tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Mart 2013 Salı

Yazamadım Ki!

Yazma yetimi kaybettim hükümsüzdür!
Açıyorum sayfayı bir cümleye başlamak istiyorum, hani o ilk kelimeyi yazabilsem cümle tamamlanabilecek ve sonunda ortaya bir yazı çıkacak gibi geliyor ama olmuyor, tek kelime bile çıkmıyor zihnimden ya da parmaklarımdan. Kaç gündür içimde anlamsızca birikmiş yazma isteğinin aksine yetimi kaybetmişim yok olmuyor. Bari yazamadığım o süreçte neler yaptığımı yazayım da bir ihtimal bu zinciri kırmama vesile olabilir.
O müthiş lodosun olduğu cuma günü kalktım memlekete gittim, aylardır gitmiyordum ve tam gününü seçmiştim. Gecikmeli ve maceralı bir yolculuk sonrası evime ulaştım. Yok bu cümle bana uymadı, evim demek ne garip geliyor hayır annemle babamın evi orası ben kendimi oraya ait hissedemiyorum ne yazıkki, o evden çoktan çıktım ben, Tanrım ne olur oraya dönmek zorunda kalmayayım L Gitmişken ailemin aldığı akıllı telefonumu da kaptım geldim, lay lay lom benim de artık akıllı bir telefonum var. Cio Çocuk “Akıllı insanların akıllı telefonu olur.” diye dalga geçemeyecek benimle J Aaa tabiki gelmeden bir de sonunda cesaret edip annemin de etkisi ile endoskopiye girdim bir kez daha ve ülserimin geçtiğini öğrendim çok şükür. Annemin müthiş meyve kokteyli karışımından içtim bolca ama bu vitamin deposu bile engel olamadı daha yola çıkmadan gribe yakalandım. Hayır ben hep grip olurdum ama hep ayakta geçirirdim, ilk kez yattım dinlendim, bolca ilaç içtim, meyve yedim, ıhlamur bal limon her şeyi karıştırdım ama bir hafta sonunda daha dün iyileşebildim. Artık öleceğime inanmaya başlamıştım ki geçti çok şükür, tam burnum daha az akıyor sanki iyileşiyor gibiyim diyorum tekrar başa dönüyor nasıl bir hastalıksa, bu kez geçtiğinden kesin emin oldum tamam geçti dedim sonunda. Tabi bir de sesim tam olarak düzelse tamam olacak, hala hafiften bir boğaz ağrısı, geniz akıntısı mevcut. Her neyse zamanı böyle saçma sapan geçirdim işte, sürekli uyuz kedi gibi yattım, yattım ve yattım. Yazacak bir şey yok dahası, tek dileğim var tekrar yazabilme yetisi istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?