tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Kasım 2012 Çarşamba

Bakire Değilim,Nasıl Öderim?

Blogumu öyle sık didikleyip duruyorum ki istatistikleri günde 5 kez kontrol ediyor olabilirim. Dün bir aramaya denk geldim, biraz şaşırdım açıkçası ama bunu yazmak istedim: “bakire değilim nasıl öderim”
Neden benim blogum çıkmış karşısına bilmiyorum ama işine yaramadığı konusundan eminim. Burada sadece toplumun ikiyüzlülüğünü ve bunu suç olarak görmesini yazmıştım. Fark ettim ki kendimi ve kendi düşüncemi hiç yazmamışım. Aslına bakarsanız bunu yazmaya kendimi hiç hazır hissetmedim ama şu an bir cesaret yazabilirim gibi geliyor.
İlk kez tam anlamıyla seks yapalı çok uzun zaman olmadı, bir buçuk yıl önceydi. Kadınlar için ilk sefer tecavüz gibidir diye okumuştum bir yerde, kısmen doğrudur aslında. Ne olduğunu, nasıl olduğunu anlamadan, buna hazır mıydın, değil miydin bilemeden olup bitiyor her şey. Sonrasında uzun süre kendimi kötü hissettim, suçluymuşum gibi. Geceleri uykumdan uyanıyor, sürekli kendime kızıyordum. Beynimde bir soru dönüp duruyordu “Şimdi ne olacak?” Bir şey olacağı yoktu, olmadı da zaten. Sadece baş etmeyi öğrendim. Modern görünümlü ama gerçekte tam klasik bir Türk ailesi olan aileme ters düşmüş olsam da onların bunu öğrenmesine elimden geldiğince izin vermeyeceğim. Bu benim hayatım, böyle yaşadım ve bugün pişman değilim. Daha normal olmayı, ailemin diğer bireylerine benzemeyi, değer yargılarına uymayı bende isterdim ama ben beceremedim. Belki bazı kadınlara göre daha düşkündüm sekse, belki içgüdülerime yenildim ama yalnız değilim biliyorum. Benim gibi birçok kadın var ve çoğumuz mecburen saklıyoruz kendimizi toplum içinde. Kendi içimizde pişman değiliz ama masumiyet numaraları çekiyoruz. “İstiyorum seni ama bu doğru değil, hemen olmaz sevgili olmalıyız önce” hepimiz aynı yalanları söylüyoruz. Burada eklemeden geçemeyeceğim ben netlikten yanayım birini çok arzulamışsam ilk buluşma ya da üçüncü diye saymam. Şu anda ilk buluşmamızda evine gittiğim adama aşığım ve onun yatağında, yanında yazıyorum. Ben ona karşı bu kadar dürüst olmasam bugün hala birlikte olamazdık belki de. Diğer yandan kendini yalan söylemek zorunda hissedenler içinse belki de toplum itiyor onları bu yalanlara kim bilir. Toplumun değer yargılarını sorgulayacak değilim ama bana göre herkes istediği gibi yaşar, kimse kimseye de bir şey diyemez ve kimse beni bakire olmadığım için de suçlu hissettiremez. Başkaları ne yapıyor bilmiyorum ama benim çevremdeki kimse beni tam anlamıyla tanımıyor, tanısalar benimle konuşmayı keserler, arkamdan ne dedikodular çevirirler ama bu da onları ilgilendirmez o yüzden paylaşmıyorum onlarla. Belki benimde yaptığımla dediğim tutmuyor ama toplum içinde yargılanmamak için gizlenmek zorundayız bu da bir gerçek. Ben sadece ilişkilerimde dürüst oluyorum ve onları kandırmayı asla denemiyorum. Bence insan sevdiği kişiyi bir ömür kandırmamalı, ne kadar severse sevsin, kaybetmek istemezse istemesin o kişiye dürüst olmak zorunda. Yani o her kimse bir şey ödemek zorunda değil, senin bedenin senin sorunun, illa bir bedel ödemen gerekiyorsa dürüst ol yalnızca kendine öde.

52 yorum:

  1. hayat senin, beden senin, istekler senin..
    hiç kimseye ne anlatmak ne ispatlamak ne de savunmak zorunda olduğun şeyler değil bunlar.
    sadece senin.
    istediğin zaman istediğin kişiyle paylaşırsın..
    en önemli şey dürüstlük ve kendini sevmek.. gerisi boş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her zaman dürüstüm isteyen yanımda olur, isteyen karşımda. Ve bunu bilmesi gereken kişiler de yalnızca özelime girebilenler, gerisine hiç bir şey anlatmak zorunda değilim ;)
      Yorum için teşekkürler...

      Sil
  2. Gercekten cok haklisin , kadının da duyguları var bu beden senin bedenin kimseye hesap vermek zorunda da değiliz bence ... En güzeli dürüst olmak ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygularımızı hiçe sayan bir toplumda yaşıyoruz ve en kötüsü içinden geldiği gibi yaşayanları karalama eğilimindeyiz. Tüm bunlara inat dürüst olabilenlere gelsin... :)

      Sil
  3. Demişsin ya "yargılamadan sadece insan diyebilmek" birazda işin özü bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blogu yazmaya başlarken çıkış noktam buydu, yargılanmadan sadece insan olarak değerlendirildiğim bir dünya isteği... Tüm duygularımızla, isteklerimizle, yaptıklarımızla ve hatta hatalarımız kadın ya da erkek demeden sadece insan olarak değerlendirildiğimiz bir dünya dileğiyle... :)

      Sil
  4. yargılamadan insan diyebilmek haklısın ama ya içinde verdiğin savaş pişman değilim derken bile pişmanlık duyuyosun herşey zamanı gelince yapılmalı zamanı gelmeden yaşanan herşey hatadır duygulardan bahsetmişsinde nefsine hakim olamıyosan herkezin efesine layık olursun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimde bir savaş verdiğim doğrudur, ben ilk seferi yaşadığım gün sarhoştum ve olaylar kontrolüm dışında gelişti o gün için henüz hazır değildim. Ama daha sonra savaşımı yendim durumu kabullendim. Ben buydum kendimi tutmaya çalışıyordum ama sonuncuda başaramamıştım, sınırlarımı yıkmıştım. Daha sonra kontrollü bir şekilde sadece hoşlandığım insanlarla bir şeyler yaşadım yani nefsime hakim olamama gibi bir şey söz konusu değil. Hazır olmasan başlamışsam da şu an hazırım ve artık pişman değilim...

      Sil
  5. Bende bakire deilim sevgilim annesime soledi ve annesi kabul etmedi sevgilim beni cok seviyor artik eve gitmiyor ablasnda kaliyor ise baslayip ev tuttucak ve benide kaciricak sevdigin kabullenmisse baskasina bok yemek duser

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu nasıl bir mantıktır ki en özelinizi annesi ile paylaşma gereği duyuyor anlamadım ama yine de bir şey demek istemiyorum. Sevdiğin kabullenmişse gerisine b.k yemek düşer gerçekten, o yüzden annesi ile paylaşmasına bile gerek yoktu, kendi kararını vermiş herkes saygı duymak zorunda.

