tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Yıl Dilekleri Mim

Biricit beni mimlemiş öncelikle kendisine teşekkür eder, yeni yıl dileklerime başlarım J
1) Her şeyden önce her şeyin hayırlısını istiyorum, hepimiz için hayırlısı ne ise o olsun. Valla artık yok ısrarım, benim istediğim gibi olsun diye, böyle mutlu olunmuyormuş öğrendim J Her şeyi O’ndan iste, ama hayırlısını O’na bırak, verdiklerine şükret…
2) Huzur istiyorum, en önemlisi de iç huzur. Geçen yıl vazgeçilmezim olan iç karartıcı ruh hallerinin bu yıl bana uğramamasını diliyorum.
3) Allah sevdiklerimizle hep birlikte mutlu, huzurlu, bol kahkahalı günler versin bize.
4) Aileme sağlık, huzur, standart hayatlarını sürdürecek kadar para, hep alıştığım gibi mutlu günler diliyorum.
5) Bu noktada bencilleşiyorum ve sevgilim de beni sevsin, o da bana aşık olsun istiyorum. Tamam hayırlısı filan ama bu istediğim, hayırlısı olsun isterdim yalan değil. Benim onun yanında mutlu olabildiğimden daha da çok mutlu olsun benimle J
6) En önemli şeylerden birini unuttum iş istiyorum, iş! Artık bulayım şöyle kafama yatan bir iş ve tabi bende onların kafasına yatayım ki alsınlar beni işe. Çok parada filan gözüm yok mutlu olayım yeter. Tabi sevgilimin dibinden ayrılmam, şehir değiştirmem filan gerekmesin daha mutlu olurum J
7) Sevgilimin içinden arada çıkan öküz ölsün istiyorum J
8) Sevgilimle bu kadar kafayı bozmamak, arada ona nefes aldırmak istiyorum ama benden başka kimseyi fantezilerine bile sokmasın istiyorum J
9) Bir işim olsun sonra da kendime ait evim, evet evet bunu çok istiyorum J
10) Şart değil ama bir araba olsa o da fena olmazdı J Bir de hiç bilmediğim sokaklarda kaybolma zevkimi artık gerçekleştirebileyim ve tabiki yanımda sevgilim olursa daha da bir şey istemem J
11) Sadece kendime değil, dostlarıma da iş, güç, mutluluk, huzur, aşk!
12) Sadece ben değil bütün bloggerlar ve hatta bütün dünya mutlu olsun istiyorum. Gülen yüzler gördükçe daha çok gülelim, anlamsız hırsları bırakıp paylaşmanın değerini bilelim, olumlu düşünelim olumlu şeyler olsun.
13) Yeni bir çevre edineyim ve onların yanında kendim olabileyim, insanlarla konuşabileyim, dertleşebileyim. Tüm bunların sonucu olarak da kendi kendimin psikoloğu olayım, kimseye anlatamadığımdan depresyona girmeyeyim istiyorum.
14) 2012’nin tüm yaraları izleri ile birlikte yok olup gitsin İS-Tİ-YO-RUM!!!
15) Üç günlük dünyada artık ağlamayalım hep gülelim İS-Tİ-YO-RUM!!!
16) Son olarak tüm dünya için tam benlik bir dilek: Aptal yargıların olmadığı insanların sadece insan olarak değerlendirildiği, ayıplanmadığı, kınanmadığı bir hayat ve hoşgörüyle, insan sevgisine dayalı bir toplum. Dürüstlük, hak ve adaletin göstermelik değil gerçekten olduğu daha temiz bir toplum. İnsanlığımızdan utanmayalım artık be!

Yazdıkça aklıma daha çok geliyor o yüzden kısa kesmeye çalışarak bende MelodramBir Genç Kızın Hisli Defteri, Diloş’unKayfesiAslı, Senden Benden Bizden’i mimlerim. Tabi ki ben tek tek kimler yapmış yapmamış inceleyemedim ama isteyen herkes yeni yıl dileklerini yazabilir J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?