tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Aralık 2012 Çarşamba

Gecikmiş Veda

Öyle aşıklar ki annemle babam birbirine görücü usulüyle evlendiklerine inanamazsınız. Hani bazen annem için babamın çocuklarından önemli olduğunu bile düşündüğüm olmuştur. İşte bende huzurlu yuvamızda onların aşkına imrenerek büyüdüm. Ben büyüyecektim, hırslarımın doğrultusunda kariyer yapacaktım ve sonra aşık olacaktım. Hayat hiçbir zaman hayal ettiğin gibi olmuyormuş. Annem hep siz de aşkı bulun inşallah der, hep öyle dua ederdi. Sanırım ben annemin dilediği aşk hakkını boşa kullandım. Karşılıksız bir aşka düştüm ben. O beni hiç benim onu sevdiğim gibi sevemedi, belki de hiç sevemedi. O kariyer planlarımdan ilk kez biri için vazgeçmiştim, onunla mutlu olmayı gerçekten her şeyden çok istemiştim. Benim bu aşkta çok canım yandı. Öyle çok canım yandı ki kalbimi alıp sanki çiğnemişler gibi kanadı her yerim.  Oysa ben öyle güzel aşık olmuştum ki o benden çoktan gittiği halde hala kabullenememiş onu bekliyorum. O vazgeçilmez gururum bile çoktan terk etti beni, gurursuzca kapısında köle oldum ama nafile işte sevemedi. Boşa zorladım ben, kabullenmek gerek artık benimle mutsuz beni sevmiyor işte, kabullenmek gerek. Kalbim artık söz dinle yetmedi mi çektiğin acı? Öyle çok yandı ki canım benim artık cesaretim yok yeni bir aşka, ben bu acıyı bir kez daha çekemem. Zaten annem tek ve büyük bir aşk dilemişti ben onu da kaybettim. Yanlış aşkta kaybettim hakkımı. Keşke benimki de annemin ki gibi karşılıklısından güzel bir aşk olsaydı ama olmadı işte, kalbim aşka küstü artık. Ben yine de tüm gurursuzluğumla onu seveceğim ama uzaktan çünkü yaralanacak yeri kalmadı kalbimin. Ve ben bir daha kimseyi bu kadar çok sevmeyeceğim hatta onu bile…

p.s: Geçen yıl bu zamanlar askere uğurlamıştım onu şimdi ise benden uzakta mutlu olabileceği ama asla benim sevdiğim kadar çok sevilemeyeceği her hangi bir yere… Bu çoktan gitmiş bir adamın kalbine gecikmiş bir vedadır…


Yapacak hiçbir şey yok gitmek istedi gitti
Hem anlıyorum hem çok acı tek taraflı bitti…


Geberiyorum aşkından
Kalmadı bende gururdan eser...

6 yorum:

  1. Bir aşkın acısını hafifletecek hiç bir teselli cümlesi yok o yüzden bu süreci en az hasarla atlatmanı ve ileride karşılıklı bir aşk yaşayarak çok mutlu olmanı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet teselli cümlesi yok geçmiyor acısı ama yine de en garip olanı ben geçmesini de istemiyorum o olmasa bile onu sevmek istiyorum. başka bir hayat ya da başka bir aşk istemiyorum ya da belki çok erken bunun için, ondan böyle düşünüyorum...

      Sil
  2. üzüldüm bu yazıya seni mimlemek için gelmiştim ama sayfandan ayrılırken üzüldüm gercektende.
    bence zamana bırakmalısın,annenin dediği büyük aşk bu olmayabilir çünkü gercek aşk karsılıklı olandır bunu unutma.umarımki içindeki acılar biter zaman ilactır derler ya senin zoruna gider bu sözler belkide ama gercektende zaman hafifletir.umarım bırgun gercekten hakettığın kadar cok sevılırsın,seversin ve cok mutlu olursun,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk çok farklı bir şey bence bir tarifi ya da şekli yok, herkesin ki bir başka. Ben tek başıma bütün duyguları yaşadığım bir aşkı tattım. Zaman diyorum bende, belki hafifler... Ama yine de yanımda olduğu halde kalbi ya da aklı benimle değilken de benden çok uzakta olduğunda da ben onu sevmeye devam edeceğim her şey küle dönene kadar...
      p.s: Mime en kısa zamanda karşılık vereceğim :)

      Sil
  3. Peki bu ayrılıktan sonra mı oldu şimdi ki aşk? aynı kişi mi yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kişi tabi ki insan bu kadar hızlı ve sık aşık olamaz ki :)Bu bir ayrılık değil aslında "Bu çoktan gitmiş bir adamın kalbine gecikmiş bir vedadır…" Mutlu edemediğin, yanındayken bile aslında aklı uzaklarda olan birine edilen vedadır. Ne gariptir ki ben veda ettim habersizce ve o tekrar beni sevdiğini söylemeye başladı, hayat gerçekten garip :)Kısacası hala birlikteyiz.

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?