      Sil
  6. Resmen gözlerim doldu , öyle tuhaf hissetdiniz ki bana kendimi .
    öncelikle teşekkür ederim düşünceleriniz benim dile dökemediğim , itiraf edemediğim şeyler. Hayat öyle acımasız ki (bakın bunu herkes söyler ama herkes anlamaz ) ki siz emınım anlıyorsunuz şuan , öyle umulmadık zamanda insanın başına öyle umulmadık şeyler geliyr ki .Sevip kanıyorsunuz bi bakmışsınız ne o kalmış nede bekaretin üstüne başkası oluyor senin bu halini ona dürüstçe anlatıyorsunuz kabul etmiyor . Eyvallah diyorsunuz (düşkün perişan hallerdesiniz) üzerine biri daha geliyor bir şans veriyor size ama bu seferde amacı aşktan sevgiden ötede oluyor istemiyorsunuz gittiğinizde duymağınız hakaretler kalmıyor kendinizi tam anlamıyla OROSPU gibi hissediyorsunuz (ki bu aptal bilmiyor mi biz kendimizi satmıyoruz ) ve sonunda bi gece sarhoşluğunuzdan faydalanıp sizle birlikte olan biri çıkıyor (ki siz böyle düşünüyorsunuz) sonra ne açıklama ne bir inandırma , o zaten herseyı bılıp anlıyor cektıgnız belkıde başınıza gelenleri masum kalbınızı ve sizinle hayatının kalanına devam etmek istiyor .. unutuyorsunuz öyle bi baglanıyorsunuz ki Allh'ımm benim gibi içi kan ağlayan ,vicdansızların gazabına uğrayan kardeşlerime yardımcı ol. BU hayatta sebepsiz hiçbirşey yoktur ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yazdıklarınızın özellikle son kısmı da beni duygulandırdı. Biri çıkıyor hayat tarzı olarak dürüstlüğü benimsemiş, geçmişe takılmayan, kendi yaşadığı özgürlüğü siz yaşadınız diye suçlamayan, başkalarına benzemeyen gerçekten yürekli... Biri çıkıyor kısacası size et parçası değil de sadece insan olarak bakan. Ve tüm şefkatiyle sarıyor sizi, aşık oluyor, aşık ediyor. İşte mutluluk bu. Hayatta sebepsiz bir şey yoktur evet ama canı yanmış bir insanın ruhunda hala yaşatabildiği masumluğu görebilen iyi insanlar vardır. Umarım Allah bizim gibileri hep onlarla karşılaştırır...

      Sil
    2. Allah bizi mutlu olacagimiz insanlarla karsilastirsin.bende cok aci cektim, yaptigim icin pişmanim ben cunku karsimdaki insan degildi 4yil emek verdim herseyimi verdim ama degerini bilmedi.simdi karsima cikan birinden bunu gizlesem vicdanim rahat etmiyor, gizlemesem yataga atmaktan baska bi halt aklina gelmiyor. Ben de mutlu olmak istemez miyim şu yalan dunyada..!

      Sil
    3. Sen yine de vazgeçme dürüstlükten, vicdanının sesini kısma... 4 yıl büyük bir aşk yaşamışsın, bir şeyler geçmiş başından bunu çok rahat anlayabilecek, kabullenebilecek insanlar hala var. Allah iyilerle karşılaştırsın diye boşuna demiyorlar, umarım bu kez aşkını hak eden biri çıkar karşına...

      Sil
  7. sen 2.sin 3. sün 4. sün yalanlarını bırakın... aramızda gülüyoruz biz bunlara... bakirelik giderse her şey bitmiştir. açık ve net.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakire olmayınca meslek olarak fahişeliği benimsemiyor kimse, komik olan bir şey varsa sizin bu aşağılık tarzınız. Bekaret gidince hiçbir şeyin gittiği yok, önümüze gelenle düşüp kalkmıyoruz ve yalana da ihtiyaç duymuyoruz. Ayrıca ne fark eder 2 olmuş, 3 olmuş, 4 olmuş, sayı arttıkça insani değerler mi azalıyor yoksa sadakat duygusu mu?

      Sil
    2. Sizin dediginizde dogru gercekten bir kadin ilk kez sex yaptigi kisiden ayrildiktan sonra artik kendini salakca bir boslukta buluyor ve karsisina cikan diger erkekler de dogru duzgun birsey aramadan daha rahat yatiyorlar. Admin de sormus ya 1 kisi olsa be olur 4 kisi olsa ne olur? Ne demek ne olur ablacigim ya. Kendin soyluyorsun ilki hataydi diye yok cok uzulmusum icimde bir hesaplasma yasadim vs. Verdigin savasi kazanmak icin illede sonraki erkeklerle yatmak gerekmiyor ve ben burda biz Turk milletinin yaptigi ikiyuzlulugude yapmiyorum ve bu yazdiklarim biz erkekler icinde GECERLIDIR diyorum. Kelimeyi buyuk yazmamin sebebi daha iyi dikkat cekip anlasilsin diye. Arkadaslar cinsellik bu kadar basitce yasanacak birsey degil ya.

      Sil
    3. Bazilari demis ki yok yemek icmek nefes almak gibi bir ihtiyactir diye. Hayir arkadaslar ben buna karsiyim. Bakin soyle ornek vereyim. Bir sevgilim var. birbirimizi deli gibi seviyoruz onun sesinibduymadan uyumam sabah uyandigimda ilk yaptigim sey hemen onun sesini duyup gune baslamaktir. Ustelik oyle lise caginda bir ergende degilim 27 yasindayiz ikimizde. Simdi ben bazen sevgilimden sehir disi is seyahatleri nedeniyle bazen 1 bazen 1,5 ay ayri kaliyorum ve bu sure zatfinda onbinlerce kez neges aliyorum yuzlerce kez yemek yiyorum litrelerce su iciyorum vs. Ama cinselligi yasamadigim icin hucbirsey olmuyor ve simdi sizin tezinize gore o zaman hem benim hem sevgilim buna su icmek mantgiyla yaklasip hemen birileri ile bastirmasi lazim. Allah nasip ederse bu yaz dugunumuz var ikimzde birbirimize baktigimizda halen ayni cocuksu masumlik ve saflik var bunu gozlerimiz bakislariniz anlatiyor. Ikimizde bakir ve bakireyiz ve gayet adam gibi sabirla bekliyoruz birbrimize ait okacagimiz gunu. Simdi siz burdan cikip hickimse baska birine ait degildir vs dersiniz ama aslinda anlami baska. Yukar msj yazan arkadasin dedigi gibi ozel ve guzel olmasi. Oyle kacak gocek yusuf yusuf oterek niye yasayalim ki. Hersey zamani ve tadinda en guzelidir. Ustelik ben gibi dusunen adamlar siz kadinlari et parcasi olarak goruyor ama daha sizle ilk tanistigi anda iki tatli lafla agzi iyi laf yapan ve esas niyeti ben bu kizi acaba ne zaman yataga atarim olan lavuklar medeni ha? Bumudur abicim ya bu kadar kolaymi yaftalamak. Ustelik ben oyle dini inanci aslinda zerre kadar kuvvetli bir insanda degilim ailemde degildir ama aile kurmak benim nazarimda halen cok onemlidir ve bunun icin belli basli degerlerinde getirilmesi gerekir o evlilige. Ilklerimi en guzel haliyle hem bedenini hem vucudumu birlestirio yasamimin geri kalnini paylasacagim kadinla yasamanin guzelligi varken ne diye gidipte seviyesiz sonu taa bastan gorunmeyen iliskilerde gidip duygularimi torpuleyeyim. Karakter yetmedi yukarda buna devam ettim ve devamida bir sonraki mesajimda olacak

      Sil
    4. Insan kendini bilir arkadaslar yok neymis kadin iyi cikmayonca erkek evlendikten sonra gozu disari kayarmis vs. Buda sacmalik. Yapmayacak insan yapmaz. Kac yil oldu beraberiz ve bende yukardaki abinin yaptigi gibi ona sadece sarilirim ve ellerini tutarim parmaklarini operim eger bunlara zina diyorsaniz deyin ama daha fazlasi yok ne ben isterim ne de o kabul eder. O abi ayni zamanda anne olmaktan da bahsetmis ve bence cok dogru. Yarin hasbelkader bir anne oldugunuzda burda savundukkariniz sozumona dogrularinizi onada ogutleyecekmisiniz? Hele bir kiz anasi olun ve ondan sonra kizim sorun degil erkek arkadasin hosuna gidiyorsa yat ondan ayrildiktan sonrada hicbirseyi sorgulama ve hoslandigin herkesle yat diyebilecekmisiniz? O halinizi gormek isterim. Belki biraz kirici ve kaba olmusumdur ama artniyetsizdim eger kirio incittiysem ozur dilerim. Sadece his ve dusuncelerimi dike getirdim burada. Cunku bura sosyal medya sizin bu yazdiklarinizi okuyan genc bizden daha genc yastaki kizkardeslerimiz okuyup yanilabilirler. Bu blog araciligiyla bir msj vereyim. Cinselligi hic yasamamis ama erkek arkadasinin baskisindan veya israrindan dolayi tereddute kalan kizkardeslerime su tavsiyeyu vereyim. Yapmayin bekleyin ve kendinize hakim olun. Sizinle yatmak isteyen ve askim canim bunda kotu birsey yok medeni ol biraz hangi devirde yasiyoruz vs laflarina kesinlikle kanmayin emin olun bugun suze o laflari soyleyenler yarin evlenecegi kizda babalar gibide bakrelik arayacak pisliklerdir hepsi degil ama cogunlugu buyuk cogunlugu boyle olacaktir. Bazi seylerin devri zamani olmaz arkadaslar. Aile kutsaldir ve sadakat saygi sevgi hicbir devirde de degismez

