tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Yağmur Kız

Az önce dışarıdan geldim sırılsıklamdım duş aldım ve yazmalıyım bunu dedim bilgisayar başına oturdum. Malum ayın 15’i kirayı yatırmaya çıktım deli gibi yağan yağmura rağmen, bir sigara yaktım yürüyordum sokakta. Bir kız gördüm nasıl ağlıyordu sanki zaman kırılması olmuştu da ben ağlıyordum yine bir sokak arasında. Önce baktım sanane derse ne diyeceksin yürü dedim kendime sonra dayanamadım ona doğru yöneldim. Neden ağlıyorsun, ben de o kadar çok ağladım ki bu sokaklarda dayanamadım merak ettim dedim. Yok, yok bir şey dedi önce, yüzüne şefkatle baktım çünkü aynadaki kendim gibiydi. Konuşmaya başladı hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ikimiz de sırılsıklamdık. “ Bana inanmıyor yapmadığım bir şey için, 4 yılımı verdim ben ona şu halime bak bir şey yapmış olsam içim acımayacak ben bir şey yapmadım ama inanmıyor nasıl canım yanıyor…” Siz de ıslanıyorsunuz beklemeyin isterseniz dedi yok  öyle yürüyüşe çıktım, ben de kısa süre önce terk edildim ve acı çekiyorum, aynı şeyleri ben de yaşadım dedim kısaca hikayemden bahsettim. 1 yıldır sayısız ayrılık yaşadık böyle sokaklarda çok ağladım ve bu kez gerçekten bitti her şey canım çok yanıyor benim de dedim. Öğrenci misin dedi hayır çalışmaya başladım kısa süre önce, bir yıl önce mezun oldum onun için Ankara’da kaldım ama o beni terk etti dedim. Birlikte ağladık tanımadığım kızla, donumuza kadar ıslatan yağmurun altında tireye titreye. Ailem dedi istemiyor onunla olmamı babam defalarca dövdü beni, bana mısın demedim çok aşığım ona. Aşık oluyoruz ama karşı taraf aynı şeyi hissetmeyince olmuyor belki de biz kaderi zorluyoruz, ben bıraktım zamana sen de bırak istersen dedim, yaşayamıyorum onsuz dedi. Benim geçtiğim aşamaların hepsini geçmemişti henüz belli. Ben de onsuz yaşayamıyordum güya ama işte bir şekilde yaşıyor insan biraz ağlak, biraz yalnız, biraz parçalanmış, biraz yitik… Nefes alamıyorum sansa da çokça yaşamaya devam ettiğine göre alıyor insan.
Ne kadar oldu bırakalı dedi, 3 temmuzdaydı dedim gözlerim dolu, çok yeniymiş dedi gözleri daha da doldu. Defalarca aldatıldım ama ben ondan hiç vazgeçememiştim, o benden geçti dedim, mecburen kabullendim. İçimdeki kocaman boşluğa rağmen yaşamaya çalıştığımı, o başkalarının kollarına koşarken benim ne denli acı çektiğimi ama baş ettiğimi anlatıyordum tam, sevgilisi geldi bin arabaya diye kızdı inanın bu da çok tanıdıktı. Tanıştığıma memnun oldum istersen gideceğin yere bırakalım dedi, gerek yok yürümek iyi gelir acıya, ben de memnun oldum dedim, ağlayarak arabaya bindi ve ben de yürümeye devam ettim. Hiç tanımadığım, adını bile sormadığım bir kız dünyada bu acıyı tek çekenin ben olmadığımı hatırlattı bana. Gözyaşlarımı yağmurlar arasına gizledim. Aşk diye düşündüm tek taraflı olunca yetmiyor biri hep daha az seviyor ve çok sevenler hep çok yanıyor... Islak ve buz gibi bir halde tam eve girerken dinlediğim şarkı buydu:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?