tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Kasım 2012 Cuma

Ev Hanımlığından Terk

Öğrenciliğim bittiği halde halı hazırda iş de bulamamam nedeniyle Ankara’da kalmak için bir bahaneye ihtiyacım vardı. Bende ingilizce kurslarına gidiyorum ve üst seviyelerde kurslar açısından başarısız memleketime dönmek zorunda kalmıyorum. Gerçi bunu da kimse anlamıyor herkesin dilinde burada kurs yok muymuş oluyor ama olsun ailem anlıyor ve boş boş Ankara’da kalmama nadiren laf ediyor. Evet onların da dediği gibi iş bulmam gerekiyor ama sevgilim burada çalıştığından Ankara’dan gitmeye niyetim yok ve burada iş bulamıyorum. Kurslarda oyalanmaya devam, bu ne kadar sürer bilmesem de bildiğim bir şey var ki ben oraya da boşuna gidiyorum. Son durumda oturup çalışmam gerekirken, telefonda anneme çalıştığımı söylüyorum ama onun yerine ev temizleyip, yemek yapıp, bütün akşam bıkmadan sevgilimle vakit geçiriyorum. Sonunda bahanelerim patlayacak ama hadi hayırlısı. Okul bitince dinleneceğim çok yoruldum, benim kadar stresi kimse çekmedi bakın ülser bile oldum diyordum da anladım ki dinlenmek benim yapıma tersmiş. Ben koşmaya alışmışım, durmamaya, stres hayatımın büyük bir parçasıymış böyle boş olunca çalışılmıyor işte beni o tempoya sokacak atraksiyonlar, sınavlar lazımmış. Ayrıca itiraf etmek gerekirse ev temizleyip, yemek yapmak her ne kadar zevkli olsa da hobi olmalı sadece bir yerden sonra sıkıyor Sayın Dinleyen, ev hanımı modundan patlamak üzereyim! Sanki sonu gelmiyor yaptıkça daha fazlası çıkıyor karşına ve inanın gerçekten çok sıkıcı. Evlenince kendini salan kadınları bile anlar oldum, bakım filan hak getire, paspalın önde gideniyim bu aralar. Sevgilim tipsiz diye dalga geçmekte kesinlikle haklı. Düşünün ki bir kadın olarak alışveriş bile yapmıyorum artık bir yere gittiğim mi var ki diye J
Son olarak şarkım da cuk oturdu J




Anne benim koşmam gerek
İstemiyorum pilav yapmak
Sana birde torun gerek
İstemiyorum çocuk bakmak

Anne ben aşka inanmam
Önce aşık olmam gerek
Gözyaşlarıyla sulanmam
Evlilik benim solmam demek


2 yorum:

  1. Kendimi buldum bu yazı da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde oturanlar olarak bir yerden sonra hepimiz birbirimize benziyoruz galiba. Henüz mezun olalı 2,5 ay oldu ama şimdiden sıkıldım bir an önce iş bulmam gerek. Önümde dağ olan bulaşıklar, her gün yeniden tozlanan mobilyalar, süpürdükçe yeniden dökülen saçlar görmek istemiyorum :)

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?