tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Mayıs 2013 Perşembe

Bugün Umut Yok

Her şeyin hayırlısını istiyorum Allah’tan, şu an üzülsem bile hayırlısı ne ise o olsun diyorum. Ama gel gör ki hiç iyi şeyler olmuyor hayatımda, ergen bunalımlı halleri boşverelim 2006’ya kadar uzanıyor hafızam ve tek tük iyi şeyler buluyorum. Biri çok istediğim projeyi almamız ki hala hayrını göremedim iş bulma konusunda biri de sevgilimle yollarımızın kesişmesi. Hani bunlar hayallerin de ötesi oldu benim için. Bunun dışında insanın hayatında hiç mi güzel bir şey olmaz? Mutlu olduğum günler olmadı değil evet mesela istediğim gibi iyi firmalarda beni günlerce uğraştırmış olsa da staj ayarlamama mutlu olmuştum ya da abimin hayatının aşkını bulup evlendiği gün de mutluydum. İstediğim bilgisayarı, telefonu alınca da mutluydum, istediğim tatile gittiğimde de. Ama gerçekten tam anlamıyla mutlu olduğum şeyleri düşünüyorum da içim kararıyor yahu minicik güzel bir şey olsa hayatımda diğer taraftan kara bulutlar saldırıyor üstüme. Öyle günler var ki geçmişte umutsuzluğa kapılıp hayattan tüm ümidimi kestiğim hala düşündüğümde bile gözlerim yaşarıyor. Atlattım sanıyorum ama hepsinin üstünü örtmüşüm, içim paramparça. Hayat benim için hiçbir zaman tam olarak yolunda gitmedi hep çakıl taşları döşenmişti yoluma ve ben bugüne kadar tıngır mıngır idare ederek geldim. Ama bugün değiştiği de yok. Hayırlısını diliyorum tüm kalbimle her şeye rağmen mutsuz olsam bile hayırlısı olsun diyorum ve umutsuzluk hali yapışıyor üstüme. Benim için hayırlısı hep mutsuz olmak, her işimin götün götün gitmesi, hayata küfretmek havlu atmak ve tekrar sıfırdan başlamak. İnsanların hiç uğraşmadığı kadar hayallerimin peşinde koşmak ama hiçbir zaman benim için anlamını yitirmeden ulaşamamak. Benim için hayırlısı demek o çok istediklerimin ben vazgeçtikten sonra gelmesi, anlamsızca bakıp kara mizaha gülümsemem ve tekrar en baştan başlamam. Bugün yine yarından hiç umudum yok…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?