      Sil
    5. "Admin de sormus ya 1 kisi olsa be olur 4 kisi olsa ne olur? Ne demek ne olur ablacigim ya. Kendin soyluyorsun ilki hataydi diye yok cok uzulmusum icimde bir hesaplasma yasadim vs. Verdigin savasi kazanmak icin illede sonraki erkeklerle yatmak gerekmiyor..." demişsiniz ya ne biliyorsunuz hakkımda ben önüme gelenle yatmadım, hatalarımı tekrarlamadım, aşık olduğum adamla birlikte oldum hayatım oldu, elim kolum oldu, her şeyim oldu ama bir gün gitmek istedi ben de saygı duydum hepsi bu!!! Evet doğru çok kabasınız, çok çirkinsiniz ne yaşadığımı bilmeden yaptığınız yorumlarınızla. Blogumu okumuş olsaydınız yersiz yorumlar yaptığınızı fark ederdiniz. Ben de sizden farklı düşünmüyorum kutsal değerler konusunda, okusaydınız bilirdiniz ki ben de isterdim tek bir adama aşık olup tüm hayatımı onunla geçirmeyi, sadece onunla sevişmeyi ama ben o kadar şanslı değildim ne yazık ki olmadı. Olmaması da önüme gelenle yatmam gibi bir şeyi getirmedi.
      Madem ki geçerlidir, siz bakir kalmayı tercih ettiniz buna da saygı duyarım sizin bana duymadığınız kadar çok. Müstakbel eşinizle birbirinizi bulmuşsunuz ve aynı düşüncedesiniz tabi ki bu çok güzel bir şey. Ama diğer insanları sizinle aynı düşünmüyorlar diye yargılamak niye? Bakire olmayanlar bu mantıkla sizi ilgilendirmez değil mi, o zaman yorum yapmayın tanımadığınız insanlar hakkında.
      Anne olmak demişsiniz anne değilim ama şimdiden bildiğim bazı şeyler var bir gün kızım olursa benim yaptığım hataları yapmaması için elimden geleni yapacağım, ama olur da engel olamazsam da her zaman arkasında duracağım ki daha fazla hataya düşmesin, dipsiz bir kuyuda düştükçe düşmesin. Annesi olarak sahipleneceğim, koruyup kollayacağım ki kimseler onu üzemesin. Ama bir birey olarak kararlarına da saygı duyacağım, bu çerçevede zamanı gelmeden yaşarsa bazı şeyleri üzülebileceğini, yapmaması gerektiğini öğütleyeceğim.
      Nereden böyle saçma bir yargıya vardıysanız eğer yanıtlarımda da görürsünüz ben hiç bir kadına erken yaşta cinselliği tavsiye etmiyorum, etmem. Belli bir yaşa ve olgunluğa geldiklerinde pişman olmayacaklarından eminlerse yaşamalarını söylerim. Elbetteki hiç bir genç kadının erken yaşta hazır hissetmeden böyle bir şey yaşamasını doğru bulmuyorum. Bu bir gün kızım olursa onun için de geçerli. Bütün gençlere tavsiyemdir, bedenine bakıp ruhunu es geçiyorsa bir erkek o adam değildir uzak dur derim.
      Son olarak aile kutsaldır bizim için de öyle...

      Sil
    6. size ilk mesaji yazmadan once her kelimenızi iyice okudum ki ona gore cvp yazayım diye yani düşündüğünüzün tam tersi. ve sşimide bu son msajınıza cvp vermeye en son cümlenizden baslamak istiyorum. Bdenine bakıp ruhu es gecmek demıssniz. Hangi ruh ya biz mi ruhsuzuz yoksa biz mi bilmiyoruz ruhun tanımını. Elbette kı ınsan her tanıstıgı ilk kişi ile ömrunun sonuna kadar olamayabilir ama en azından ben burda HATA yaptım ve COK UZULDUM PİŞMAN OLDUM diyorsa ve buna ragmen hata yapıyorum demeyde ısrarlar devam edıyorsa bir tuhaflık vardır. Bir gun gitmek istedıler demıssınız ya peki hiç dusundünüz mü neden gittiklerini? Madem hersey cok guzelken ne diye gdiyorlar. Ben soyeleyim emin olun sizin bu ruh dedıginiz sey o gıdenler için ruhsuzlugun taaa kendisiydi ve sadece gecici ve sonu olmayan bir ilişki yasayıp gittiler. Insan birazda sansını kendini yaratır. "anne değilim ama şimdiden bildiğim bazı şeyler var bir gün kızım olursa benim yaptığım hataları yapmaması için elimden geleni yapacağım" demişsiniz ya buna da guldum yani yaptıklarınıza hem hata degil dıyorsunuz hem kızım benım hatalarımı yapıp dipsiz kuyuya dusmesın ben bu hataları yapmaya devam edeyım ama kızıma yapmamasını ogutleyeyim diyorsunuz. Kusura bakmayın ama insan kendınde olmayanı nasıl öğutler ki bir baskasına cocuguda olsa. Mesela ben Evlenipte cocugum olursa erkek yada kız bildiğimi dogru buldugumu ve benı gercek aşskın mutluluguna erdiren herseyı öğütleyeceğim haaa onlar alır almaz öğütlerimi kendileri bilir ama en azından benim içim rahat eder kendimle çelişmeden onlara birseyleri söyleyebildiğim için peki siz nasıl çelişmeden vereceksiniz bunları? İlk mesajınızda bile su an tanıstıgım gun evine gittiğim erkeğin yatagından yazıyorum demişsiniz işte bu sizin aşkada ruhada bakış acınız ortaya koyuyor Kimseyi ne yargılar ne de yaftalarım elbette kı sizin bedeniniz sizn kararınız ve emin olun saygı duyarım duymak zorundayım ama sizden istirhamım bunu böyle çokta önemsiz aaa bakın kızlar yaptım ama işte ben burdayım bana birsey olmuyor edasıyla vermeyın madem kı toplumsal sorumlulugunuz var. Cunku bunu yaşayıp yaşamama konusunda kafası karışan genc bir kızımız arkadasımız kardeşimiz bunu okusa yanılabilir. Bakın bana su son yazdığınız cevapta bile dipsiz kuyuya düştükçe düşmesin demişsiniz bu bile nasıl bir ikilem ve karakterin çekişmesi durumudur. Merak etmeyin biz erkeklerin hepsi kadının sadece bedenine bakan insanlar değiliz elbetteki öyleleri de var. Kendimden biliyorum sevgilime bakarken halen içim ürperir ve bulutların üzerine çıkarım ruh ve beden bir butundur ruhu hiçe sayan zaten hiçe sayılacak ilişkiler yaşamaya mahkumdur. Emin olun yapana zerre kadar birsey demem hakkım yok buna herkesin kendi bedeni ve bu blogu hazırladığınız içinde tesekkur ederim sizin aracılığınızla aklımdaki doğruları diğer insanlarla paylaşabildiğim için

