tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Ocak 2013 Cuma

Yılbaşında Kapadokya

Hazır pazartesi Cio Çocuk’un işi tatil olmuşken benim de kursum pazar tatil olmuşken yılbaşında bir değişiklik yapalım dedik. Hadi Kapadokya’ya gidiyoruz iki günlüğüne diyerek ani bir ayarlama ile çıktık yola. Yolumuzun ilk durağı Tuz Gölüydü, otobüs orada durunca öyle çok sevindim ki anlatamam. Çünkü hep yakınından geçer, merak ederdim ama bir türlü gidip görmek kısmet olmamıştı. Sonunda oradaydım ve yanımda sevdiğim adam vardı daha güzel ne olabilir ki? Sonra Nevşehir’e ulaştık ve servisle Ürgüp’e geçtik. Araba kiralamayı düşünerek gitmiştik ama otelimize vardığımızda tura katılmanın maddi olarak daha iyi olacağına karar verdik. İnternetten bulduğumuz, Ürgüp’te bulunan Surban Otel ve Selçuk Evi aynı kişiye ait yan yana iki oteldi ve kış sezonu olması nedeni ile iki taraftan da çok rahat yararlandık. Bence bir yerin hizmet kalitesini müşteriye gösterdikleri ilgi belirler ve bu konuda gerçekten kendilerini aşmışlardı. Kendilerine bu konuda gerçekten çok teşekkür ettik. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim otelimiz bir zamanlar hayranı olduğum hatta geçen yıl açıp Cio Çocuk’umla baştan izlemeye başladığımız Asmalı Konak’ın (yangından sonra taşındıkları konak) tam dibindeydi.

Otele yerleştikten sonra yemek yemeğe çıktık ve öncelikle Asmalı Konak’ı gezdik, dizinin sahneleri gözümüzde canlandı resmen bir kez daha diziyi ne kadar özlediğimi fark ettim. İlk gün yorgunlukla fazla bir şey yapamadık ama yatarken de konağın dibinde, Asmalı Konak izlemeyi ihmal etmedik. Gezimizin arka fon müziği de Cio Çocuk’umun sürekli olarak yaptığı o dizinin giriş müziği idi J 2. Gün erkenden kalktık hazırlandık ve tura katıldık. Kış olması nedeniyle turumuza dahil olmayan Ihlara Vadisi ve Yer Altı Şehirlerini gezemedik ama onları da bir daha ki sefere bıraktık. Zaten gezdiğimiz yerlerde öyle çok fotoğraf çektik ki gerisi de sonraya kalsın zaten dedik J 2 gece 3 günlük gezimizde bol bol şarap tattık sıcağından yöreseline ve çok zevk aldım. Sıcak şarabı da çok özlemiştim hep söylüyordum gidip içelim bir gün diye kısmet Kapodokya’nın o değişik havasına kısmetmiş. Turdayken hafif burnum akmaya başlamışken bulduğum sıcak şarap da iyi geldi sanki biraz J Seviyorum ben şarabı ve benim için Cio Çocuk’umla özdeşleşmiş sanki ilk buluşmamızdan beri sürekli içiyorum J Tur dönüşü de muhteşem bir Testi Kebabı eşliğinde şarap içtik bu da bizim gibi gezmeyi ve yemek yemeyi çok seven bir çift için süper bir aktiviteydi.

Ben grip olduğum için biraz dinlendik ve yeni yılı kutlamak amacıyla meydana indik. Orada daha önce bulduğumuz bir barda yeni yıla girdik, çıktığımızda meydanda sanırım belediye tarafından ateş yakmışlardı baya kalabalıktı orada da birkaç dakika kaldıktan sonra geç olmadan otelimize döndük.

Cio Çocuk bütün gün şarap tatmaktan ve barda içtiklerinden hafiften kafayı bulmuştu erkenden uyuduk kaldık. Ertesi gün öğlen geziden hatıralar ve şarap alışverişi yaptık yemeğimizi yedik otobüsümüze bindik ve benim şiddetlenen gribimle birlikte Ankara’mıza döndük. Gezimiz böyle biterken son sözümüz eve girdiğimizdeki sağ salim geldik şükür ve oh be evdeyiz idi...
Ailemden habersiz ve sevgilimle ilk tatilim böyle idi. Şimdiye kadar çok yer gezdim hatta orayı bile kaç kez gezdim ama hiç biri bu kadar zevk vermemişti. Anladım ki sevdiğinle her şey bir başkaymış. Dünyayı gezme hayalime ortak edebileceğim tek insan, canım sevgilim olmadan gezdiklerim boşunaymış asıl keyif onunlaymış…

p.s.: Tüm fotoğraflar sevgilimin elinden çıkmış bulunmaktadır, sadece biraz oynadım o kadar J