tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Ocak 2013 Pazar

Tesadüfler

Hayatımızın rastlantılardan oluştuğuna inanıyorum. Bir aileye gönderildik ve geri kalan her şey tesadüf ile seçimlerin bir karışımıydı. Kazandığım Anadolu Lisesine gitmiş olsaydım bugün Ankara’da olur muydum? Lisede hazırlığı atlamamış olsaydım üniversitede bari okuyayım der miydim? Bunun sonucu üniversiteyi beş yılda bitirmeseydim aynı kişilerle karşılaşır mıydım ya da aynı aşamalardan geçer miydim? O yaz çok kötü bir ruh halinde olmasaydım, önce tatilimi yapayım sonra gelirim diye bir ay ertelemeseydim, onunla karşılaşmayacak mıydık? Ruh halim elvermediği için uzak durmasaydım, o da o zamanlar daha farklı bir hayat yaşadığına göre onun için öylesine biri olup, zamanından önce denemeyle hüsrana uğramayacak mıydık? Aradan geçen sekiz ayın sonunda o şarkıyı paylaşmasam ya da o da beğenmese o gün muhabbet edecek miydik? Sekiz ay öncenin verdiği cesaretle o gün buluşup amacını gerçekleştirmek istemese bugün hala birlikte olabilecek miydik? Ben o süre zarfında beni üzse de bazı sınırları aşmış olmasam o gün onunla gidebilecek miydim? O gün güzel muhabbet etmesek devamı gelecek miydi? Kafama koyduğum gibi o döndüğünde çekip gidebilseydim kal diyecek miydi? Gururumdan vazgeçip, egolarımı öldürmesem, bağlanma korkumu kafamda yenmesem bugün hala ilişkimiz sürüyor olacak mıydı? Her şey tesadüf ve seçimlerin eseriydi. 23 yaşımın sonlarına yaklaşırken daha çok hissediyorum ve artık pişman değilim seçimlerimden ya da başıma gelen tesadüflerden. Her şey olması gerektiği gibi oldu, yaşamamız gerektiği gibi yaşadık. Bazıları tevafuk dese de ısrarla ben tesadüf diyorum ve zannettikleri gibi değil ben de hepsinin Allah’tan geldiğine inanıyorum. Her adımımı önceden bilerek yazdığı kaderimi benim seçimlerimle ve O’nun verdiği tesadüflerle yaşadım. O çok üzüldüğüm şeyler, bana güzel şeyler de verdi kötü şeyler de. Ama yine de bugün başa dönsem şu an sahip olduğum hayata sahip olmak için aynı hataları yapar, aynı tesadüflere kanardım. Şimdi  asla pişman değilim, her şerde bir hayır vardır…

Hatta şu an bu yazıyı yazarken listeden çıkan şarkı da bir tesadüf…

2 yorum:

  1. tesaduflere bende ınanıyorum kelebek etkısı gıbı belkıde.herseyın hayırlısı..
    mımledım senı kıtap mımı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kelebek etkisi gibi :) En kısa zamanda cevaplayacağım o zaman mimini :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?