tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Ocak 2013 Çarşamba

Griple Gelen Yıl

Yeni yılın ilk yazısını grip olmuş yatakta yatarken yazmayı istemezdim ama sanırım yaptığımız tatil buna değdi J Cio Çocuk’umla birlikte Kapadokya taraflarına gittik, Ürgüp’te çok hoş, hizmette kendini aşmış bir otelde kaldık ve yöreyi gezdik biraz. Kış olması, arabamızın olmaması gibi nedenlerle her yerini gezemedik ama hayatımın en güzel gezisiydi diyebilirim. Daha önce en az 5 kez gittim sanırım o taraflara konaklamalı, günübirlik ya da geçerken uğramalar gibi ve her yerini gezdim daha önce. Ama Cio Çocuk’um ilk kez gidiyordu, zaten o yüzden görmek istediği için tercih ettik hazır yılbaşı tatilimiz denk gelmişken diye. Bu birlikte ilk tatilimizdi, inanılmaz güzel geçti ve hatta artık daha da gelmem buraya gezeceğim yeri kalmadı, sıkıldım dediğim Kapodokya bile gözüme inanılmaz güzel gözüktü. Sözlerimi geri aldım ve “Seninle cehennemin dibine bile giderim çok da zevk alırım, seninle her yer güzel ” şeklinde değiştirdim J Neler yaptığımız, otelimiz, yeni yıla girişimiz ayrı bir yazı konusu olacak kadar uzun, onları daha sonra yazacağım çünkü şu an hastayım. Hava değişimi, soğukta gezmek, yorgunluk gibi sebeplerden grip sezonunu açmış bulunmaktayım. Dün burnum akmaya başladı ve dönüş yolunda iyice kötüleştim. Eve gelirken sıcak acılı bir çorba hayali kurmaya başlamıştım sesli bir şekilde ve eve gelince sevgilim bana çok güzel bir hasta çorbası yaptı. Yoldan gelmemiş, sabah erken işe gidecek değilmiş gibi bana çorba yapan, çok güzel bakan bu adama aşık olmayıp da ne yapayım ki? J  Bende bu sabah onun sözünü dinledim kalkınca kahvaltı yaptım (Yalnız başıma kahvaltıdan haz etmem o yüzden genelde yapmam), ıhlamurumu içtim sonra da meyvemi yedim dinleniyorum. Güzel bir gezi yazısıyla sevgilimle birlikte 2. yılbaşımızı daha sonra anlatacağım. Herkese mutlu, mesut, huzurlu yıllar J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?