tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Mart 2013 Çarşamba

Dün Bitmeliydi

Anlattı komikmiş gibi o b.ktan hikayeyi sustum ve dinlemeye çalıştım ta ki o kadarını da söyleyene kadar. Anlattırmadım sonunu zaten dinlemezdim de titriyordum sinirden ve o farkında değildi. Geçmişin gölgesi neden hiç gitmiyordu üstümüzden? Sadece iki gün geçti üstünden gitmek istediğim bir yeri söyledim. “Bunu söylemek istemezdim ama seninle oraya gitmek istemiyorum, hatırlamak istemiyorum tekrar yaşadıklarımızı, söylediklerini” dedi. Oysa o gün bambaşkaydı bugünden bambaşka. Ben silmiştim dünü yepyeni bir yarına hayal kurmuştum. Geçmişin gölgesi neden hiç gitmiyordu üstümüzden?
Başlarda başkaydı evet, korkuyordum beni hep kendine çeken bu adama bağlanmaktan, isteğim dışında beni kendine bağlaması ama benim istediğim kadar beni sevememesi korkutuyordu beni. O gittiğinde dağılanları toplamam için yalnız kalmamalıydım ben, ilgisiz yaşayamazdım, o lanet karaktersiz huyum yüzünden. Benimle ilgilenecek erkekler olmalıydı ki etrafımda sonuna kadar sömürüp toplayabilmeliydim dağılan psikolojimi. Ama ben anladım ki hata yaptığımı, o yüzden herkesi öldürüp geldim. Şu an etrafımda bana ilgisi olan hiç erkek yok, aslında pek erkek de yok artık hayatımda. Bir o var hayatımda, hayalimde, her anımda ve her şeyimde. Ne olacaksa olsun dedim her şeyi yaktım, aşkta yanmaya razı oldum ben. O giderse bugün ben biterim biliyorum ama umurumda değil artık dedim ya ben her şeyi göze aldım geldim, işte bir de o lanet geçmiş bıraksa ya peşimizi. O bilmiyor ama ben her şeyi yıkıp geldim. Hani sürekli hatırlıyor ve hatırlatıyor ya acaba ben unuttum mu sanıyor? Benimleyken olanları unuttum mu sanıyor sustu diye, hesap sormuyorum diye, peki benden öncekileri komik diye dinlemeye tahammül edebilirim mi sanıyor? Geçmişin gölgesi neden hiç gitmiyor üstümüzden?
Oysa tek bir isteğim var senden: Bana anlatma sakın ben geçmişimi öldürüp geldim, tahammülüm yok anılara hele bir de başkahramanı bir başka kadın olan anılara...

2 yorum:

  1. Şu yazıyı okurken kendimi gördüm o yazının satır aralarında beni ve ilişkimi gördüm biz herşeye bir sünger çekmeye hazırken erkekler hep geçmişte yaşamayı geçmiştan bahsetmeyi seviyor bizim canımızın yanmadığını düşünüyorlar öyle davranıyorlar sanki tek canları yanan kendileriymiş bizim bir kalbimiz yokmuş gibi davranıyorlar.Biz canım acıyor yapma dedikçe ne dedim ki ne yaptım ki oluyor.Biz tüm gemilerimizi yakıp ona koştukça herşeyi geride bırakıp onlar geçmişin etkisi altında yaşıyor hep şu yazın varyaa beni hıçkırıklara boğdu şuanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar her şeyi her an hatırlatıp canını yakmayı iyi bilirler oysa bizim hatalarımız da bizim canımızı yakar onların hataları da, onlara ise sadece bizim hatalarımız dokunur.
      Sen yine de ağlama üzülüp geçmek bizim kaderimiz.

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?