tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ağustos 2013 Perşembe

Eksik Yanımsın

Aylar geçiyor, mevsimler de geçecek ve başından beri olmayacağını bildiğim bize dair senaryolar bile değişecek. Hani güçlü görünüyorduk ya güya şerit bir anda kopana kadar son kez sana sarıldığım anda, tutamadım gözyaşlarımı ve dünyanın en duygusuz adamıydın ya ben dokundum gözyaşlarına. Parmaklarımın uçlarındaydı ve ben ilk kez yüreğine bu kadar dokunabildim, ilk kez kaçmadın benden duygularının çıplaklığı karşısında. Sanki sarabilecekmişiz gibi birbirimizde açtığımız yaraları, sarılıp ağlarken birbirimize gözyaşların içime akıyordu. Söylesene kaç kadın dokunabilir gözyaşlarına, kaç kadın bu kadar sen olabilir, kaç kadını sevebilirsin benden sonra, daha kaç ten gerekli beni unutmana? Ben milyonlarca tende yeniden başlamayı denesem de içime karıştın sevgilim, unutamam seni. Sen unutabilecek misin peki beni, yoksa ikimiz de kayıp hayatlar mı yaşayacağız birbirimizden uzakta? Keşke hiç denemeseydik olmayacak yerlerde denemeyi derdim ya neyse biliyorum ki sen gittin ve hep deneyeceksin sevgilim. Bir gün başaracaksın belki de ama ben senden önce mutlu olmak istiyorum sevgilim, inan bana bencillikten değil vicdan azabın olmak istemediğimden. Çünkü ben hala hissediyorum seni, başka tenlere dokunduğunu bildiğim her gece eski fillerim geliyor yine tepişiyor göğsümde ve ben nefes alamıyorum. Ben yine ölüyorum sanıyorum ama ölemiyorum, boğazımı yakıp da geçemeyen nefesim yüzünden ağlama krizlerim yoksa ben bize ağlamaktan çoktan vazgeçtim. Söylesene sen giderken acımadıktan sonra bize bir ömür yas tutmanın anlamı ne? Öyle ya da böyle ben de deniyorum yaşamayı işte. Yaşıyorum ve yaşayacağım senden sonra da. Belki bir gün yeniden seveceğim ama seni sevdiğim kadar değil, belki yine biri hayatım olacak ama senin olduğun gibi her şeyim değil. Senden sonra kaybettiklerimi yerine koyamadan hep biraz eksik yaşayacağım, çünkü… Neyse boş ver söylemek istemiyorum sende kaybettiklerimi. Ben tükendiğimiz yerde filizleneceğim rahat olsun için. Ve sen sevgilim…
Benden sonra sevmeni sevilmeni istiyorum, ama asla beni sevdiğin kadar değil ve asla benim seni sevdiğim kadar her şeyden çok değil. Gülümsemelerin daim olsun yüzünde ama asla beni sana aşık edenler kadar içten değil. O çok sevdiğin sofralarda benden sonra da yanın boş olmasın istiyorum ama asla benim doldurduğum gibi dolu değil. Sevişmelerin de olsun o gecelerin ardından ama asla benimle olduğu gibi mükemmel uyumla doruklarda değil. Benden sonra da birine dokunmak hoşuna gitsin istiyorum ama asla benim ruhuma dokunduğun gibi değil. Başka birine sarılarak da dal istiyorum uykulara ama asla bana sarıldığındaki gibi huzurlu uykular değil. Yine yürü keşfetmek için bir şehrin sokaklarını ama asla benim elimi tuttuğundaki kadar zevkle değil. Yeni biriyle bir anlamı olsun istiyorum hayatının ama asla benim kattığım anlam kadar yoğun değil. Zamanı gelince yaşlanmanı da istiyorum biriyle birlikte ama asla benimle olabileceği kadar huzurlu, mutlu değil. Kısacası mutlu ol, sağ ol, huzurlu ol, sağlıklı ol ama hep eksik kalsın bir yanın, küçücük de olsa hep boşluk kalsın benim yerim. Ve bir gün, bir akşamüstü bana uzak kentlerden birinde akşam güneşinde hatırla beni istiyorum gözlerinde belli belirsiz bir damla yaşla, ama sonra sil, geç, git…

2 yorum:

  1. Bu kadarı da hakkın, hakkımız sanırım.
    Eksik kalsın, kesinlikle.
    Dolduramasın o sana muhtaç boşluğu. Aklına gelsin, gözyaşları aksın ama çabukcak geçip gitmesin ya. Kalbi, içi titresin birkere. Sonra geçip gitsin.
    Eksik olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam yine de ne kadar kalbi titresin istesem de ama insanın içi kabul etmiyor işte dolduramasın yerimi başkasıyla, benim ki eksik kalsın gerisini neyle doldurursa doldursun :(

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?