tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Mart 2013 Çarşamba

Bu Kez Ben Yapmadım

Şimdiye kadar bir sürü b.k yemiş olabilirim ama yemin ederim ben bu sefer hiçbir şey yapmadım. Saçma sapan bir insan, geçen yıl sarkıntılık eden arayıp rahatsız eden en sonunda ikna edip beni aramamasını sağladığım, gereksiz bir adam durduk yerde aradıysa üstüne beni çaldırdın efendim diye mesaj attıysa nasıl anlatabilirsin işten gelmiş sevgiline ben onu aramadım diye? Nasıl ya nasıl, kaç kişinin başına gelir böyle saçma sapan bir şey? Planladı yaptı desem sürekli sevgilimde kaldığımdan haberi yok en son beni arayalı neredeyse 1 yıl olacak, gerçekten çaldırdım yanlışlıkla desem telefonumda en küçük bir ibare yok vallahi de çaldırmadım. Her şeyim üzerine yemin ettim ve o sustu sadece hiçbir şey söylemedi. Ama asıl aptal benim, ne biçim insanlara bulaşmışım al işte yok edip üstünü kapatmak istediğim geçmiş bir türlü yok olmuyor. Saçma bir zamanda saçma yerlerden ben buradayım ve seni hep rahatsız edeceğim diyorlar resmen. Yalvarırım beni rahat bırakın, çok seviyorum diyorum onsuz yaşayamam diyorum dünyadaki hiçbir erkek umurumda değil gözüm ondan başkasını görmüyor diyorum ne olur yok olun ya ne olur. Anlattım inanmadı işte bana, ama en çok sevdiğim kaybetmeyi göze alamayacağım her şeyin üzerine yemin ederim ki ben bu sefer gerçekten hiçbir b.k yemedim. Yahu deli gibi aşık olduğum adama hediye bakıyordum ben o gelmeden önce, ne işim olur elalemin adamıyla? Önüne gelenle fuckbuddy olan kadınları bile exleri bu kadar aramıyor neden beni hiçbir şey yaşamadığım allahın takıntılıları bile bu kadar çok arıyor ki? Yatakta bile yarım metre ara açtı aramıza sevdiğim adam bense ağlayarak onu izliyorum mutlu musunuz şimdi? Ne olur yok olun hayatımdan ya ne olur, bırakın benim çok güzel bir hayatım var. Ben onsuz ölürüm ve Allah şahidim ki sizin yüzünüzden kaybedersem onu sizi de kendimle beraber götürürüm…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?