tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Hep Kaybeden Taraf

Bugün işten çıkarıldım daha 1 ay 6 gündür çalıştığım tazecik işimden, doğru düzgün sebep belirtilmeden. Deneyimsiz olduğumu başından bilen patronum artık nasıl bir beklentiye girdiyse bir ayda harikalar yaratmam gerekiyordu galiba ama ben yaratamadım. Hoş öyle küçük ve sistemin olmadığı bir firmaydı ki deneyimli insan bile o kadar kısa sürede halledemezdi, zaten benden öncekiler de deneyime rağmen bu sebeple 3 ay sonunda gönderilmiş. Deneme süresi sonunda işten ayrılmayı düşünüyordum zaten kariyer hedeflerimin çok altında olduğu için amacım deneyim edinmekti ama bu çok hızlı oldu. Tabi bir de hayatımın her yönden berbat gittiği şu dönemde canımı sıkmadı değil, bir başarısızlık daha ağır geldi. Evet belki arada kafam çok dağılmış olabilir özel hayatımdan dolayı ama kimse de efor sarf etmediğimi iddia edemez. Yine de bunun da suçlusu eski sevgilim işte zamanlaması süperdi işe girdim ertesi gün terk edildim resmen. Kısacası dibinde dibine doğru ilerliyorum ama inanıyorum ki diplemeden yüzeye çıkamazsın. Şu an ailemin yanına uçuyorum yoldayım birlikte tatile gideceğiz ve ben şu dünyada artık güvendiğim nadir insanlar olan ailemin kanatları altına sığınmaya deli gibi ihtiyaç duyuyorum. Onu ve sevgili Ankara’sını bütün pislikleriyle baş başa bırakıyorum bir süre. Sevilmeye ve güven duymaya yani bunları tek alabileceğim yer olan aileme çok ihtiyacım var.
Bu arada biri beni sevmedi, sevemedi hiçbir zaman diye kahroluyorum ama beni bir kişi sevmediyse de bin kişi sevdi. İş arkadaşlarım duyunca öyle üzüldü ki bütün gün öyle çok yanımdalardı ki bu dünyadaki en büyük servetin insanların sevgisini kazanmak olduğunu anladım. Hani o sözde altımda çalışan benim her zaman korumaya gayret gösterdiğim işçi dedikleri var ya onlardaki insanlık kimsede yok, şu an hala mesaj atıp yanımda olanlar var, anında cvmi götürmem için iyi bir firmadaki arkadaşını arayan bile oldu. Hiç beklemediğim kişiler yanımda oldu da mesaj attığım insan cevap bile vermedi, sağlık olsun ama. Ben şimdi dibe iniyorum yarın çıkarken kimlere sarılacağımı çok iyi biliyorum. Hayatımın dersi insanlığı yalancı bir şerefsizde değil kötü günlerimde düşünmeden elini uzatanlarda aramam gerektiği oldu. Bugün Ankara benim için miadını tamamen doldurdu. Kim bilir belki de iş görüşmelerinden sonuç alamazsam dünyanın herhangi bir yerine uçabilirim ne de olsa tamamen özgürüm artık.
                                                                                                                                           06.08.2013
                                                                                                                                                 21:45

12 yorum:

  1. pislik ankara yı bırakıp istanbul a gitmediysen heryere gidebilirsin :)

    kıskandım daaa :))

    ayyy amannn en son işimde altı gün çalışıp çıkarılmıştım ondan sonrada bir işe giremedim yaa laa

    aman neysee daha iyisine en yakın zamanda kavuşman dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pislik Ankara'yı öyle bir bırakasım var ki neresi olduğu hiç umurumda değil şu an :) 6 gün de baya hızlıymış ya ben kendime hızlı oldu diyordum, neyi ne kadar görüyorlar acaba daha işi anlamadan hadi bay bay diyorlar, çok ilginç gerçekten :)

      Sil
  2. işçiler kardeş patron kalleş.
    en başta görüşmede deneme süresi gibi bir konu belirtilmediyse ve konuşulmadıysa hiç etik değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme süresi belirttiler 3 ay diye, ama o kadar uzun süre veren deneyimsiz birinin işe 1 ayda alışmasını beklemez diye düşünmüştüm orada yanılmışım. Babam gibi patronum olsa keşke bunlar gerçekten insanlığını unutmuş :(

      Sil
  3. çocuk bile dokuz ay da doğuyor.haklısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şeyi yapmadan önce anlamak gerek ona da zaman lazım, kısacası en az 2 aylık bir şans vermek gerekirdi ama onlar kaybetti kendileri bilirler. Zaten hiç düzgün ya da düzeltilebilecek bir yer de değildi :)

      Sil
    2. işte başarının sırrı

      1.kaypak olucaksın.
      2.sorumluluktan kaçıcaksın.
      3.arkadaşlarını her koşulda satıcaksın.
      4.işyerin için kendini paralamayacaksın.

      benim bildiğim bunlardan en az iki tanesini uygulayan başarılı oluyor.

      Sil
    3. Yandım o halde bende bunların 1 tanesi bile yok, ömür boyu başarısız olacağım imdat :D

      Sil
  4. hemen telaşlanma :D hemen bir yaşam koçu bul. (tercihen 2 aylık kursa gitmiş ve bol bol kişisel gelişim kitabı okumuşundan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş verelim hepsini en iyisi yaşayarak görmek ;)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?