tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Temmuz 2013 Cuma

Unutacağım Seni

Evet hala seviyorum seni, evet hala bayılıyorum tenine, evet hala gel dersen tutamıyorum kendimi, evet hala minicik de olsa bir umut bekliyor içimde seni, evet yaşatıyor hala bir yanım bizi ama bir gün, işte bir gün geldiğinde ben de senin gibi yavaşça kayacağım başkalarına doğru. Susuyorsam hissetmiyorum mu sanıyorsun başkalarının kollarına koştuğunu? Geliyorsam hala kanatıyorsam yaralarımı, iyileştirmeden sonuna kadar mikrobunu salmak istediğimden bilmiyorsun. Ve ben yeniden seveceğim, yeniden başlayacağım ama ben bu kez tenimi ve bedenimi içimden geldiği gibi sunmayacağım, emin olmadığım hiçbir aşka. Sende çok şey bırakmış olabilirim ama derslerimi aldığım kesin. Bu da bana senden kalan son ders olsun, ben artık sevmediğim, sevilmediğim hiçbir yerde ne bedenen ne ruhen varım…
Unutacağım seni artık benim olmayan teninde, işte o gün ruhum tamamen özgür artık…

4 yorum:

  1. güzel blog kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Perşembe'nin gelişi çarşamba'dan belliydi puki can.Üzme tatlı canını ve hayatına devam et.Sana ilk yorumumda da yazdığım gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam etmeye çalışıyorum ama bazen gerçekten çok zor oluyor. Pazar günü 9:30'ta rüyamda onu görüp ağlayarak uyanırken yeni durumuma alışmak kolay olur mu dersin :(

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?