tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Eylül 2013 Pazar

Lanet Olsun!

Lanet olsun ellerim uyuştu yine hissetmiyorum işte hiçbir yerimi hissetmiyorum lanet olsun. Nefes de alamıyorum galiba ya da alıyorum yoksa ölürdüm değil mi ama alamıyormuşum gibi geliyor. Neden bu haldeyim çünkü o bencil bir şerefsiz ne yaşadığımı nasıl öldüğümü, yok olduğumu bile bile, yoluma devam edeyim nolur beni arama dememe rağmen sürekli arayarak benimle sevişmek istiyor. Ölüyorum lan sen sikişeceksin diye ben ölüyorum! Bu kadar mı değersizim şerefsiz ya da sen bu kadar mı insanlıktan nasibini almadın, insan insana bunu yapar mı ya? Hiçbir zaman beni sevmemiş olduğunu varsayarak söylüyorum sırf karşındaki bir insan evladı olduğu için üzüldüğü için bencilliği bırakıp vazgeçmen gerek, ben vazgeçtim a. koyayım rahat bırak beni yalvardım ya yalvardım, beni cepte tutmaya çalışma bırak devam edeyim hayatıma dedim. Kimse benimle sevgili olmak istemiyor zaten yalnızım şu lanet dünyada yapayalnızım, bırak beni yeterince zor zaten hayatım dedim. Niye bana bunu yapıyorsun zaten iki yıllık hakkım var sende asla helal etmeyeceğim, neden ayrıldıktan sonra bile beni bitirmek için elinden geleni yapıyorsun? Derdin ne benimle, ben ellerimi hissetmiyorum kalbimi ise hiç söylemiyorum bile bırak gideyim bu dipte boğulacaksam da kendi başıma boğulayım bastırma artık başımdan ne olursun azıcık insan ol! Lanet olsun sana, lanet olsun hayatıma girdiğin güne, hatta lanet olsun doğduğun güne! Gebersen de dünya bir pislikten arınsa, hayvana bile kıyamam ölürse ama sen ki beni bu hale getirdin ölsen üzülmem, kurtuldum derim lanet olsun sana, lanet olsun insanlığına! Ya da ben gebereyim nefes alamayan bedenimle, uyuşmuş ellerimle ömür boyu vicdan azabı olayım sana, lanet olsun gelmişine geçmişine…

2 yorum:

  1. kötü bir durum yaa.adam kendini rezil etmiş.bilmiyorum ama ne kadar süre beraberdiniz ama onun üstüne resmen fisonu çekmiş.üzülme diyeceğim ama insan bunada üzülmezmi ya.kendine dikkat et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm üzülüyorum, lanet olsun ki o rezilleşiyor ben gurursuzlaşıyorum. Lanet olsun ki gözlerine her baktığımda hala eriyorum. Öyle bir tutku var ki aramızda belki de bir daha böyle bir şey yakalayamayacağımdan emin olduğum için vazgeçememem. Kendime dikkat etmeyi bırak ben kendimi tüketiyorum bana bunları yapmasına izin vererek...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?