tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Şubat 2013 Perşembe

İstiyorum

Çok şey istiyorum mesela şu an yazmak istiyorum, aynı zamanda yazacak bir konumun olmasını da. Çamaşırlar toplansın, katlansın sonra yerlerinize marş komutumla ortadan kaybolsunlar istiyorum. Ev biraz derlensin toplansın ben yerimden kımıldamayım istiyorum. Beni yatağa bağlayan karnım ağrımasın istiyorum ama bu iyi bir şey aslında anne olmak için çok gencim o yüzden karnım ağrımasın ama regli olayım istiyorum. Hava bu kadar soğuk ve kapalı olmasın istiyorum. Memnun olmadığım hayatımla mutluymuşum gibi yapmaktansa her şey yoluna girsin istiyorum. İç huzuru istiyorum her şeyden çok. Sevgilimden ayrılmak zorunda kalmayım yerleşeyim artık şu şehre istiyorum. Paranoyak şekilde ondan şüphelenmemek istiyorum, telefonunu Facebook’unu kontrol etmemek istiyorum, bir de beni sevsin hiç aldatmasın. Geceleri uyuyabilmek istiyorum, düşünmemek hiçbir şeyi. Yine de her gece onu izlemek istiyorum hiç bıkmadan, nefes alışından huzur bulmak. Her şeyin başı para olmasın istiyorum, bu kadar çok çalışmak gerekmesin, henüz gençken zamanımızı en güzel şekilde geçirebilmeli. Huzur istiyorum, bolca da mutluluk. Çok şey istiyorum ama hepsi mini minnacık, benim içinse koskocaman…

6 yorum:

  1. Bende istiyorumm hepsiniii...
    6ya kadar çalışıp, 1 buçuk saat sonra evde olup temizlik yapmak zorunda olmayayım, otomatiğe ayarlayayım sabah çıkarken süpürge kendi süpürsün istiyorum :) Yemekler 10 dk da pişsin bende akşamları sebze yemeyi yiyim istiyorum.
    haftada sadece 3 gün çalışayım, geriye kalan günler benim olsun, gençliğim solmasın istiyorum :))
    Bide sevgilinin zaten seni çok sevdiğini düşünsen, aldatacağı da aklına gelmez, facebookunu mesajlarını karıştırmakta. Dua edelim de çok çok çok deliler gibi çok sevsin :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu liste daha uzar istediğim daha çok şey var da kısa keseyim dedim, keşke istediklerimizin yarısı bari olsa :)
      Sevgilimin etrafında o kadar çok sürtük var ki sevgilisi olduğunu bile bile sarkanlara uyuz oluyorum ve paranoyakça korkuyorum, erkek erkektir tetikte olmak lazım :)

      Sil
    2. Onlar hiç bitmeyecek, evlendikten sonra bile olacak, sonsuza dek yakamızdan düşmeyecekler hehe :))

      Sil
    3. Biz de hep tetikte bekleriz artık ne yapalım :)

      Sil
  2. Merhaba bir seyler paylasmak istiyorum mail adresinizi alabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu maili pek kullanmıyorum ama siz paylaşana kadar bakacağım :) puki_diki@hotmail.com

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?