      Sil
    7. Kafanızda saçma bir algı oluşmuş ve söylediğim hiç bir şeyi doğru anlamıyorsunuz ne yazık ki. Hatasız olmak Allah'a mahsustur nereden çıkardınız ki hatasızım diye bir iddiam olduğunu, her insan gibi ben de hata yaptım. Bakirsiniz diye hatasız olduğunuzu savunabilir misiniz illa vardır sizin de başka konularda hatalarınız. Ama hata olduğunu düşündüğüm hiç bir şeyi tekrarlamıyorum tabiki, öyle sandığınız gibi bir boşvermişliğim yok. İnsanım ve her insan gibi hatalar yaptım ama aynı hatayı birden fazla kez hiç yapmadım. Emin olun sizden daha az çelişkim var bu konuda. Ve yine anlamamışsınız ki ilk buluşma diyor yazımda, uzun süredir tanıdığım, arkadaş ortamında bir araya geldiğimiz, aylarca mesajlaştığım ve yakından tanıdığım biriydi eski sevgilim. Karakterine güvendiğim için ilk başbaşa buluşmada evine gitmekte sakınca görmedim. O adam da size göre o kadar karakterliydi ki benimle sevgili olmak istedi, kendi de bakir değildi ve hatta ben sadece tek kişiyle olmuştum o sayısını bilmiyordu. Bunu hiç sorun etmedi haliyle, iki yıl çok güzel bir aşk yaşadık, beni çok sevdi ama anlatamayacağım bazı özel nedenlerden dolayı bana zarar vermemek için gitmesi gerekti. Başlarda çok kızgındım, kırgındım ama bugün hayırlı olan buymuş, inşallah mutludur diyorum arkasından, ben kendisini affettim çoktan. Çünkü ben onunla çok güzel bir iki yıl yaşadım.
      Bana bir şey olmadı diyorum evet, ama bunu söylemezsem çoktan bunu yaşamış "bakire değilim, nasıl öderim?" diyerek bloguma gelmiş bir kadını intihara sürüklerim hiç bu tarafını da düşündünüz mü? Ben diyorum ki bu belli bir olgunluğa gelince, düşünülerek verilmesi gereken bir karar, bu karar sonrası insan kendini suçlu hisseder, vicdan azabı çeker toplumun bize dayatmaları yüzünden bunları göze alıyorsan yaşa. Bu evreleri benim gibi aşabileceksen yaşa diyorum, çünkü kolay değildi insan intiharın eşiğine bile gelebiliyor. Herkesin kendi kararıdır saygı duymak lazım yaşamadan önce başına neler geleceğini bilsin ki ona göre yaşasın, çoktan yaşamış olanlar ise benim gibi hata yaptığını düşünse de ölmesin. Şunu da yazıda belirtmiştim benim ilk seferim hiç güzel bir deneyim değildi, hazır değildim. Karşımdaki insan ise bakire olduğuma inanmayarak, "Ben bakireyim, hazır değilim buna, istemiyorum." dediğim halde sarhoşluğumdan yararlanıp beni buna zorladı. Adeta tecavüz gibiydi benim için. Ben bununla ne kadar uzun sürede yüzleştim, hala anlatırken gözlerim dolar bilir misiniz ki hakkımda bu kadar rahat konuşuyorsunuz? Neden ben intiharın eşiğindeyken bir kuyuya fısıldamazsam delireceğim dedim de bu blogu açtım, yazdıkça da bunu aştım bilir misiniz? Bu aramayı yapıp umutsuzca bu bloga gelmiş kadınlara umut olmak istedim çünkü ben 4 yıl önce yaşadım o umutsuzluğu, hala etkileri içimde saklı. Benim kızım da bunu kendi istemeden yaşamasın, benim gibi 22 yaşında değil 25'inden önce de yaşamasın, oğlum da kimseye yaşatmasın isterim.
      İnsanlar hakkında ahkam kesmek kolay ama ne yaşadığını, neden bunları dediğini anlamak zor. Ruha baktığınızı savunuyorsanız insanları gerçekten tanımayı deneyin, ama bunu yaparken de yorumlamadan önce empati kurmayı unutmayın...

      Sil
    8. Empati kuruyorum ve emin olun yasadiklariniza da saygi duyuyorum. Birkez daha tekrarliyorum sizin bedeniniz sizin seciminiz. Peki sizce ben gibi adamlar neden at gozlugu takmis dar kaliptan bakan insanlar oluyoruz? Size bizim icin hersey o zar degil mi? Zar varsa hersey var degil mi? Bunudur yani. Hayir kesinlikle zar filan degil mesele. Msneviyat. Hergun okuyoruz izliyoruz duyuyoruz. Copte yeni dogmus bebek, okul veya yurt tuvaletinde yeni dogmus bebek, annesinin yanina biberonla sut koyup ailesine soyleyenedigi icin evi trrkeettigi ve bebegin acliktan öldügü vs olaylar. Ne yapiyor burda kizlar bir anlik cahil cesareti bir anlik gaflet bir anlik heves yasiyorlar ve sonra hayata henuz gozlerini acmis savunmasiz bir cani olume terkediyorlar. Bunlarin bircoguda amaaan bak bir terde okumustum oyle pekte birsey olmuyormus deyip neticedindede bunlar yasaninca yedikleti haltin arkadinda duramiyorlar. O bebekleti olume terketmek nedir peki. Askin bir parcasi mi? Adkin getirisimi? Ama eminim sizlere gore biz aski bilmeyen at gozluklu geri kafali insanlariz esas yargilanip yaftalan biz gibi insanlar. Ayrica yasadigimiz zaman cok kotu hertirlu pisligi yapan insanlar var. bunun cinsellik yasana o anlarin goruntudunu gizli kameraya cekip santaj yapmasi var, en iyi korunma yonteminin bile ise yaramadigi olabilir ve istenmeyen gebelik ceya hastalik bulasmasi var. ya insanoglu bu konuda maymin istahli olmamasi lazim. Asagidan devam edecegim mesajima

      Sil
    9. Elbette ki farkli zamanlarda farkli insanlara gercektfn asik olabiliriz bi gayet normal ve dikkat ettiyseniz bende uzun sureli seviyeli iliskiden yanayim dedim sonu bastan belli olmayan iliskiye karsiyim ve bu tip iliskide yasanilan tek sey cinsellikten baska birsey degildir ve boylesi bir iliskide yasanilan sey ask degil artan libido seviyesini dengelemektir yani tamamen fizikseldir. Oysaki gercek askta seven insan bekler o anin buyusunu guzelligini izel olusunu bozmak istemez. Hem kendine hem sevdigi insana saygidir bu ve herzaman cok tatli olur bu iliskiler. Ilk mesainizda bile sunu demissiniz: yok con etken yok sevgili olmaliyiz once yalani soyluyoruz demissiniz. Artan libidoyu dengelem icin yasadigi seyi ask sananlar elbette ki yalanada sikca basvurur artik boylr iliski yasayan insanlar farkina varmadan hem kendini hem karsidakini kandirma surecinin icine girerler. Asagida yazan o madur abinin mesajini da okudum ve sizin karsi ciktiginiz ve anlam ceremediginiz bolum icin bende o abiye hak verdim. Bir suru bedene dokunmus hem de her yetine dokunmus dudaklarimizla nasil cocuklarimizi opecegiz. Iyyy dusunmesi bile kotu. Bircok erkek durduk yere yada cok basit seyden dokayi iliskiyi bitiriyorsa hevesini aldigi icindir bu kizlar. Bu konuda dikkatli olun. Sizi gercekten seven adam bekler lafini bile acmaz hatta aklina bile getirmez ben gibi. Biraz medeni ol hangi devirde yasiyoruz boyle seyler onemsiz vs edebiyatini yapan topler kendi kuz kardeslerini sokakta bir adamla birakin elele olmayi 2 metre yakininda bile gorse esas karaktetlerine burunurler. Sizden boyle birsey isteyen adami kendi kuzkardesi ile ilgili ayni seyin oldugunu sorun ve gozlerine iyi bakin size cvp verirken. Ask dediginiz sey bu kadar basit degil ve oyke kolayda yasanmiyor. Kendimden ornek vereyim sevgilimle ilk gunumuzden su ana kadar halen ayniyiz bir cocugun masumiyeti var iliskimizi cevreleyen. Ama eger oyle seviyesizce consellik yasasaydik maymun istahli davranip bu duruma gelebilirmiydik. Asla. Adam sizden karakterliydi ki benimle sevgili olmak istedi demissiniz. Ne yani sizinle sevgili olmak istemesimidir bir erkegi karakterlli yapan. Lutfen dikkatli olun yazdiklariniz icin. Ben de sevgilimle sevgili olmak istedim ve simdi bundan dolayi mi karakterli oldum. Muhim olan bunu iki yil guzel yasamak degil omurboyu guzel yasamak. Sizin gibi iki yil guzel yasadim dediginiz iliskilerin cogu o tip erkekler icin iki yil guzel libidomu dengeledim iliskidir. Maalesef bunlar erkeklerin size sahte yuzunu gosterip gercekte dusundukleridir. Dedigim gibi saygi duyarim benide ilgilendirmez ce daha nice 3 aylik 9 aylik 1 yillik 2 yillik mutlu mesut iliskiler dileyerek sozlerimi noktaliyorum

