tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Temmuz 2013 Pazar

Kırdı ve Gitti...

“Hayatının geri kalanını birisiyle geçirmek istediğini anladığın zaman, hayatının geri kalanının mümkün olduğunca çabuk başlamasını istersin.” (When Harry Met Sally)

Peki o hayatının geri kalanını seninle yaşamak istemiyorsa, o zaman ne yaparsın? Sadece ağlar ve gidersin geldiğin yere. İlk kez biriyle hayatını geçirebileceğini düşünmüş biri nasıl gider peki bunu hiç düşündün mü? Hayır sanmıyorum sen hep bencildin işte, öylece bıraktın gittin beni ne olacağımı hiç düşünmeden. Umursamadan çaldın son bir yılımı sayısız ayrılıklarımız sonunda hep sen dedin bana özledim gel diye ve zaafım vardı sana deli gibi aşıktım anlıyor musun, ondan geldim her seferinde koşa koşa. Kendin gibi duygusuz sanıyorsun beni ama ben öldüm anlıyor musun hep içten içe bildiğim ama öğrenmek istemediğim o sözcükleri duyduğumda. “ Ben seninle evlenmeyeceğim, ayrılmak istiyorum, seni geleceğimde göremiyorum. Sen bana güvenmiyorsun ben de sana güvenmiyorum, sen beni aldattın, ben bunu unutamıyorum…” Kafamda yankılandı evlenmek istediği kişi ben değilim belki bir başkası. Biliyorum şu an sende atlatamıyorsun, şimdilik düşünmek için erken ve ondan bana ben evlenmeyi düşünmüyorum kimseyle diye yalan söylüyorsun ama bir gün isteyeceksin ve o kişi ben olmayacağım canım nasıl yanıyor biliyor musun? Neden oynadın benimle 1 yıl boyunca, neden umut verdin, hayal kurdurdun bana derken; pişkince o da benim hatam olsun senin hatan gibi dedin ya nasıl parçalandım biliyor musun? Kimse kimseyle bu kadar oynamamalı oysa aşkından kör olmuş da olsa senin için her şeyi yapacağını bilsen de insansan eğer kıymamalısın ona bu kadar acımasızca. O kişi ben olduğum için değil insan olmanın gereklerinden dolayı yapmamalısın. Hiç mi vicdanın sızlamayacak bir gün sen çok mutlu olduğunda beni böyle umursamazca yıkıp gittiğine? Kendime güvenimi, erkeklere güvenimi, tüm hayatımı alıp gittiğini bilmeyecek misin, peki ya yeniden sevmemin çok zor olduğu hiç mi aklına gelmeyecek? Ölüyorum ben her gün biraz daha, gururum işte o geri geldi, dün gece aradın gel sevişelim dedin ve gelmedim ya işte artık izin vermeyeceğim beni anlık zevklerine kurban vermene. İlk kez istemedim seni midem bulandı senden anlıyor musun, bütün erkekler gibi nasıl karşımda seks için küçüldüğünü hissettim. O artist tavırlarınla git dediğin kadına telefonda lütfen derken minicik kaldın gözümde. Ama yine de ben seni affetmeye çalışıyorum bugün değil belki ama bir gün bana gerçekten değer veren birini seversem işte o zaman iyi ki beni terk etmiş diye teşekkür edeceğim sana. Eğer ben senin yüzünden bir daha kimseye güvenemez ve sevemezsem işte o zaman içimden ettiğim tüm beddualar çıksın senden, çünkü sen bunu hak ettin. Ve hala mesajımda dediklerim geçerli:
“Hiç hayalini kurmadığım uzun ilişkilerden, hiç istemediğim evliliklerden, hiç bakmadığım gelinliklerden, hiç sevmediğim ve istemediğim çocuklardan, hiç sahip olamayacağıma inandığım düzenli hayattan, hiç hissetmediğim aitlikten sen sorumlusun; hepsinin hayalini kurmama neden olup yine hayallerimde teker teker öldürdüğünden. Benden çaldığın zamanın ve kurdurduğun onca hayalin kırıkları da bir ömür batsın sana, nasıl olsa kalbime batması kadar yakamaz canını. Bir daha da kimseyle oynama bu kadar, günahına girme. …’ya (yakın bir arkadaşım), o kadına da hak veriyorum derken kendime bile itiraf edememiştim ama ne farkım var ki ondan seviyorumlara inanıp yıllarımı verirken, bir gülüşüne bütün hayatımı ortaya sererken. Ben de sadece sevdim onun gibi aldatıldığımı, evlilik hayallerinde olmadığımı, bir gün terk edileceğimi bile bile. Aşıkta gurur yoktur ama ben yine de bir gün köşeme çekilip seni uzaktan sevmeyi becericem, bunu da kendim için değil senin için yapıcam. Ama bugün içim yanarken konuşmama tahammül et en azından bunu borçlusun bana.”

p.s: Bu değildi aslında derdim, çok başkaydı, birlikte yaşadığımız evi boşaltışımızı anlatacaktım ama karşımdaki insan o kadar şerefsizce planlamış ki her şeyi önce anılarımız olan evden çıktı sonra beni kolayca terk etti. Üstelik daha önce de bıraktı beni ama bu kez bambaşka görünüyor çünkü bu sefer benim de gururum tarif edilemez bir şekilde kırıldı…

p.s 2: Candan Erçetin’e bayılırım yeni albümü de çok hoş olmuş, sanki bütün şarkıları benim hayatımdan kesitler taşıyor, iyi geldi bunu yaşayan tek ben değilim dedim. Şu an dinlediğim de bu yazının şarkısı olsun.



4 yorum:

  1. ah güzel kızım... bu kadar üzme kendini... bu ülkede erkeklere istediğini verirsen; yapacakları bir gün annelerinin onlara bulduğu kızlarla evlenmek olacak... bundan sonra hiçbir erkeğe istediğini verme güzel kızım... eğer seks istiyorlarsa; senden alamasınlar artık... pislik torbası hepsi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece istediğini vermek istemedim ki ben de çok istedim onu. Bağlanmaktan korktum ona bir gün gideceğini en başından bildim, çok hata yaptım o yüzden ama yine olacak olan oldu bağlandım işte ona ve şimdi çok canım yanıyor. O gelmesini hiç istemediğim gün geldi, ne seks veririm bu saatten sonra onlara ne de başka bir şey çünkü ben artık ne kendime ne de bir başkasına güveniyorum :(

      Sil
  2. ne terkeder ne evlenirim. bu dönemde ne aşkı yaw ? herkes daha çok insanla yatma peşinde. aşk arayanlar yanılmasın bu zamanda. aşk yok. aşk seksin kisvesi olmuş. bunlar çocuk yapsa nasıl bakcak ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesle yatmayı seviyorsunuz peki hiç aşık olduğunuz biriyle yattınız mı ya da size aşık bir kadınla? O tutkuyu hissettiniz mi hiç? Sizi bilmem ama ben aşkı, tutkuyu, heyecanı hep tercih ettim. Çocukları hiç sevmediğim halde aşık olduğum adamdan bir çocuğum olursa öyle bir bakarım ki ona...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?