tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Mart 2013 Pazartesi

Telefonu Açmazsam Eğer

Bu aralar Facebook’ta sıkça karşıma çıkıyor siz de biliyorsunuzdur telefona cevap vermediğimizde kim ne düşünür.

Benim annem türlü felaket senaryoları yazar kafasında, 23 kez aramayı başarır kendisi. Hem babamdan hem kendinden arar bir de kombine şekilde sanki duymadığım o telefonu hangi numaradan aradığı fark ediyormuş gibi J. Çocukları rahatsız etme çok sık arama, sorgulayıp durma diyen babama inat annem bu durumda evhamlıdır. Normalde 2-3 güne bir konuşuruz ama bir kez aradı da ulaşamadı mı tamam tüm Ankara’yı ayağa kaldırır sağ olsun. Ne evden araması eksik kalır ne de ev arkadaşlarımı. Sayesinde sinemada bile sık sık kontrol ederim telefonu çalmış mı diye maazallah film bitene kadar polis teşkilatı bile ayağa kalkabilir korkusu ile. Ne kadar başkalarını arama, ben gördüğüm an dönerim sana ya sessizde kalmıştır ya da duymamışımdır desem de sökmüyor ne yazık ki, öğretemedim ben anneme.
Sevgilim ise deliriyor duymayınca, nasıl telefonun sesini duymamayı başarıyorsun diye küplere biniyor kendisi. Ama ona öğretebildim çok şükür çantamdayken kalabalık yerlerde duymuyorum, titreşimi de hissetmiyorum. Evdeyken duştayken açamıyorum haliyle, bulaşık yıkarken yine su sesinden duyamıyorum, süpürge filan tutuyorsam eve de hiç şansı yok yani. Açıklamamı dinledikten sonra susuyor neyse ki. Geçen yıl askerdeydi kışın ve hep dışarıda sürttüğümü düşünüyordu, şimdi anladı aynı evde işim varken annemin 38 kez aramalarını duymamamızdan.
Babamsa bir şey düşünmez bir kez arar ve duymazsam işim bitince dönmemi bekler. Aradan çok zaman geçmişse merak eder sadece ama nadirdir zaten babamın telefonunu duymadığım. Mantıklı saatlerde arar kendisi, açmıyorsam muhtemelen dersteyimdir. Yani bu konuda bir sorunumuz yoktur.
Şu an görüşmediğim hırs küpü bir arkadaşım telefonu duymadığımda sorumluluklarımı unutup eğlencedeyim sanırdı. Kendisi ailesiyle yaşadığından düşünemezdi, dersler ve projeler dışında bir evin sorumluluğunu taşıdığımı, yemek yapmak, evi temizlemek gibi işlerle meşgul olmak zorunda olduğumu. Her ne kadar sebep belirmeden benimle görüşmeyi kesmiş olsa da kendisiyle bu tarz meseleler sebebiyle görüşmüyoruz artık muhtemelen. Hala çok samimi olduğum, yurttan beri arkadaşım olan dostum ise aralıklı olarak birkaç kez arar ve birinden birinde duyacağıma inanır ki başarır da. Bu konuda takdir ederim kendisini.
Son olarak aslında yaptığıma gelecek olursak doğrudur, o çantada mutlaka telefon kaybolur. İstersen içi boş olsun diyeceğim ama asla da boş olmaz o çanta, içine yanlışlıkla ben düşsem beni bile sondaj çalışmasıyla kurtarırlar J. Yani o telefonu ya duymam, ya duysam da telefona ulaşamam. Ulaştığım anda ise hep çok geç kalmış olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?