      Sil
    10. Allah aşkına hangi dünyada yaşıyorsunuz, her gün biri bir bebek mi doğurup atıyor sokağa? Ama bu ülkede her gün bir sürü kadın tecavüze uğruyor, bazıları öldürülüyor bazıları intihar ediyor. Ama doğurup da çocuğu atan kadın sayısı çok daha az! Kadınları yargılayıp duracağınıza hemcinslerinizi eğitin siz önce! Size tavsiyem daha cinselliği bilmiyorsunuz korunma yöntemlerini dizilerden değil doktorlardan öğrenin evlenmeden önce.
      Bu kafa yapısı ile birbirinizi bulmuşsunuz size hayatta başarılar dilerim. Bana dilekte bulunma hakkını da size vermedim!!! Size benzeyen biriyle değil 3 ay 1 saat bile geçirmem umarım ve kendim için yine bir gün tekrar aşkı bulmayı hayatımın kalanını onunla geçirmeyi diliyorum. Çünkü ben hep bu mantıkla yaşadım sizin gibi cinselliği ayaklara düşürmedim!
      Empati kurmuyor tanımadığınız, ne yaşadığını hiç bilmediğiniz, hayatının küçük bir anına bile şahit olmadığınız insanları yargılıyorsunuz. Tanımadığız bir adamın günahına giriyorsunuz ve buna müsade etmeyeceğim! Benim inancıma göre kul hakkı en büyük günahtır ve zinadan da önemlidir. Burada yazan benim, hakkında atıp tutulurken kendini koruma hakkı bile olmayan bir adamı konuşamazsınız, ne biliyorsunuz iki kişi arasında ne yaşandı? Ben yaşadım ve o adam beni gerçekten sevdi hiç bir zaman amacı salt cinsellik olmadı. Hayatı boyunca ne istediğini bildi ve kendi ile hiç çelişmeden yaşadı. Kız kardeşlerinden farklı görmedi beni. İşte bu yüzden karakterliydi, maneviyatımın farkındaydı ve hiç bir zaman bir zarı mesele etmedi. Ayrılık sebebimiz, mecburiyetlerimiz hakkında konuşmayacağım ve siz artık yorumlamayı bırak aklınızdan bile geçirmeyeceksiniz nokta! Hadsiz yorumlarınız ile benim gibi sabırlı bir insanı bile çileden çıkartıyorsunuz rica ediyorum artık laf kalabalığı yapıp kadınların bütün erkekleri sizin gibi sanmasına neden olmayın.

      Sil
  8. kız grup bile yapmış afedersiniz. tamam kendi bedenidir. kendi kararıdır. kabul. ama daha bakire olmayan bir kızdan düzgün bir hikaye görmedim. yıllarca aradım ve sonunda bakire biriyle evlendim. bana hak verdi ve muayeneye itiraz bile etmedi. çünkü ortamın halini herkes biliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bravo kadınların en aşağılığını yani sizinle muayeneye gelip kendi isteğiyle aşağılanmayı kabul edenini bulmuşsunuz. Nerede aradınız bilmem ama biz öyle dudak uçuklatan hikayelere sahip değiliz, erkekler gibi hormonlarımızla değil kalbimizle verdik kararlarımızı, ne yaşadıysak kendi değer yargılarımızın dahilinde yaşadık.

      Sil
  9. bugün, evleneceğim zaman eşim acaba üzülür mü ? bana saygısı azalır mı ? diye düşünmeyen kadın, yarın kocamın bana ilgisi azaldı, ilişkimiz heyecanını kaybetti diye arka kapıdan eve adam alır. bakire olmayan kadınlarla evlenen belki 10 arkadaşım boynuz yedi. evet 10 arkadaşım. sayıyı atmıyorum. gazetelerin 3. sayfalarına bile düşen oldu aralarında. akıllı olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bir zara mı saygı duyuyorsunuz, bunun için mi üzülüyorsunuz? Öyleyse çok yazık size. Merak etmeyin deneyimli kadınlar erkeklerin nasıl elde ettikten sonra odunlaştığını, hiçbir şeyi umursamadığını çok iyi bilir boş beklentilere girmez o yüzden. Boynuz yiyen arkadaşlar bakire değil diye dikkatliymiş, bakire olunca aşırı güven duyuyorsunuz ya fark etmiyorsunuz belki de boynuzlarınız. Çünkü ben de ne bakire evlenenler gördüm, evlendikten sonra umduğunu bulamayıp aldatan. Kısacası sadakat duygusu bir zar parçasında değil insanın beynindedir. Hiçbir kadın kendine değer veren, bedenine değil ruhuna bakan, sevdiği ve kendini seven erkeği aldatmaz.

      Sil
  10. bakire isteriz bakire değilse uzun süreli ve sonu belirsiz ilişkilerle durumu sürdürürüz ama asla evlenmeyiz. mutlu evliliklerden bahsetmişsin imrendiğin. sırrı ne acaba. gördüklerimin hepsinde kadın bakire, erkek de tecrübeliydi. olay bu abicim. işine gelirse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadının bakire olmadığı ama mutlu olan çiftleri ne yapacağız peki bu mantıkla, nasıl yok sayacağız onları? Tamam kendiniz iğrenç, duygusuz bir adamsınız da (gerçi buna adam denir mi tartışılır) herkesi kendiniz gibi mi sanıyorsunuz? Tek dileğim inşallah sizin gibi aşağılık birini hak etmeyen bir kadının başını yakmazsınız.

      Sil
  11. ortalıkta evlenmeyen kim varsa kafasına uygun birisini bulamadığından diil, bakire kız bulamadığından evlenmiyo. bunu da anlayın artık. bu işler 1940larda da böyleydi. hala da böyle. kentlerde böyle yani. ama çoğu hanım kızımızın aileleri o yıllarda köylerde ikamet ettiğinden kent hayatını bilmezler. bu olayları yeni sanırlar. ama hep böyleydi. yeni değil yani.

    ps. kent dediğimde ankara istanbul izmir bursa. geri kalanı hala daha köy gibi kentlerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bravo, İstanbul, Ankara, İzmir tamam da Bursa bile kent Türkiye'nin gerisi köy öyle mi, siz hangi ülkede yaşıyorsunuz acaba? En az Bursa kadar gelişmiş başka illerimiz de var, biraz gezin öğrenin bu kadar dar pencereden bakmayın hayata. Daha yaşadığınız coğrafyanın hiç görmediğiniz kentlerinden bihabersiniz toplum bilimci gibi kestiğiniz ahkama mı inanalım?

