tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ekim 2013 Çarşamba

Tebrikler Sevgilim Suçlu Sensin!

Ben sözlerimi hep tuttum, ayrıldıktan sonra verdiklerimi bile. Şikayet etmeden emek verdim bu ilişkiye, uğraştım, aldatıldım özür ve pişmanlık sözleri duymadığım halde affettim, hep uğraştım kısacası bu aşk için. Kalbimi paramparça edeceğini bilerek serdim tüm dünyamı önüne. Bana güven diye cehenneme çevirdim hayatımı, sırf mutlu olabilelim diye arkadaşlarımdan bile uzaklaştım sen söylemediğin halde. Şimdi içim rahat evet ben bu aşka çok ödün verdim kendimden, sen hiçbir şey yapmadığın gibi sürekli yıkıcı olduğun halde iki kişilik yapıcı olan bendim. Peki ama tüm bunları yaparken kaybettiğim yetmedi mi neden hala üzülen benim, neden hala suçlanan benim? Daha ne yapabilirdim bu aşk için, bir hayatım kalmadı, bende ben kalmadım daha kaybedebileceğim ne var? Suçlama beni sevgilim, ben dünyaya kafa tuttum senin için, kendi iç sesimi bile bastırdım her şeyimi verdim bu aşka. Hırpalama artık beni sevgilim bende ben kalmadım her şeyimi kaybettim ben bu aşkta. Tek suçlu sensin unutma, emeklerimi, uğraşlarımı göre göre bir gün beni bırakacağından emin olduğun halde oyaladığın için beni sanal aşkında! Tek suçlu sensin sevgilim, bile bile hayatımı, zamanımı, mutluluğumu, iç huzurumu, insanlara güvenimi çaldığın için! Tebrikler sevgilim, bize dair küçücük bir mutluluk hikayesi bile yok artık geride anılarımın hepsini kirlettin, tek suçlu sensin! Öldüm ben sevgilim, mutlu ol katilim sensin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?