tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Aralık 2012 Perşembe

Orgazm Olabilmek

Gazetede bu yazıyı okuyunca yazmak geldi içimden, bir anda bir cesaretle. Aslında nasıl yazacağımı çok bilmiyorum çünkü her ne kadar sevgilimle çok rahat konuşabilsem de başkalarıyla konuşurken benim için de tabu bu konu. G noktası ya da bölgesi değil de orgazmı yazmak istedim yazabildiğimce. Bana hep ilginç gelen bir konudur, yazıda da bahsettiği gibi bir çok kadının hiç yaşamayıp bundan şikayetçi de olmaması. Hayvanlar bu işi üremek için yapıyor olsa da biz insanlar hem zevk hem üremek için yapıyoruz bu bir gerçek. Peki ama o zevk almayan kadınlar ne için yapıyor, kocalarına karşı bir görev bilinciyle mi? Ya da şunu merak ediyorum ne kadar büyük bir zevki kaçırdıklarını bilseler de bu kadar rahat olurlar mıydı olmasam da olur derken? Peki sevişmek eyleminin vermek olarak görülmesi bu zevk almayan kadınların ödülmüş gibi, kendileri zevk almadan yapmasından mı kaynaklanıyor acaba?
Orgazm nasıl olunur bilmiyorum, ben art arda olabiliyorum ama bu büyük ihtimalle aşık olduğum kişiyle yaptığımdan, tenine dokunmak bile bana haz verdiğinden. Bu konuda gerçekten şanslıyım, kendimi rahatlıkla ona bırakabiliyorum ve bu da bana muhteşem orgazmlar olarak dönüyor. Hatta bazen numara yaptığımı bile düşünebiliyor, her seferinde nasıl bu kadar olabiliyorsun diye. Belki ilginç ama gerçekten hiç numara yapmıyorum ki söylüyorum da bazen daha küçük bazen daha büyük orgazmlar olduğunu. Tutku, zevk, aşk, bütünleşme isteği hepsi birbirine geçmişken olmamak mümkün değil ki benim için. Tabiki nadiren çok zor olduğum zamanlar da oluyor kafamın çok meşgul olduğu zamanlar ya da sevgilimin ne düşündüğüne kafamı taktığım zamanlar gibi. O vücuduma nasıl dokunacağını artık o kadar iyi biliyor ki gene oluyorum ama şiddeti farkı oluyor.
İşin aslı vücudunu tanımak, partnerine tanıtmak sanırım. Bu konuda Türk kadınlarına tavsiyem tabularınızı yıkın kendinize dokunun ve dokundurtun. İnanın erkekler orgazm olmanızdan acayip hoşlanıyor, sanmayın ki bencilce önemsemiyorlar. Hangi erkek seviştiği kadının zevkten titremesinden, nefes alış verişinin değişmesinden, sesine hakim olamamasından hoşlanmaz ki? Bu birlikte aşılacak bir konu ve bir tavsiyem de G noktasını boşverin herkesin zevk aldığı yer ya da oluş şekli farklı diye düşünüyorum. Çünkü erkek daha önce kaç kadınla birlikte olursa olsun ilk seferlerinde acemice yaklaşır ve zamanla tanır vücudu, zevk zamanla katlanır. Bu da herkesin birbirinden farklı olmasından kaynaklanır. Kısacası temel zevkler aynı olsa da detaylara inildiğinde herkes birbirinden farklıdır ve herkesin orgazmı kendine özeldir. Kiminin klitoris orgazmı olurken kiminin vajinal orgazm olması gibi farklılıkların yanında verilen tepkiler, vücuttaki etkiler de farklıdır.
Benim inancıma göre bir çift arasında cinsel uyum ve ten uyumu ne kadar iyiyse ilişkileri de o derece güzelleşir, aralarındaki bağ bu oranda kuvvetlenir. Tutku dediğimiz olay da buradan gelir. O yüzden herkese aşk, tutku, sevgi ve mutlu cinsellik diliyorum J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?