tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Temmuz 2013 Perşembe

Önce Rüyamda Bitmişti

Aslında hazırlıyordum ben kendimi hatta olacağını öngördüğüm gelecek hayalim rüyama bile girmişti bir kez de manyak mısın sen bunu mu planlıyorsun kafanda der diye hiç bahsetmemiştim. Ayrıldıktan sonra Ankara’da yaşayamayacağımı bildiğimden kendimi İstanbul’da görüyordum rüyamda, bir gün bir yerde karşılaşıyorduk neresi olduğunu ben de bilmiyorum onun yanında bir kadın vardı öyle çok güzel değil normal güzellikte herhangi biri işte. Benim için başka birisi olması yeterli bir iç acıtıcı sebep zaten. Ben sarhoştum rüyamda tökezleyerek yürürken onu görüyordum bir anda ve elini tuttuğu kadını. Karşı karşıya geliyorduk, gözlerim doluyordu ve bana nasılsın diyordu, soğuk, halime acır gibi bir sesle. Her şeyimi kaybettim diyordum ailemi, kardeşimi kaybettim, abim de benimle görüşmüyor. Rüyamda ölmüşler gibi bir acı hissediyordum böyle diyince. (Nasıl acıtasyon yapmışım kendime rüyamda aman Allah’ım, Allah göstermesin yokluklarını) Kendimi ise uzun zamandır hissetmiyorum zaten diyordum, gülümsüyordum saçma sapan tıpkı gerçekten sarhoş bir insan gibi. Sonra nasıl oluyorsa tanımadığım insanlardan oluşan kalabalık masalarına dahil oluyordum bir anda, beni eski bir arkadaş diye tanıtıyordu o kadın dahil herkese, ben de bozuntuya vermiyordum. Benimle ilgili sorular soruyorlardı, özellikle de yanındaki kadın ve ben hayat hikayemi anlatıyordum, en net hatırladığım ise bir zamanlar deli gibi aşık olduğum adam beni bıraktı, gitti o şimdi mutlu başkasıyla, ama benim hayatım hep b.k gibi gitti diyişim. Sahi kabul etmek istemiyordum ama mutlu görünüyorlardı sanki. Neden bu kadar içtin diyorlardı, hep içiyorum diyordum. Kariyer yapmışım sonra rüyamda ama diyordum para var da huzur yok, geceleri uyuyabilmek için hep içiyorum. Anılarımdan kaçmak için, unutmak için, özlememek için gidenleri… Gözlerine bakıyordum sanki benim sevdiğim adam değil ve gözlerim dolarken kayboluyordu herkes bir o, bir ben kalıyorduk. Mutlu olmana sevindim en azından hayat sana adil davranmış ben sevdiklerimi kaybetmeye öyle alıştım ki korktum başkasını sevmeye gibi bir şeyler diyordum sonra da sağlığım da iyi değil artık hala korkuyorum yalnız ölmekten. Şefkatini hissederek uyanıyordum rüyamdan. Nasıl etkilenmiştim, gerçekten gözüm yaşlı uyanmıştım o gün, o yüzden çok net hatırlıyorum ne yazıkki L
Evet anlatırsam gerçek olur diye korktum rüyamı ama onun tamamen gittiğini bildiğimden rüyam birkaç gündür hep aklıma geliyordu, saçma ama bir rüyaya inanmak o başkasını sevecek ben hep yalnız kalacağım diye korku sarıyordu içimi. O yüzden paylaşmak istedim. Ve dileğim Allah yaşatmasın rüyamı, ne ailemin kaybını ne de yıllar sonra da mutsuz ve yalnız olduğum bir hayatı… Sizler de dileyin benim için gerçek olmasın hiç biri L Ailemin hayatta olduğu ve benim bir gün başka biriyle mutlu olduğum bir hayat diliyorum kendime, o da kendi hayatında mutlu olsun inşallah…

2 yorum:

  1. Duan güzel, Allah sağlık versin, an geliyor diğer her şey onun yanında boş kalıyor.
    Durumun şu an için beni çok üzdü, birkaç gündür okuyorum. Okudum çoğu yazını. Ama sen bu duayı edebiliyorsan artık kendi hayatına da bakabilirsin, eminim. Hayırlı olmayacakmış senin için belki, Allah bilir.
    Kendine çok iyi bak. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hayırlısını istemiştim böyle oldu, demekki hayat beni çok daha başka bir şeylere hazırlıyor iyi de olsa kötü de olsa razıyım başıma geleceklere. Allah sağlık, huzur, mutluluk versin hepimize gerisi boş...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?