tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Sonu Yok Yalnızlığın

Ankara’da ona dair onca anıyla yaşamanın zor geldiği noktada küçük bir seyahat programı çizdim kendime. Önce memlekete uğradım bir geceliğine sonra abimlere takıldım. Memlekette hayatımın en zor gecelerinden birini geçirdim ama bundan bahsetmek istemiyorum, çünkü gerçekten çok kırgınım bana veremediği değere, çünkü çok kızgınım kendime hiç ama hiç hak etmeyen birine hayatımı verdiğime, psikolojik sağlığımı onda terk ettiğime.
Yollara vurdum kendimi ondan uzaklaşmak için ama şarkılar yalnız bırakmadı beni. Hep çıktılar bir yerlerden ve yollar boyu gizlice süzüldü gözyaşlarım arabanın arka koltuğunda yapayalnız otururken hep ön koltuktaki bir çiftin mutluluğunu izleyen gözlerimden. Gidenlere ağladım, yalnızlığıma ağladım, geleceğe dair tükenen umutlarıma ağladım, en korktuğum sona doğru ilerleyişime ağladım, yolunda gitmeyen hatta artık olmayan hayatıma ağladım. Kısacası hep ağladım. Şu an bir otel odasında ilk kez kendi başıma kalıyorum ve odada yine ağlayarak yazıyorum son 2 gündür toplamda 5 saat uyumuş yine de uyku tutmayan bünyemle. Yalnızlıktan ölümüne korkan ben her geçen gün daha çok hissediyorum yalnızlığımı. Kime kızmalı bilmiyorum beni yanımdayken bile yalnız bırakana mı yoksa kalabalıklar içinde hep yalnız hisseden hiçbir yere ait olamayan kendime mi? Bu otel odasında değil sadece hayatın her yerinde, her zaman yalnızım ve ben en çok yalnız ölmekten korkuyorum. Elimde değil artık her zamankinden çok korkuyorum, hiç hak etmeyenlere verdiğim değerlerde öldürdüğümden beri insanlara güvenimi. Bu kadar hayal kırıklığından sonra yeniden eski sen olabilir misin, yeniden sevebilir misin birini, yeniden koşulsuz şartsız sunabilir misin birine hayatını? Yoruldum yalancı kalabalıklar arasında hiç sahip olamadığım ilgiyi aramaktan. Yoruldum bana sadece cinsellik için yaklaşan zavallılardan kaçmaktan. Yoruldum ait olmak isterken birine kendimi bile kaybetmekten. Sevgili hayat ben çok yoruldum ve gerçekten tek dileğim, ya beni bu kadar yalnızlıkla sınama ya da çek al beni hiçbir ölünün yalnız olmadığı diyarlara…


4 yorum:

  1. şuan bu yazıyı okurken yanlzılık senfonısı çalıyordu bir tarafta ...
    ahh kırgınlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırgınlık, incinmişlik ve sonrasında gelen kendi içine kaçma hali...
      Kıranlar hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına kahkahalar ile devam ederken sen yalnızlıktan ağlarsın...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?