tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Ekim 2013 Cuma

Tutmadı Tek Dileğim

İnsanlar yüzlerce dilek tutar, dua eder, hayal kurar hep istedikleri bir şey vardır hayattan. Benim hayattan fazla bir beklentim olmadı hiç, çoğunuz gibi evler, arabalar, kariyer, güzel bir eş ve çocuklar gibi hayallerim olmadı. Belki içimde gizli bir romantik yaşıyordu ondandı, ben sadece aşık olmak istedim hayatta. Annem ve babamın aşkı gibi bir aşkım olursa onlar gibi mutlu olurum, kocaman bir servetim olur sandım. Bir kez aşık olmak ve bir ömür onu sevmek istedim sadece. Oldum da, ben çok güzel aşık oldum sonra herkesin hayalleri benim de hayalim oldu, bu aşkı daha fazlasıyla süslemek istedim, hayattan ilk kez büyük beklentilerim oldu, yarın için tuttuğum dileklerim. Ama benim dileklerim öksüz kaldı, çünkü ben hayatımın aşkını bulmuştum ama onun hayatının aşkı olmadığımı öğrendim 3 ay önce. Saçma sapan bir kavganın içinde “Ben seni istemiyorum, ayrılmak istiyorum, yarınımda yoksun sen benim, ben seninle evlenmicem.” diye sıraladı o çok aşık olduğum adam bayıldığım sesiyle. Hayaller yıkılır mı? Ben hepsinin kayıp düşüşünü gördüm o anda, cadde daha karanlık oldu benim gözümde, o kalabalık daha ıssız. Hayallerimin altında kaldım, tuttuğum tüm dilekler uçtu gitti, kocaman bir boşluk sardı içimi, ben o gün yıkıldım… Dün 3 ay oldu o gecenin üzerinden geçen, kalabalıklar içinde gözlerimin dolmasını gizleyerek, hiçbir şey yapmadan o yıkılıp kaldığım noktada geçen 3 ay. Bana kahvaltı yapmayı sevdiren adamdan uzakta 3 ay haftasonlarından nefret ederek kahvaltı yapmadım, hiç kendim için yemek yapmadım. İçtim sürekli unutabilecekmişim gibi. Eski beni hatırlayamadım uzun süre, oysa ben kendi başına yemek yiyebilen alışveriş yapabilen bir insandım, yapamadım bunları uzun süre. Sanki onsuz hiçbir şeyin tadı yokmuş gibi geliyordu bana, öyle çok sevmiş ve alışmıştım ki iki kişilik hayata tek başına hiçbir şey yapamayacakmış gibi hissediyordum. O hayatına bensiz öyle güzel devam ediyor ve gözüme sokuyordu ki bunu, ben bir başıma daha da çok yok oluyordum. Birlikte içmeyi, tarihi ve doğal güzelliği olan yerleri gezmeyi, çay demleyip televizyon izlemeyi, haftasonu kahvaltılarını, birlikte yemek hazırlayıp yemeyi bir de güzel yerlerde yemek yemeyi, film izlemeyi ve her gecenin sonunda sarılıp uyumayı öyle alışkanlık haline getirmiştik ki sanki artık hayati eylemleri bile gerçekleştiremeyecek gibi hissediyordum. Hayatın içine karışıyordum, arkadaşlarımlaydım, yemek yiyor, içiyordum aslında ama hiçbir şeyden tat almıyordum sanki orada değilmişim gibi. O bensiz tatile gidiyor, bensiz fotoğraflar çekiyor, bensiz dışarı çıkıp eğleniyor, bensiz yürüyüşler yapıyordu, tıpkı benimle yaptığı gibi ama başkalarıyla. Bense onsuz yaptığım her şeyi tek başıma yapıyordum, kendimi inanılmaz yalnız hissediyordum. Seni unutmak için diyordu saçma sapan kadınlarla birlikte oluyordu ve ben bunu biliyordum. Bir gün başaracaktı beni unutmayı ve ben deliriyordum bunu düşünüp o yüzden benim de saçmaladığım oldu başka tenlerde onu unutabilirmişim gibi geldi. Denedim olmadı, ağlayarak, onu hatırlayarak yarım bıraktım ve kendime bunu yapmaktan, canımı acıtmaktan vazgeçtim. O benden çok sonra şimdi diyor içimde kocaman boşluğun var dolduramıyorum, başkalarına dokunmaktan zevk almıyorum, mutsuzum ve sen beni affetmediğin sürece mutlu olamıyorum. Ama ben affedemiyorum, belki yapmam gereken affedip ikimizin de yollarına gitmesini sağlamak ama yapamıyorum. İçim acıyor hala ilk günkü gibi, bir tek dileğim vardı o da istediğim gibi bir ömür süren bir aşk olmadı, olamadı. Dileğimi harcadığı için ondan nefret ediyorum ve affedemiyorum. Yerimi bir başkasının doldurması fikri beni öldürüyor ve benim hayatımın içinde hep kocaman bir boşluk olacağını bilmekse daha da ölümcül. Bir daha böyle bir aşkı, tutkuyu ve hazzı yaşayamayacağım bu da benim için hiç yaşamamak demek. Ateşli ve tutkulu bir koç burcu kadını için bu nefes almamak gibi bir şey. Yaşıyorum işte 3 aydır eksik de olsam, tamamlanamayacak da olsam ama böyle ömür geçer mi bilmiyorum. Şimdi bir dileğim daha var yaşananları unutup yeni baştan bundan da büyük hem de karşılıklı bir aşk bulmak. Hiç tanımadığınız benim için dua eder misiniz?

p.s: Aynı şeyleri yazmam sizi de sıkacaktı o yüzden fazla yazmıyorum artık, yoksa zor günleri blogumla aşmak gibisi yoktur. Size bu aralar sürekli dinlediğim, müziğine bayıldığım şarkıyı armağan ediyorum J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?