      Sil
  12. antalyada yaşıyorum 30 yaşına kadar vur patlasın çal oynasın gezdim durdum sonra durulma geldi sanırım bilemiyorum işime odaklandım, eşimle aynı iş yerinde tanıştık 3 ay sonra evledik. ne ilk başta ne de sonra hiç sormadım bekaret meselesini. isterse o anlatsın dedim hatta o anlattığına bile üstelemedim ne kadarını anlatmak istersen o kadar olsun dedim ve ben böyle dedikçe o daha çok anlattı belki bir erkeğin bilmemesi gerektiği ayrıntıları vs. sesimi çıkartmadım anlattı anlattı... sanırım 5 6 ay sonraydı bir gece yatakta sohbet ederken bana teşekkür etti neden diye sordum yıllardır o kadar biriktirmişim ki içimde sana anlattıkça ve senin tepkini gördükçe sana daha çok bağlandım allah ıyı kı karsıma cıkartmıs senı dedı. sarıldı uyumuşuz. sabah uyandım yanımda yatıyordu sanırım 1 -2 saat izledim kaltım kahvaltı falan hazırladım, atıştırırken aylardır içimden geçen tek soruyu sordum "beni ciddiye almadığından mı yoksa adam yerine koymadığından mı bu kadar rahatsın " dedim (sonra gereksiz bir soru sorduğumu fark ettim ama her neyse) deli gibi ağlamaya başladı onu yanlış anladığımı bu kadar zamandır hep boyle bir şey sormamdan korktuğunu asla boyle bir durum olmadıgını turk erkeklerının standartları dısında oldugumdan bunları kafama takmadığım için mutlu oldugundan bahsetti belki 50 kere özür diledi olan bitenler yuzunden keske ilk karşıma sen çıksaydın falan dedi. ki benim hiç boyle bir sorunum olmadı yani ben neydim ki sonuçta. demem o ki atıp savurmadan önce bu konunun toplumda çok çok ciddiye alınan saçma sapan bir mevzu olduğunu idrak etmeli bence. eşimin halini görünce onun benden daha çok ciddiye aldığını görüp şaşırmıştım. herkesin psikolojiis bozulmuş bence. şimdi aramız iyi yaşadığı en guzel seksin benimle olduğunu söylüyor nedeni ise benimle olurken rahatmış saklamak zorunda değilim gizlemek ya da aklımı ağzımdan bir şey kaçar mı korkusuyla başka noktaya da odaklamama gerek yok o yüzden seninleyken başka diyor. inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok da neden farklıdır biliyor musunuz? Bizi yaşadığımız hayatla yargılamayan, en korktuğumuz aşağılamaları yapmayan, bedenimize değil ruhumuza bakan adamlara aşık oluruz biz. Dünyanın en güzel sevişmesidir, rahatızdır yanında, duygularımız vardır, benzemez onun teni kimseye... Uykumda beni izleyen adam hiç olmadı kim bilir belki de hiç sevilmedim o kadar. Karınız çok şanslı, çok mutlu olun... Ona iyi sarılın, sizi hiç bırakmayacaktır...

      Sil
    2. Yukardaki msjinizdan anlasiliyorki bugune kadar birden fazla erkekle beraber olmussunuz hem de bayagi fazla beni zerre kadar ilgilendirmez ama insanlarin aklindaki sorulara cvp bulunsun diye soracagim. En guzel sevisme hangisiyledi. En cok hangisinin yaninda en rahattiniz? En cok hangisinin yaninda rahattiniz? Madem olumlu anlamda herseyin en lerini onunla ve onlarla yasadiniz da neden su an hicbiri yok hayatinizda? Demek ki hayat denen bu sey oyle sadece tenin baska bir tene degmesiyle yurumuyormus. Insan biraz kendine de saygi duyar. Ilk mesajdan itibaren celiskilerle dolusunuz ve bencd civi civiyi soker hesabina girmis sizinkisi. Yasadiginiz savas kendinizle olan celiskinuz ters dususunuz kabak gibi ortada. Bu hayatta cinsellikten cok daha once gelen seyler vardir arkadaslar. Siz bilirmisiniz kadin ve erkegin omurboyu birbirlerinin hem ilki hem de sonu olmasinin verdigi manevi mutlulugu. Ama nerden bileceksiniz ki cunku zerre umrunuzda degil. Dunyanizda boyle guzel kavramlara yer yok sizin. 11 yillik evliyim esimle birbirimizin ilki olduk ve halen uyandigimda sizin o cok imtrndiginiz sekilde esimi o uyurken izlerim 2 cocugumun annesidir. Ve gercekten dunyanin en guzel sevismesini birbirimizle yasiyoruz. Siz bilurmisiniz dunyaya bir daha gelsem hatta kainatta baska bir gezegen yasama felsem yine bu kadinla evlenirim demenin ve bunu bana dedirten kadinla yasamanin zevkini ve bunlari esimde benim icin soyluyor. Ama siz siz bu gidisle sizi uyurken izleyen bir erkek degil olsa olsa ancak halinizden dolayi ben bununla acaba ne zaman yatarim diyen erkeklerle karsilasirsiniz.

      Sil
    3. İnsanlar hakkında ne kadar kolay ahkam kesiyorsunuz öyle, ne biliyorsunuz ki hakkımda? Sandığınız gibi bayağı fazla erkek olmadı hayatımda, ben uzun ilişkiler yaşadım ve azıcık at gözlüğünüzü çıkartıp yorum yapmadan önce blogumu okusaydınız anlardınız ki ben istediğim için bitmedi aşık olduğum adamla ilişkim. Gitmek istedi bana da saygı duymak düştü, uzunca bir süre de bu ayrılığın etkisinden kurtulamadım.
      Dünyanın en güzel sevişmesidir aşık olduğun kişiyle olmak doğrudur. Eğer yazılarımı okumuş olsanız bunu da görürdünüz ki ben de çok istemiştim tek bir adama aşık olup bütün hayatımı onunla geçirmeyi, sadece onunla sevişmeyi, bütün hayatımı onunla paylaşmayı ama olmadı. Ne yapayım olmadı diye aşkta sizin kadar şanslı olamadım diye ölmem mi gerek yoksa size beni yargılama hakkını vermem mi?

      Sil
  13. Yazdıklarınızı gerçekten büyük bir gülümsemeyle okudum. Sizin gibi kadınlar olduğunu gördüğüm zaman kendimi ne kadar mesut hissediyorum bilemezsiniz. Pekala şuan bunu yaşamak için gencim, lise çağındayım. Ancak biliyorum ki üniversite lakin iş hayatında da evlenmeden önce bunu yapamayacağım. Sırf insanların düşüncelerini fazla önemsediğimden -ki bu berbat bir özellik. Sizin kadar cesaretli olamayacağım ve duygularımı bastıracağım. Yukarıda bazı odunların yazdıklarını okuduğumda da sinir küpü oldum desem yeridir. Böyle odunlar, bakire kız aradıklarını söylerler ama milletimizdeki kızların da cinsellik açısından hep geri planda kaldığını savunurlar. Bu ne aptallık! Yine de size çok teşekkür ederim, PukiDiki. Cesaretiniz ve kendinize güveniniz için de size sonsuz saygı duyuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok gençsin, zaten yaşama hazır olmadan. Cesaret sen hazır olmadan gelmez, ki bu öncelikle psikolojik olarak hazır olma işidir. Ben bile hazır değildim aslına bakarsan ilk seferinde ama 22 yaşın getirisi daha çabuk atlattım diyebilirim. Umarım bir gün sen de bakire kız arayan ikiyüzlülere inat inançların doğrusunda yaşarsın ve kendin gibi cesur adamlarla karşılaşırsın...

