tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Nisan 2013 Cumartesi

Bu Kez Tutmalı Plan

Yine geldi bir 23 Nisan tatili daha bakalım yazarımız PukiDiki bu sefer amacına ulaşabilecek mi? Lisedeyken denk gelmezdi, babam kendi işinde çalıştığından ötürü patrona bayramlar dışında tatil olmaz, tatile gidecek olsak da 2 gün öncesinden ayarlarız her işimiz son dakika koşuşturması olurdu. Üniversiteye başladım bir heves her tatili değerlendireceğim sanırdım ama yanılmışım benim tatiller hep vize haftası olmayan, vizeleri hiç bitmeyen okuluma kurban gitti, vize denk gelmezse de proje yapacağız bu tatili değerlendirmeliyiz diyen manyak arkadaşlarıma. Düşünün geçen yıl sevgilim askerde bir heves yanına gideceğim diye planlar yapıyorum manyak karının biri ki kendisine CanDost derdim, hiç hak etmemiş, (Siktir olup gitti hayatımdan sebep belirtmeden bari sıçmayaydı hayatıma iyiydi.) tutturdu ki bu tatilde proje yapmamız gerek. Üstüne bir de annemler geldi onlarla bile ilgilenemedim, yüzlerini görmeden işlerini halledip geri gittiler. Bense bir 23 Nisan tatilini daha heba etmenin burukluğuyla kalakaldım. Bir mezun olayım deli gibi gezeceğim, öğlenlere kadar uyuyacağım, asla da kahve içmeyeceğim dedim de ne oldu yılın başından beri öyle aman aman gezemedim, işsizlik psikolojisi hiç o rahatlığı vermedi bana. Ama ilk kez yılbaşında tatil yapabildim hem de sevgilimle şimdi ise şeytanın bacağını bir kez daha kırmayı deniyorum. Biletleri aldık oteli ayarladık iki gün bir gecelik bir kaçamak bizi bekliyor, sahi bu kez de yarım kalır mı dersiniz planlarım? Umarım kalmaz ve umarım ben haftaya çok eğlendim sevgilimle diye yazılar yazarım J Bir de dilerim aileme yakalanmam J
Tüm çocukların (Siz burayı okumayın bence niyeyse ilk kez küfredesim tuttu.) ve çocuk kalanların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı şimdiden kutlu olsun!!! Ve hepimize yağmursuz, bol güneşli tatiller olsun amin J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?