tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Ocak 2013 Çarşamba

Blog Nostaljisi

Nisan 2010’dan beri buradayım ve hala ilk günkü heyecanla yazıyorum. Bazen öyle kötü yazdım ki kendim bile katlanamadım bir kez daha okumaya bazense dönüp dönüp okudum yazdıklarımı o günkü gibi hissettim yine yaşadıklarımı. Ama ne olursa olsun hep yazdım, ne silmeye kıyabildim ne de yazmaktan vazgeçebildim. Bugüne kadar sadece iki yazımı sildim yazdıktan sonra. Birinin yeri hala burada, can acıtıcı gerçekleri itiraf etmiştim; yapma, bu kadar kötü olma diyen sese kulak vererek sildim. Biri ise üç buçuk yıllık ilişkimin hatırasınaydı, şimdi bir asır kadar uzak gelen o duyguların burada olmasının gereği yoktu üstelik sevgilime de haksızlıktı sildim ve o defteri sonsuza kadar kapattım. Bu blogta hala o insana hisselerimin olduğu yazılar var bunun gibi ama diyorum ya ben o defteri çoktan kapattım. Sanki onları yaşayan ben değilmişim, sanki Cio Çocuk’tan önce kimseyi sevmemiş, kimseyi tanımamış gibiyim. Sanki hiç anım yok, başkasıyla hiç olmamışım gibi sadece ona dair şeyler var hafızamda. İnsan hafızası gerçekten değişik, unutmak istediğim her şeyi unuttum ilk dışarı çıktığımız o geceden beri her güzel şeyi tek tek tüm detayıyla hatırlıyorum da araya girenlerin hiç biri yok hafızamda istesem de hatırlayamıyorum. Bundan şikayetim de yok ben aşık olmadan önce bambaşka biriydim, hiçbir yere hiçbir kimseye ait hissedemez kendimi serseri mayın gibi dolaşırdım. Her ilgiyi sevgi zanneder sıkça yanılırdım insanlar konusunda, hep aşık olmak ister ama bir türlü işte bu adam diyemezdim. Sonra bir gün aşık oldum, ama yazdıklarımı da yaşadıklarımı da hiç silmedim. Çünkü ben bu aşamalardan geçmeseydim bugünkü ben olamazdım, çünkü ben o duyguları hiç yaşamamış olsaydım şu an gerçekten aşık olduğumu hiç bilemezdim. Blog nostaljisi yaptım bugün ama anladım ki en güzel gün bugün, tek gerçek aşk bugün içimde olan…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?