      Sil
  14. Evlendigimizde 30 yasindaydim esimi cok seviyordum ve halende cok seviyorum ama bana bakire olmadigini soylediginde ilk basta fazla onemsemedim 20 yasinda genclik hatasiydi dedi. Ben ise bakirdim yapamadigimdan degil yapmak istemedigimden di bakir olmam ne bileyim ozeldi belkide biraz ve herseyimi prensesim ile yasamak istedim. Esimden oncede bir sevgilim vardi onuda gercekten cok sevmistim asla aklimdan bile gecirmedim defalarca yalniz kalmamiza ragmen. Yaptigim en masum olmayan sey ellerini tutar ve saclarini oksar anlindan oper ve simsiki sarilip koklardim ama ailesi yurtdisina tasindi ve o anki maddi durumumda musait degildi ikimide goze alamadik cunku onun ailesi zengin ve tanidik bir damat ariyordu. Ikimizde cok uzulduk yikildik. Hele ben enkaza dönmüstum. Neyse konuyu dagitmayayim. Aslinda fazla sormak istememistim esime ama bildikce canim yanim yandi canim yandikca dahada bilmek istedim ve bu zaman icinde kisir döngü oldu. Dpidiz bir kuyuya itilmis gibiyim. 4 yildir esime el surmedim. Onu duygusal yonden cok seviyorum herseyimi onunla yasiyorum ama cinselligimiz yok bununsebebi esimin cinselligi tam 4 kisi ile ve arada hicbir dogru duzgun duygusal bag olmadan yasamis olmasi yani bence biraz ruhsuz ve cok basite indirgeyerek yasamis olmasi. Sadece hoslanmis o erkeklerden dogru duzgun tanimadan acaba onu ne kadar taniyorum o beni nekadar taniyor ortak zevkler ve paydalar neler vs vs sorgulamadan sadece ama sadece hoslandigi icin iliskiye girmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlendikten sonra öğrendiğiniz için bir şey diyemiyorum size, bu yüzden hayatıma giren herkese dürüst olacağım. Bakir bir adamla da olabileceğimi sanmıyorum yaşanmışlıkları olan, benim gibi düşünen, geçmişi geçmişte bırakıp benimle bugünü yaşayabilen bir adam olmalı hayatımın aşkı ve bana diyebileceği tek bir sözü bile olmamalı...

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bende bakire degilim. Hayatimda bir insanla iliski yasadim ozmn klasik evlenmeye hayali kuran bir kizdim. Yasadiklarimdan pisman degilim, cunku bugun beni yapanlar o pismanlik ve acilar. 20 yasinda hayellerini idam etmek zor geldi ama bugun beklentisiz ve kendi halimde yasamak daha mutlu ediyor. Suan yeni bi erkek arkadasim oldu 3 sene sonra ona herseyi anlattim basta hersey iyidi ama oda bu olayla takildini hissediyorum ve kendisi bi kac kez bunu dile getirdi.Kendisiyle ayrima kararini sirf onun iyiligi icin aldim ama donduk dolastik yine de ayrilamiyor.

    Soylemek istedim insanlarini ozel yapan kisilikleri ve yasadiklari. Bugun basarli bir kadinim ve 20 yasinda bu acilari yasamasaydim kendi ayaklarimin ustunde durmam gerektini ve mucadelici ruhlu bir insan olmayacaktim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi siz yapan acıları da pişmanlıkları da sevin! Ne mutlu ki size olan sevgisi yargılarına üstün gelmiş.

      Sil
    2. bizi biz yapan seyler sadece cinsellik yasayarak mı oluyor? Ben cinsellik yasamamiştim eşimle evlenmeden önce ve bunun beni ben yapan degerler eksikmi kaldi. Bir önceki mesajımdada belirtmistim hayatta bazi seyler vardır biraz özel guzel ve anlamı olması gereken seyler. Esim sadece birazcık hoslandıgı için yasamıs sizce bu kadar basit mi olmali? nerde kaldi bizi hayvanlardan ayıran belli başli özellikler ki bu bazı hayvanlarda bile vardir orneğin kumru cakal tilki ve leylekler. Cinsellik sadece fiziksel bir ihtiyac degildir biz insanlar için. İşin ucunda birazda his ve duygularda vardır ve burdan kimse kusura bakmasin ama sadece fiziksel görunumden hoşlandı diye gidip birileri ile yatan kadın ya da erkek farkmez bana duygulardan bahsetmesin. Blog sahibinin dediği gibi kimseyi yargilamiyorum peki ama benim ilklerimi prensesim dedigim kişi ile özel anlamlı ve ve bir o kadarda güzel olarak yaşama hakkım. Ben önceki mesajimda da belirttiğim gibi kendini eşine saklayan bir erkektim öylesine guzel hayallerim vardı ki cocuk sahibide olacaktık ama şimdi o hayallerden geriye zerre birsey kalmadı. Geriye kalan sadece eşime olan sevgimden birsey kaybetmemiş olmam ve oda beni seviyor. Ama hayat bazen unutturamasa da yuzleşip kabul ettiriyor ve o kabul edilenle yaşamayı öğretıyor. İkimizde kabullendik durumu 4 senedir elim eline degmedi ve bundan sonrada degecegini sanmıyorum. Ben dokunmaya kıyamazken onceki erkek arkadasları sadece cinsel bir obje olarak gördüler onu ve hepsi heveslerini alıp gitti ama ne diye bilirim ki onlara neticede olmasına izin veren eşim duygusuzca ruhsuzca ve herturlu cinsel fanteziyi yasayarak hepsi aklındaki butun planı yaşayip gittiler. bu dediklerimi şimdi anlamanız zor ama gunun birinde anne olacaksınız ve anne olduğunuzda bu dediklerimi anımsayın daha iyi yerleceşektir aklınıza. Aranızda bakire olmayip bunu birden fazla erkekle yaşayanlar için soruyorum: İlkinizi unutmadınız değil mi? Belki sizin için nefret edilecek bir durumdadır su an belki adını bile duymak istemezsiniz ama ne olursa olsun o sizin ilkinizdir ve ancak siz ölunce oda sizinle ölecektir. Ondan sonra ki hiçbir erkek onun yerini asla tutmaz onun kadar istemesenizde unutulmaz olmaz. Bakın daha ikimizde genciz ama eksilerde dolaşan bir cinsellik var hayatımızda. Sevgimizi cinsellik hariç hersekilde yaşıyoruz. Tum bunları yazdıktan sonra siz kadınlara benim bir tavsiyem var. Evlilik planı yaptıgınız erkegin bakire olmamasını kesnlikle önemseyin eger bakirse cok sevseniz dahi güzel bir yalan bulun ve ayrılın kesinlikle ikiniz içinde en hayırlısı bu olacaktir. Cunku hiçbir bakir erkeğin midesi bunu kaldiramiyor. Bunu nerden biliyorum ben gibi bakir olan 1 arkadaşim daha var ordan biliyorum. Bana gerçekten çok yazık olmadı evliliğinden hiçbir küçük beklentisi bile olmayan birine dönüştüm. Kimse kusura bakmasın ama sizin o erkek yada erkeklere oral seks yaptığınız agznızla evlenecegınız o bakir erkek cocugunu size öpturmez. Mide denen bir organ da vardır bakir erkeklerde. Çooooooooooooook özür dileyerek yazdım bunu kabalaşmak istemezdim ama maalesef gerçekler bu. tekrar tekrar özür diliyorum bunu bır hakaret olsun maksadıyla belirtmedim.

      Sil
    3. Öncelikle düşüncenize saygı duyarım. Bana göre en başında dürüst olmak gerek o seçim de erkeğe ait olmalı. Sırf bu yüzden beni bırakacaksa bir erkek iyi ki kalmayıp bu kadar dar düşünen bir adamdan beni korudu derim. Bizi biz yapan şeyler cinsellik yaşamak değil, burada anlatmak istediğimiz kendimizi yaşadıklarımızı hatalarımızı kabullenmiş olmamız.
      Bakir erkek konusuna gelirsek bugüne kadar bakir bir erkekle bir şey yaşamadım, büyük konuşmayayım ama yaşamayı da düşünmüyorum. Tersine ben sadece cinsellikle kalmayıp, uzun ilişki yaşamayı bilen, yaşanmışlıkları olan bir erkeği tercih ederdim.
      Oral seks konusunda söylediklerinize hiç katılmasam da ona da saygı duyarım fakat şunu da belirtmeden geçemeyeceğim bakir insanın çocuğunu öptürmeme gerekçesi nedir, çok saçma bir cümle de anlamlandıramadım. 1 saat önce sevişmedi ya yıllar önceki mevzuları dert ediyorsunuz? İsterseniz hiçbir erkek diye genellemeyelim insan sayısı kadar insan çeşidi vardır derler.

