tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Mart 2013 Perşembe

Doğum Günü Gidişi

Yanından bir an bile ayrılmak istemediğin adam bir çizgi çekerse aranıza o çizgiyi ne yapsan aşamazsın, o ördüğü buzdan duvarlar kat ve kat kalınlaşır ama senin sıcaklığın yetmez eritmeye. Ne kadar seversen sev kapatmışsa kulaklarını duymaz sevgi sözcükleri dolu sesini. İnandıramazsın o istemiyorsa. Gitmek isteyen gider, daha dün sarıldığın sıcacık adam öyle bir buza döner ki kahrolursun ama onu geri getiremezsin. Bir adam gitmeyi kafasına koymuşsa eğer istediğin kadar uzatmaları oyna sonunda kaybedersin onu.
Hep gideceğini bilerek sevdim onu, bir gün benden vazgeçeceğini bilerek hayaller kurdum geleceğe dair. Belki dedim olur benim istediğim gibi ama bir kez daha gitti üstelik bu sefer her zamankinden daha soğuk. Bu kez gerçekten bitiyor galiba ama inanmak istemiyorum, ben deli gibi sevdiğim adamı sonsuza kadar kaybetmek istemiyorum.
Doğum günün kutlu olsun birtanem yanında olamasam da ve belki bir daha asla olamayacak olsam bile mutlu ol canımın içi. Benim olmasan da her şeyin en güzeli senin olsun…

4 yorum:

  1. Hep gideceğini bilerek sevdim demişsin?Madem gideceğini biliyordun,bunun sana çok fazla dokunmuş olmaması lazım.Belki de gitmesi için ona çok fazla sebep verdin.Zaten sende de bu duruma karşı bir kabullenmişlik var.Bence bir an önce unut onu ve bak dalgana...Belki günün birinde iyi ki bitmiş diyeceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seversen eğer ne olursa olsun dokunur kaldı ki insan ne kadar gideceğini bilse de bir yanı bir ömür onun yanında olacağının hayallerini kurar. Ne kadar kolay unut ve dalgana bak demek, ben onu bir ömür unutamam ki. Üstelik o da beni kolay bırakamıyor her ne kadar gitmek istese de yanımda buluyor kendini. Belki de biz aştığımız onca kötü olaya rağmen iyi ki bitmemiş diyecek olanlardanız bu da bir ihtimal.

      Sil
  2. Haklısın oda bir ihtimal.Yalnız ben senin söylediklerinden yola çıkarak bir yorum yaptım.Siz kadınlar bu gibi durumlarda daha duygusal oluyorsunuz.Sende bilirsin ki bazen aşk tek başına yeterli olmaz.Birçok şeyde uyum gerekir.Eğer sadece aşka güvenip başka şeyleri gözardı edersen günün birinde inan bana bugünlerini mumla arayabilirsin.Fazla kaptırma kendini:-)Aşk insanın gözünü kör eden koca bir yalan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk dengesizlik hali demişler ve bende fazlasıyla duygusal bakıyorum bir kadın olarak doğrudur. Ama elimde değil sanki ondan başka bir hayat yokmuş gibi onsuz nefes bile alamıyorum. İşin ilginci ben bu yazıyı yazarken karşımda buz gibi hiç konuşmayan bir adam vardı, hediyesini verirken bile aşamadığım bir duvar vardı, üç gün sonunda yapacak bir şey yok dediğim anda fırtına sonrası sakinliğe bıraktı yerini. Ben dengesizdim ama bu adam beni daha beter dengesiz yaptı :)
      Varsın o koca yalanı sonuna kadar yaşayalım mutlu olduğumuz günlere sayarız sonunda çünkü ben kötüleri hep unuturum...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?