tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Mart 2013 Çarşamba

Sevgilimle Hayat

Bir yılandan korktum bir de hırsızlardan, tabiki kabuslarımda. Çocukken dedemlerin köydeki evinde yılanlı oda dediğimiz bir oda vardı vakti zamanında eve yılan girmiş, dedem o odadaymış yılanı görmüş sakince duruyormuş ama babaannem görünce çığlıklarına köy halkı toplanmış öldürmüşler filan. Biz de kuzenlerimle o yılanı ve odayı anıp korkardık, hiç birimiz o odada kalamazdık küçükken. Oysa evdeki tek kanepe o odadaydı niyeyse diğer odada fare tıkırtıları eşliğinde, yerde minderlerde yatmak daha güvenli geliyordu bize. Sanırım korkum o zamanlardan geliyor. Hırsız korkumu ise bilmiyorum, belki küçükken biz evde yokken evimize hırsız girmesinden sonra başladı, ya ben evdeyken hırsız girerse korkusu, belki de daha sonra. Bildiğim bir şey varsa kabuslarımda ya yılanlar sarar etrafımı ya da hırsızlarla göz göze gelirim bıçak saplarlar bana. Sevgilim işe gittikten sonra birkaç kez hırsız korkusuyla uyandım tekrar uyuyamadım onu aradım biliyor bu korkumu. Bugün de nereden estiyse kapıyı üstümden kitleme ihtiyacı hissetmiş ama akıllı bana hiç söylememiş. Akşam fazla mesai sonrası 9’u geçerken eve geldiğinde yine kendi açmış kilidi sonra da bana gelmiş sen korkma diye kapıyı kitledim bilmiyorsun tabi dedi. Gülmeye başladım, o da güldü, tabi bilmiyorsun nasıl korkmayacaksın ki dedi mantıksızlığını fark ederek. Gerçekten hiç korkmadım bilmediğimden, evden hiç çıkmadığımı da buradan anlamış olduk dedim güldük.
Bu aralar garip şeyler yaşıyoruz sürekli geçen hafta pazar gecesi yatak odasında hamam böceği görüp çığlığı bastım. Yazık Cio Çocuk tuvaletten çıkıp nasıl yanıma geldiğini bilemedi tabi o arada o koca hamam böceği kaçtı gitti. İlacı aldık elimize aradık taradık her yeri ilaçladık ama yok yok bulamadık. O sırada bir de itiraf etmez mi geçen gün böcek gördüm demiştim ya sana salonda işte o da hamam böceğiydi o yüzden aldım aslında bu ilacı. İyice korkudan ölüyorum yani artık, ben yatmam o odada dedim tabi yalnız da yatamam o saatten sonra acaba yanıma gelecek mi diye bakıyorum neyse ki o da yatamadı taşıdık her şeyi salona kanepede yattık. Ne rahatsız bir geceydi ama sabaha kadar uyuyamadık doğru düzgün. Yazık o işe gidecek sabah, ben o gittikten sonra uyudum tabiki. Ertesi gün isterse böcekler yesin beni ben bir daha öyle berbat bir gece geçiremem dedi de odada yattık. Günlerce telefonun ışığıyla terliğimi kontrol edip öyle basıyordum yere. Sonra cumartesi günü yani neredeyse bir hafta sonra bizim mevta hamamböcekleri ortaya çıktı. Biri mutfakta biri yatak odasında, öylece ters dönmüş can çekişiyorlar. Neyse ki onlardan da kurtulduk, daha önce de mutfağı karıncalarla paylaşıyorduk ondan da aynı markanın karınca ilacıyla kurtulmuştuk. Yani Detan bizim her şeyimiz, kapsül teknolojisi filan J
Az önce de yatmadan önce yatakta How I Met Your Mother izliyoruz, hiç sesi çıkmıyor diye uyudun mu diyorum hayır diyor. Dizi bitti itiraf etti az önce uyudum ben araları kaçırdım hep, sen güldükçe uyandım çaktırmamak için bende güldüm diyor. İyi de uykun vardı madem niye demedin uyusaydın sabah erken kalkacaksın diyorum, sen kızıyorsun uyuyunca diye korktum diyor, sanki çok korkarmış gibi benden. Baya güldük, çocuk taklidiyle “Sen kızarsın diye uyandırdım kendimi uyutmadım şimdi de uyuyamıyorum, sen hep kızıyorsun bana uyuyunca L” dedi durdu. Uyuttum sonra bebeğimi, yakın arkadaşımla yatmadan önce dedikodusu yaptık ve şimdi de düşünmeye başladım diyaloglarımızı. Bazen garip bir çifti oynuyoruz bazense sıradan. Ama hep eğlenceliyiz sanki ya da ben kötü şeyleri hatırlamaktan hoşlanmıyorum en kötü anların bile güzel kısımlarını düşünüyorum sürekli. Kısacası bu aralar garip şeyler yaşıyoruz bir yandan korkarken bir yandan gülüp eğleniyoruz. 

4 yorum:

  1. Blogumdaki çekilişe beklerim!İtalya'dan aldığım kozmetikler var :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yapacağım :)

      Sil
  2. Hayat hep mutluluk ve eğlence getirsin sana :) ağlamak hüzün kimseye yakışmıyor hep gülersin inşallah sevdiceğinle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım hepimize mutluluk getirir hayat. Sevdiklerimizle bol eğlenceli bir ömür diliyorum :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?