tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Dua İle...

Deli gibi aşık olduğum adam abaza gibi etrafa saldırıyor çok yüksek ihtimalle, sever mi onları benim gibi bilmem ama bildiğim bir şey var şu an soğuma ve nefret aşamasına geldim. İçimde hissettiğim tek duygu ben mahvolurken onun hayatına devam etmesine duyduğum kin. Kahrolsun istiyorum benim gibi ölmesin ama sürünsün. Benim tanıdığım o cool, dürüst adam nereye gitti acaba? Benim yanımdaki karakterli halini o da özlüyor mudur acaba? Ne hali varsa görsün biz bir ilişki yaşadık nedenleri sonuçları konuşmayacağım ama beni kullanıp atan o olduğuna göre önce ben mutlu olmak istiyorum, ben mutlu olamadan her işi ters gitsin istiyorum. Çünkü ben mutsuzluktan öleceğim sanki, intiharın eşiğine insanlar nasıl geliyor bunu şu an sonuna kadar hissediyorum. Tek bir duayı tüm gün ediyorum, “Allah’ım zerre kadar umurunda olmadığım şu adamı çek al kalbimden, bana öyle birini yolla ki iyiki o beni bırakmış da böyle bir aşka kavuşmuşum diyebileyim. Öyle iyi birini yolla ki ruhumun tüm karanlık yanını geride bırakıp onunla ölene kadar mutlu olayım. Öyle biri olsun ki iyi bir kul, iyi bir evlat, iyi bir eş olmama ve iyi bir anne olmama vesile olsun. Ondan öyle farklı ve öyle ona benzer olsun ki hayatımın bütün eksik yanları onunla tamamlansın. Aynaya her baktığımda olduğum kişiden ve yaşadığım hayattan en ufak bir vicdan azabı duymadan umutla dolayım. Yardım et Allah’ım…”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?