tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Haziran 2013 Cuma

Sen Kaybolunca Ben...

Bazen bir şeye kızıyor, buzdan duvarlar örüyor aranıza ve sen anlamlandıramıyorsun bu uzaklığı. Hani bilsen sebebini bir şey yaparsın. Soruyorsun “Ne yaptım, niye soğuksun bana?” cevapsız kalıyor o an en basit sorular bile. Çaresiz kalıyorsun o buz gibi soğuk duvarlar karşısında ve susuyorsun mecburen, yeniliyorsun karşındaki adamın diktatörlüğüne. İnsan uykusunda bile devam ettirir mi tribini? O ettiriyor her gün yaptığımız gibi arkamdan sarılıp beni kolları arasına almıyor, dönüp kıçını yatıyor ve uykusunda bile ben sarıldığım zaman itiyor. Seven insan nasıl bu kadar itebilir ki sevdiğini, nasıl böylesine yüzünü döner ona? Sevdiğinden anlık olarak vazgeçer mi insan? Saatler geçiyor bazen de gün hiçbir şey yokmuş gibi devam ediyor hayatımıza ve bu sefer de ben gergin oluyorum. Anlamadığım bir sebepten çektirdiklerinin gerginliğini ben bırakamıyorum bu sefer de. Her seferinde uzuyor olay ama hiç çözüme kavuşmuyor, ben o buzdan duvarların ne sebebini öğrenebiliyorum ne de nasıl bir anda eridiğini. Hani itiraf etmişti ya “Bazen soğuyorum senden sarılmak öpmek bile istemiyorum, sebebini de bilmiyorum.” galiba o günler bu günler. Kendinin bile bilmediği bir sebepten aramıza kilometreler sokuyor ve ben hiç aşamıyorum. İlişki yaşamak bir yolda birlikte yürümekse ve her zaman yanında olan adam bir anda kaybolup belirsiz bir süre sonra yeniden beliriyorsa yanında nasıl güvenle yürüyebilirsin ki o yolda? Hep güvensiz ve korkak olmam bu yüzden, ben deli gibi aşık olduğum, gözümün önünden bir saniye bile ayırmak istemediğim adamı bu kadar sık kaybedip bulduğumdan korkuyorum…
Haykırmak isterdim ona: “ Sen kaybolunca ben ölüyormuşum gibi hissediyorum!”

4 yorum:

  1. "Hani itiraf etmişti ya “Bazen soğuyorum senden sarılmak öpmek bile istemiyorum, sebebini de bilmiyorum.” galiba o günler bu günler. Kendinin bile bilmediği bir sebepten aramıza kilometreler sokuyor ve ben hiç aşamıyorum."

    ... sebebini ben biliyorum... bir erkek sevgilisine niye böyle yapar biliyorum.... bakire değilsin... gizlemeye çalışıyor ama içi içini yiyor çocuğun... cesaretin varsa sor ona... ısrarcı ısrarcı sor... olmazsa içir gene sor... duyacakların hoşuna gitmeyecek ama olsun... madem gerçeğin peşindesin; hadi sor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bu yüzden olsaydı yüzüme söylerdi eminim şimdiye kadar hiçbir düşüncesini ifade etmede zorluk yaşamadı benim sevgilim. Nasıl bu kadar dar bir pencereden bakmayı başarabiliyorsunuz asıl ona şaşkınım? Ben bu insandan hiçbir şey beklemedim eğer yazılarımı biraz olsun okumuş olsaydınız anlardınız. Daha önce takıldığı kadınlar gibi birkaç gece sonra aramaz dedim bu adam beni daha öncekilere yapmadığı gibi koluna taktı herkese sevgilim diye tanıttı, ki kendi ağzıyla söylüyor ben hoşlanmadığım biriyle ne sabaha kadar uyurdum ne de kimseyle sevgili olurdum diye. Ondan uzak durmak için elimden geleni yaparken o kendisi aşık etti beni kendine, şimdi mesele bir zar parçası gibi basit bir şey olabilir mi? Hangi mantıkla bu kadar basite indirgiyorsunuz? Sen neden ciddiye alıp cevap veriyorsun derseniz de ben burada yorum yazan herkese hoşuma gitmese de cevap veriyorum, saygı sınırlarını aşmadığı sürece hiçbir yorumu silmiyorum.

      Sil
  2. I visited multiple blogs however the audio feature for audio songs current at this website
    is truly marvelous.

    Also visit my page ... online televizyon canli izle

    YanıtlaSil
  3. Hi, I do think this is a great site. I stumbledupon it ;) I will return
    yet again since i have book marked it. Money and freedom is the greatest
    way to change, may you be rich and continue to guide other people.



    Stop by my homepage ... xerox 8560 maintenance kit

    YanıtlaSil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?