tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Kasım 2012 Salı

Yiyememek

Tanımadığım insanların yaptığı yemekleri ya da pastaları yiyememek gibi bir sorunum var. Restoranda ortam temiz ve düzgün görünüyorsa yiyorum bir güzel, nasıl olsa kontrol ediliyor böyle yerler diye ama milletin evini nereden bileyim ben. Yapan kişiyi tanısam hal ve hareketlerinden, en azından tuvalete filan girerken gösterdiği titizlikten tahmin ettiğime güvenebiliyorum ama tanımıyorsam yok olmuyor, boğazımdan geçmiyor. Sevgilimin öğrencileri sürekli bir şeyler getiriyor ve ben yiyemiyorum, her seferinde söylememe rağmen kıskançlıktan zannediyor. Oysa annesi geldiğinde yaptığı yemekleri yerken söylemiştim normalde tanımadığım birinin yemeğini yiyemem ama anneninkini yiyebildim sırf senin annen olduğu için güvendim sanırım diye. Bir de Yemeksepeti’nden sipariş verirken bildiğim yerlerden çok rahat veriyorum diğerlerine güvenemiyorum. Saçma bir takıntı sonuçta gittiğim hiçbir yerde mutfağa girip bakamıyorum ortama ama içim almıyor, midem bulanıyor resmen ne yapayım. Küçükken de tanımadığım komşulardan gelenleri yemezdim, sadece sevdiğim insanlardan gelmişse yerdim bu çok eski bir alışkanlık yani. Bugün öğretmenler günü dolayısıyla gelenlerin fazlasını eve getirmişti Cio Çocuk ve ben yine yiyemedim. Şimdi de aklıma aşure geldi ve düşündüm ki zamanı da gelmişken, komşudan gelen aşureyi yiyemediğimden anne aşuresi özlemi çektiğim günlerdeyim. İnanın bok boğaz olup her şeyi düşünmeden yiyebilmeyi istiyorum bazen…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?