tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer Günü

Sevmiyorum ben bu sevgililer günü olayını saçma ve yapmacık geliyor. Benim için sevgilimle geçen bütün günler özelken neden bizim için özel olmayan bir güne anlam yüklemek ki? Tanıştığımız gün değil, her hangi bir şeyin ilkini yaşamadık o gün hatta ilk kez birlikte geçireceğiz çünkü geçen yıl askerdeydi o gün sevgilim, o zaman bu günün nesi özel? Bence değil ama geçen yıl odunluk yaptım telefonda bir şey söylemeyecek misin derken sevgilim ne söyleyeceğim sevgililer günü kutlayacak halimiz yok ya dedim ve odun damgasını yedim. Kutlayalım demedim ama sözle de olsa kutlayabilirdin ben kutlayacaktım vazgeçtim dedi telefonu kapattı. Bazen böyle de öküz olabiliyorum, sor bir adama değil mi belki o kutlayacak, illa hediyeleşmek mi olacak sanıyorsun? Ne bileyim işte o an öyle bir şey yaptım üstelik bu yıl da hediye yok anlaşması yaptık ama bu geçirdiğimiz tüm günler gibi yine baş başa geçirilecek bir geceyi engellemez bence. Her günkü gibi bir sevgililer günü bekliyor bizi, bana saçma gelse de bizim ve siz diğer sevgililerin sevgililer günü kutlu olsun. Ve yalnız olanlar bir yerlerde ruh ikiziniz sizden ayrı yaşamaya devam ediyor, umudunuzu kaybetmeyin çünkü ben çok değişik tanışma hikayeleri olan çok aşık çiftler dinledim umut hiç bitmez, şimdiden sizlerin de günü kutlu olsun J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?