tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Aralık 2012 Cuma

Düzenli İlişki Batmış

Neden bazı erkekler düzenli ilişki yaşadıklarında bunalırlar? Neden hemen evli gibi olduk bu beni sıkıyor derler? Neden hep üzerlerinde bir baskı hissederler? Hepsi değil dikkatinizi çekerim bazıları böyle. Bazıları bir kadın olmama rağmen benden bile beter evcimenler. Bu tipler beni hep baydı her şeyi birlikte yapalımcılar, sürekli geleceğe yönelik cümlelerle hayaller kuralımcılar. İnsana özel alan bırakmayan bu tipler gerçekten içimi bayıyordu da şimdi neden sürekli ben diyen, bireysel yaşamına müdahale ettiğimi düşünen, sıkılıyorum, bunalıyorum cümlelerini belirli periyotlarla kuran bir adama aşığım hadi bunu anlayalım? Bana benzediği için seviyorum onu, ya da ben o birlikte olamadığım adamlara mı benzemeye başlıyorum onunlayken. Neden hayatım boyunca ilk kez biriyle değil 24 saati, günleri haftaları birlikte geçirsem sıkılmayacak haldeyken, o benden sıkılıyor? Hayat acımasız değil mi, ettiklerimizden daha beterini bulmuyor muyuz? Her şey çok güzel giderken her gün sıkılmadan onu evde beklerken, yemek yaparken, birlikte bir şeyler izlerken bir anda nereden çıkıyor ben bunaldım demek? Eskiden takip ettiği dizilerini izlemiyor oluşu benim suçum mu, ne zaman istedi de hayır izleme dedim  ki? Ya da arkadaşlarıyla buluşmamasını ben mi söyledim, niye benim evde sıkılacağımı düşünüyor ki ben bütün gün onu beklerken vakit geçirebilen biri değil miyim? Anahtarının bende olmasının bizi evli gibi yaptığını da nereden çıkarmış olabilir, hiç habersiz bir baskın mı yaptım ki ona? Ne zaman ben arkadaşlarımla buluşacağım sende buluş ya da eve git dedi de gitmedim? Ben bu evde olmak istediğim için olurken, dünyada en son istediğim şey benden sıkılmasıyken, kendimden sürekli ödünler verirken, rahatsız etmemek için kıyafetlerimi bile getirmeyip günlerce aynı şeyleri giyerken o nasıl bu kadar umursamaz bir şekilde sıkılıyorum, bunalıyorum, biraz özlemem gerek seni der ki? Hala buluşabileceğim birkaç arkadaşım, gidecek bir evim olduğuna göre o istesin ben rahat da bırakırım, ama senden sıkıldım demesin bu kalbimi acıtıyor. Ben bu kadar sıkıcı biri değilim, hele onun yanında hiç değilim, çünkü o benim yüzümü güldürebilen yegane insan. Keşke onun bende olduğu kadar bende onda olabilseydim. Keşke bazı erkekler bu kadar bireysel, bencil ve düzene gelemeyen insanlar olmasaydı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?