      Sil
  17. Ben 5 yıl güzel bir ilişki yaşadım . 23 yaşına kadar bakirdim 5 yıllık iilişkimde ise baibaşa kalmamıza rahmen bişeyler yaşamadım hiçte önemsemedim aslında hep merak ettim.o ilişkim bitti ve bugun 1 yılı geçmiş bir ilişkim var şimdi sevgilim bakire değildi ve bana herşeyi anlattı anlattığında içimdeki kıskançlık gerçektende beni sinirlendirsede ona kızamadım bana ödülüm diyor onun yanında oldum bazen yanlışmı yapıyorum diyorum kendimçe evet benim kız arkadaşım benden önce birileyle bişeyler yaşamış napılmadı dedim ama onun hayatında yaşadığı olayları şimdiki güne taşıyamadım. bende çok yanlışlar yaptım tamam ilişki yaşamadım belki ama bir vajina görmeden bir kızda tatminkarlığımı geçirdim benimkide suççtu o zaman. Seni görmeden çok sevdim pukidiki sadece sana sormak istediğim sizelere sormak istediğim soru benim sevgilim ilişkimizin ilk 1. ayında ben bişeyler sormadan bana herşeyi anlattı bu dürüstlük korkudanmıdır yoksa bağlılığındanmı çok merak ederim o zamandan beri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürüst olmak daha korkutucudur bizim için ucunda sevdiğin adamın gerçek yüzü ile yüzleşmek vardır, kaybetmek vardır. Sevdiği adamın yüzüne her baktığında yalan söylemenin vicdan azabını çekeceğine korkularına rağmen dürüst olan bir kadın sizce kötü olabilir mi? İlk anda kıskanmışsınızdır, üzülmüşsünüzdür ama düşünüp de bu kararı verebilmişseniz gerçekten güzel bir adamsınız. Bekaret bir zardan fazlasıdır her bir haltı yapıp da bakire olan kadından daha çok güvenirdim ben olsaydım bakire olmayan ve bunu açıkça söyleyen bir kadına. Çünkü onların geçmişi, acıları, kırılmışlıkları vardır ama dürüst olacak kadar da vicdanlılardır ve güzel adamların kıymetini çok iyi bilirler. Bu arada siz de bakir sayılmazsınız aslında bir şeyler yaşamışsınız :) Her ikinizin de geçmişini bir kenara bırakıp bu güzel aşkı yaşattığınız için, benim de mutlu olmaya dair umudum olduğunuz için teşekkür ederim...

      Sil
  18. Merhaba bence çok saçma düşünüyorsun.Ayrıca senin bu yaptığın bakirelik alakası yok.Ben bakir bir erkekim.İnan eğer aşık olursam bakireliğine takmam ama bir şartla!Eğer yaptığı kişi onun özel biriyse yani 2-3 sene ilişki yaşamış ona güvenmiş onla güzel vakit geçirmiş biri ise inan onun arkasında olurum.Ama senin gibi'Şu anda ilk buluşmamızda evine gittiğim adama aşığım ve onun yatağında, yanında yazıyorum' diyen biriyse ben onu haspa olarak görürüm.Sen erkekler için kolay kadınsın.Hangi kadın ilk buluşmada yatağa girer.Bu modernlikmidir ?Ve bu hataya devam ediyorsun.Sen inanki kendi içinde paradoks yaşıyorsun hem pişmanım diyorsun hem bu hatayı yapmayın diyorsun ama aynı hataya devam ediyorsun sence bunda bir zıtlık yokmudur ? Senin kızın olsa ilk tanıştığı çocuğun evine gidip ilk buluşmada daha onun yatağına yatsa sence senin tepkin ne olur?Evet sen bu hataya düşmüşssün ama bundan sonra kendini kolay kadın yapma!2 yıllık ilişkide erkek seni terketmiş sence neden ? Sana aşık olan seni seven bir insan neden seni terk etsin.İnan ben şu an birine aşığım benle buluşup direkt benle yatağa yatsa ben onu direkt silerim.Senin tarzın senin hayatın belki ama benim dediklerim doğru gerçekler.Belki senden bunu biliyorsun ama kabullenemiyorsun ve içinden 'Belki bazı kadınlara göre daha düşkündüm sekse, belki içgüdülerime yenildim ama yalnız değilim biliyorum.' gibi bahaneler üretiyorsun.Ayrıca bunu yazmakla ben gerikafalı değilim.Toplumun en değer verdiği bir mesleği okumaktayım.Umarım gerçek aşkı bulursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle üstteki yorumu keşke yazmasaydım.Sen basit bir kadınsın diyerek kendimi küçültdüm..Senin önceki bloglarını şimdi teker teker okudum.Çok şey yasamışssın belki gençliğin acemiiği belki körü körüne aşık olmak seni hataya sürüklemiş.Sende belki benim gibi 'keşke' lafını çok kullanmışdır.Keşke yapmasaydım.Keşke aşık olmasaydım.Keşke hiç görmeseydim..Ama bunlar geçti hayat devam ediyor.Hani derlerdi ya delice sevmek mi istersin yoksa delice sevilmekmi?Ben her zaman delice sevmek isterdim ama yanılmışım.Ta ki senin blog okuduğum zaman.Keşke senin eski erkek arkadaşını sevdiğin gibi(yazdıklarından yola çıkarak) bir kadın karşıma çıksa.Bırak bakireliğini haspa bile olsa sahip çıkardım.Her şey gönlünüzce olsun.

      Sil
    2. Keşke önce okuyup sonra yazsaydınız ve beni ağlatmasaydınız aşkıma saygısızlığınızla...
      Herkes bunu söylediğine göre açıklığa kavuşturmalıyım, evet ilk buluşmada evine gittiğim o adama ölümüne aşık oldum, cehenneme gel benimle dese giderdim ama bilmediğiniz şey şu ki biz yeni tanışmamıştık. 1 yıldır tanıyorduk birbirimizi ve 2 ay boyunca durmadan mesajlaştık, ilk kez başbaşa görüştüğümüz o gün yüz yıldır tanıyormuşum gibi girdi hayatıma. Öyle çok sevdim ki onu söylediğiniz gibi bu kadar sevilmeyi siz de isterdiniz, herkes isterdi belki de. Eminim benim kadar olmasa da o da beni sevdi gözlerine baktım çünkü iki yıl, yalan olamayacak kadar gerçeklerdi ama olmadı işte yüz yıldır tanıyormuşum gibi gelen o adam hiç tanıyamamışım dedirterek gitti. Belki de daha fazla acı çekmeyeyim diye yaptı, bilmiyorum hiçbir zaman da öğrenemeyeceğim ama hala pişman değilim onu sevdiğime. Yaptığım bir çok şeye pişman olabilirim ama aşık olduğum için, hislerim için değilim. Çünkü ben bir daha birini bu kadar çok sevebilir miyim bilmiyorum, bir daha bu kadar aşık olabilir miyim bilmiyorum. Ama isterdim bir kez daha olsun, üstelik bu kez hiç hata da yapmazdım her an ellerimden kayabilir korkusuyla. Büyük konuşmamak gerek bir aşk bu kadar safsa sanırım her şey yapılabilir uğrunda. Ve evet haklısınız, çok gençtim ben de büyüdüm bir daha hiç o kadar cesur olmadım, hiçbir yatakta kendimi harcamayı aklımdan bile geçirmedim...
      Dilerim bir gün bir kadın benim onu sevdiğim kadar çok sever sizi, kendim için de dilerim bunu. Birinin en değerlisi olabilmek o aşka layık olup karşılığını ölümüne severek vermek çok güzel olsa gerek... Hak eden insanlarla doğru zamanda, doğru yerde kaderin yardımıyla bir araya gelebilmemiz dileğiyle...

      Sil

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?