tasarım

tasarım

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ekim 2012 Perşembe

Seni Seviyorum

Seni seviyorum’a verilebilecek en kötü cevapların listesi yapılacak olsa benim Cio Çocuk’umunkiler birinci gelir. Konu değiştirmek, duymamazlıktan gelmek benim işim ne yazıkki yutmuyorum, yutamıyorum.
- Seni seviyorum <3
- :-*

- Sana aşık oldum
- Dolmuşa bindim eve geçiyorum şarjım az.
Bunlar sadece mesajda bir de yüz yüzeyken olanlar var ki daha beteri. Gözlerinin içine bakarak söylediğimde aldığım öpücüklerin haddi hesabı yok sanırım. O bu konuyu konuşmaya hazır değilmiş ama ben ilk kez duygularımı yaşamaya ve belirtmeye bu kadar çok hazırım. Kollarının arasında en huzurlu olduğum anda, içimden volkan olup taşan Seni Seviyorum’larım öpücük ödülünü hak etmiyor bence. Yok hayır, belki de daha kötüsünü bile hak ediyorum. Çünkü biliyorum bende ona hak etmediği şeyler verdim. Evet haklı bazen çok sevmek, çok aşık olmak kar etmiyor, hata yapmamak gerekiyor en başta ki kıymeti düşmesin hiçbir sevginin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini söylersen yeni bir şey öğrenirim,
Küçük bir bağ kurarız hiç tanışmadan,
Farklı birinin hisleri hakkında bilgi sahibi oluruz,
Hiçbir şey olmazsa biri yazdıklarımı okudu diye mutlu oluruz,
Ya da en kötü ne olabilir ki içinden geçeni söylersen?