” diye haykırışlarımı saymıyorum bile, onlar zaten hayatımın bir parçası oldu.  İstiyorum aslında yazmayı belki bir parça rahatlarım belli mi olur diye, ama açıyorum sayfayı yazacak tek kelime bile bulamıyorum. İçimde kocaman bir boşluk nasıl geçeceğini bilmediğim ve omuzlarımda sayamayacağım kadar çok problem artık halledemeyeceğimden emin olduğum. Biliyorum gücüm kalmadı acil olarak psikolojik yardıma ihtiyaç var ama aileme söylemek istemiyorum onca dertleri arasında beni kafaya takmasınlar diye maaşımsa o kadar az ki şimdilik. Maaş demişken söylemedim artık Ankara’dayım ve bir işim var her şey tam olarak oturmadan pek bahsetmek istemiyorum. Çünkü yoruldum büyük bir hevesle mutlu mutlu yazıp sonra hüsrana uğramaktan, malum son zamanlarda hayatım tam bir başarısızlık hikayesi L Öyle işte 2014’te de lanet hayatıma kaldığım yerden devam ediyorum, aylar geçmiş acım geçmemiş, yalnızlığım kartopu gibi git gide büyüyor, ruhum öyle yorgun ki artık tamamen hissizim. Geleceğe dair hala hiçbir umudum yok, kimseye güvenecek cesaretim, yeniden sevebilecek gücüm, sınırsızca verebileceğim ilgim yok. Tükendiğim yerden devam ediyorum hayata hala ilk günkü acıyla, ama artık mutsuzluğumu gizleyebiliyorum yine o eski tanıdık gülümseyen maskelerimle. Ondan bahsetmiyorum artık hala her sabah onunla uyanıyor, her gece onu düşünerek uyuyor, gün içinde sık sık hatırlıyor olsam da kendime saklayabilecek kıvama geldim. Öyle işte hayat devam ediyor ben nefes almasam da ve bir şekilde yaşıyorum umutsuzca…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?