tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ocak 2013 Salı

Çalıntı Dostlar

Yaz dedi sevgilim rahatlarsın, zaten ben demesem de yazarsın biliyorum. Haklıydı, canım sıkıldığında içimi buraya dökerdim hep ama bu sefer yazmak istememiştim. O demeseydi yazmayacaktım. Öyle çok yazmıştım ki çevremdeki insanlardan uzaklaşışımı, dostum sandığım insanların çoktandır beni arayıp sormadığını, ondandır yazmak bile istemiyordum artık. Ama yaz dedi rahatlarsın, ben de öyle umdum yazdım. Facebook’ta bir arkadaşım eklemiş ayların fotoğrafını, karelerde tek eksik benim ve sanki kimse fark etmemiş bile yokluğumu. Ya da haberim bile olmayışından benim öyle hissetmem. Ben hala aynı yerdeydim ama kimse lütfedip çağırmamış. Oysa aramızdaki buzlara tek hak verdiğim, ikimizin de haklı sebepleri olduğunu düşündüğüm, bir zamanlar CanDost dediğim, bana dünyanın en gerizekalı çocukça şeyiymiş gibi gelen hareketi yapmış, beni listesinden bile silmiş olanıydı. Ben çok zor bir dönemimde, yaşadıklarımı göre göre beni imalarıyla sıkıştırmasına kızarken, o da sorumluluğumu gerçekleştiremediğim için bana kızıyordu. O ima ettikçe ben kızdım çenemi tutamadım, ben kızdıkça o daha çok sinirlendi, bugünkü buzlar oluştu aramızda. Ama asıl yakışmayan neydi biliyor musunuz, beni listesinden silebilir artık arkadaşım olmak istemeyebilirdi, yapmaması gereken ortak dostlarımızı çalmaktı. Ben zor günler geçirirken onlar yanımda olmadı diye üzülürken hepsi birlikte geziyorlarmış. Hakkımda ne söyledi onlara neden kimse beni aramadı sormadı ya da davet etmedi bilmiyorum ama bunu yapmaya kimsenin hakkı yoktu. Bu nifak sokmaktı ve madem kul hakkına bu kadar önem veren bir insandı bunu yapmamalıydı. Aralarında her ne yaşanmış olursa olsun insanların birbirinde hatırı kalmalıydı, ben böyle bir dost olmamıştım insanlara, benden farklı oldukları için saygı duymuştum, her şeye rağmen yanlarında olmuştum. Zor günümde yanımda olmalarını geçtim, ben her şeye rağmen hala onların yüzüne bakabiliyorken bu kadar yüzsüzleşmemelilerdi, sebepsiz ortadan yok olmamalılardı. Hele de bir zamanlar dostum dediğim insan kendi gidiyor diye diğer dostlarımı da çalıp götürmemeliydi. Çünkü ben dostum dediklerime hiçbir zaman arkamı dönmedim ki nereden bileyim hangi ara kaçıştılar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?