tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Mart 2013 Cuma

Uykum

2 saat sonra memleketime gideceğim çooook uzun zaman sonra. Sabahın köründe işim olduğu için eşyalarımı dün evime gelip hazırladım, bilgisayarımı da getirmiştim öğlen hepsini alır çıkarım diye. O yüzden dün gece uzun zaman sonra ilk kez bilgisayarım olmadan yattım. Bir özelliğim var geceleri uykuya dalamadığımdan müzik açıyorum ya da dizi filan. Dün şartlandırdım kendimi çok erken kalkacaksın uyumalısın dedim, bir de bilgisayar ışığı olmayınca zifiri karanlık filan 12:30’da yattığım gibi uyumuşum. O ışık var ya gözüme vuran, işte o beni mahvediyormuş. Ailemle yaşarken ışıkta uyuyamadığımı ve geceleri radyo dinlediğimi hatırladım. İşte o zaman daha iyi uyuyormuşum, hatta bunca zamandır uykumu kalitesizleştiriyormuşum resmen. Ama kötü yanı şu ki hani o geceleri eşyalardan gelen anlamsız sesler, komşuların su sesinin gece 2 kat güçlü duyulması gibi şeyler beni korkutarak uyandırıyor. Sabaha kadar o kadar çok uyandım uyudum ki, sabah ise 6’da rüzgar sesiyle korkarak uyandım ve geri uyuyamadım resmen. Oysa 1 saat daha uyuyacaktım. Ben ki yalnız başıma kalsam da, elektrikler gitse de korkmamalarımla ünlüydüm. Demekki kamufle ediyormuşum bütün sesleri rahat rahat uyuyormuşum. Şimdi düşünüyorum da ışığı olmayan hafifçe ses yaparak korkmamamı sağlayacak bir yol yok mudur erkenden ve kaliteli uyuyabilmem için?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?